Braun PL5137

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun PL5137 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

HannekeR87 09-06-2019

Spannend maar het werkt!

Geschreven voor: Braun PL5137

Ik vond het behoorlijk spannend om dit apparaat te gaan gebruiken en voor de eerste keer het apparaat aan te zetten. Je hebt allerlei voorschriften, adviezen en voorbereidingsleesvoer zodat ik daar ook nog zenuwachtig over werd.
Ik zou liever een iets duidelijkere beschrijving hebben, in stappen uitgezet. Je krijgt een aardig goede omschrijving maar ergens midden in het boekje, ik had liever alleen een NL boekje gehad. En net wat meer informatie er in over de voorzorgsmaatregelen. Ik heb nu eerst heel aandachtig gelezen voor ik begon.
Ik heb eerst een stukje huid getest op de lichtste stand op mijn bikinilijn. Nadat dit goed ging ben ik elke vrijdag het apparaat gaan gebruiken. Ik heb ook de sterkste stand geprobeerd, dit is bij mij wat gevoelig. De andere 2 sterktes gaan prima. Het is niet handig dat je weg moet kijken van de flits want soms twijfel ik of ik het wel goed heb gedaan en je mag niet 2x over dezelfde plek.
Maar, de haartjes komen al zichtbaar minder terug dus het werkt. Ik ga ook beginnen aan mijn benen.
Aangezien ik het product gratis heb gekregen durfde ik het wel aan om te proberen, anders weet ik niet of ik zo moedig was. Maar, het is me erg meegevallen! Zeker een aanrader!
Het ligt lekker in de hand en er zit een handig opbergtasje bij. Een mooi apparaat!

• Lekker in de hand

Minpunten

• Handleiding zou nog duidelijker mogen

Chantal 26-05-2019

Niet geschikt voor de lichte huid

Geschreven voor: Braun PL5137

Ik heb de Braun Silkexpert Pro 5 uitgetest en de uitleg op de doos doet mij vermoeden dat deze wellicht niet geschikt is voor de lichte huid. Maar ik heb het toch geprobeerd. De uitstraling is mooi en luxe. Het apparaat zelf en de bijbehorende stukken zitten ook in een mooie etui verpakt. De handleiding is duidelijk en zonder poespas. Ook het gebruik zelf is niet moeilijk. Het laserlicht is erg fel, dit vind ik een nadeel. Ook een groot nadeel vind ik het feit dat mijn huid naderhand verbrand aanvoelde, net zoals je huid voelt na het verbanden in de zon. Wellicht is mijn huid dus niet geschikt voor dit apparaat. Ook omdat ik nog geen resultaat zag. Jammer, want ik heb hem gekregen om gratis uit te testen. Het apparaat is wel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Luxe

Minpunten

• Prijs
  • Niet geschikt voor alle huidtypes

docus 13-05-2019

ontharingsapparaat pl 5137

Geschreven voor: Braun PL5137

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Wel zou het fijn zijn als er een bril bij zou zitten omdat de flitsen erg fel zijn.
Het snoer is lang genoeg om overal bij te kunnen komen. Ook is het erg fijn dat er een klein opzetstukje bij zit zodat je overal goed bij kan komen.
Voorheen gebruikte ik alleen scheermesjes. Nu mag ik dit apparaat gratis testen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snoer
  • fel licht

Anouk de Vries 01-05-2019

Thuis IPL lekker makkelijk en bespaart tijd

Geschreven voor: Braun PL5137

Wat was ik blij met mijn pakketje.
Aangezien ik voor de vakantie iets zocht dat mijn haargroei verminderde ben ik opzoek gegaan naar verschillende mogelijkheden alleen veel behandelingen in de salon zijn erg duur of kost heel veel tijd.

Nu heb ik dit apparaat een week in huis om te testen.

Mijn tips tot zover.
Let op dat je de hoogste stand niet gebruikt op plekken waar de huid erg dun is. Denk aan je oksels of bikinilijn. Begin op de laagste stand of de middelste. De hoogste is niet pijnlijk maar niet plezierig op plekken waar je huid dun is.

Ik mocht dit apparaat van Braun testen om te kijken na mijn persoonlijke ervaring met jullie te delen. Over enkele weken zal ik nog eens een reactie achterlaten wat betreft de resultaten van de haargroei ne of deze verminderd ja of de nee

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Makkelijk thuis te gebruiken
  • Geen moeilijk instructies

Jolanda de haan 01-05-2019

Pl 5137

Geschreven voor: Braun PL5137

Ik was heel erg benieuwd naar dit apparaat en heb hem nu 2 weken in gebruik.
Ik moet zeggen hij werkt heel erg makkelijk en het doet nauwelijks pijn.
Wel zou ik zeggen dat je het niet op tatoeages moet gaan gebruiken, Want dat viel namelijk niet zo fijn.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over dit apparaat hij ziet er luxe uit en licht lekker in je hand.
Ik heb dit product gekregen om te testen en ben zeer tevreden over dit apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lang snoer

Minpunten

• Pijnlijk op tattoo

Ann S 28-04-2019

Luxe uitstraling, fijne werking

Geschreven voor: Braun PL5137

Ik vind de Braun PL5137 een fijne tool om haargroei te verminderen/minimaliseren. Het is een mooi apparaat, fijn in gebruik en heel handig in onderhoud, makkelijk schoon te maken! De bijgeleverde tools zorgen voor een optimaal resultaat! Ik heb deze gratis mogen testen en hij ligt vanaf nu in de bovenste lade in de badkamer!

• Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Niet draadloos

Anouk88 28-04-2019

Mooi apparaat!

Geschreven voor: Braun PL5137

Het eerste wat mij opviel toen ik de Braun Silk-Expert Pro 5 binnen kreeg was de vormgeving van het daadwerkelijke apparaat. Ik heb een aantal jaar geleden al eens gekeken bij een concurerend merk, maar daarvan vond ik de handligging niet fijn. Dit apparaat laat zich makkelijk leiden tijdens het ontharen! Er komt een leuk tasje mee waarin je alles in de vakjes kan laten zitten, of de vakjes weghaalt met het klitteband. Even een tip voor de zwangere dames; Het apparaat is het niet getest voor zwangere / borstvoedende vrouwen en wordt gebruik afgeraden om die reden. En voor alle andere; check op de doos of je huidskleur/haarkleur geschikt is. Bij een te donkere huid of te lichte haartjes werkt het apparaat niet. Bij deze versie wordt ook een venusmesje meegeleverd dat ook fijn en wendbaar is (venus swirl). Het is namelijk belangrijk om de zichtbare haartjes weg te scheren anders is de behandeling pijnlijk! Ik vond de eerste keer gebruik best spannend, maar het is niet pijnlijk! Je voelt wel een bepaalde warmte en bij sommige delen is het wat gevoeliger. De sterkte is in te stellen om je huid te laten wennen. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen en ben er superblij mee. Ik gebruik het nog niet lang genoeg om te kunnen concluderen of de haartjes na lange tijd ook wegblijven, maar de eerste ervaringen met het apparaat vind ik tof!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Totaal pakket

Mandy van den B 28-04-2019

Fijn en goed werkend apparaat

Geschreven voor: Braun PL5137

Ik kon niet wachten om te beginnen met de behandeling van De Braun silk-expert pro 5 na ontvangst. De Braun silk-expert pro 5 komt in een mooie Braun opbergtas met een Venus scheermes. De eerste keer in gebruik was wel spannend het is immers toch een laser, Gaat het pijn doen of toch niet.
De Braun silk-expert pro 5 heeft 3 standen van normaal tot extra mild. Voor het eerste keer gebruik heb ik voor de extra mild stand gekozen. Na eerst geschoren te hebben met de Venus scheermes kon ik gelijk beginnen.
De flits van het apparaat is erg fel waardoor je moet wegkijken elke keer als je een stuk huid behandeld. Je voelt wel wat warmte op je huid na gebruik maar pijn doet het absoluut niet.
De Braun silk pro 5 is handig in gebruik en werkt erg fijn. Na een week waren er al een stuk minder haren op mijn huid en ben ik dus erg tevreden over dit apparaat en zou het daarom aan iedereen aanbevelen.
Ik mocht de Braun silk-expert pro 5 gratis ontvangen en testen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed resultaat

Minpunten

• fel licht

Melissa 28-04-2019
  • Product gekregen

Mooi aparaat wat zijn werk doet

Geschreven voor: Braun PL5137

Met donkere haren is ontharen een crime, ik was dan ook heel blij dat ik de braun silk expert pro 5 pl5137 mocht uitproberen. Mijn eerste kennismaking met ipl (ontharing met licht) maar wat een makkelijke en fijne methode.

Het gaat snel en vrijwel pijnloos. Het flitsen zorgt voor een wat branderig gevoel maar dat trekt snel weg. Het licht is wel erg fel, daar moest ik even aan wennen. In 10 minuten had ik mijn beide benen gedaan. Echt ideaal. Het apparaat is handzaam en ziet er mooi gestroomlijnd uit. De behandeling gaat erg snel en is goed te combineren met bv een serietje kijken.
Heel handig en perfect snel uit te voeren.

Pluspunten

• Snel
  • Handzaam

Minpunten

• Fel licht

Carola Bastiaansen 28-04-2019

Informatie niet duidelijk

Geschreven voor: Braun PL5137

Het schema voor teint en haarkleur op de verpakking viel meteen op. Het product is dus niet voor alle huidtypes geschikt is, en dat is wel belangrijk om te weten. Ook staat er op de verpakking dat er een gillette venus swirl scheermesje bij wordt geleverd maar er zat alleen een houder bij en geen scheermesje. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen maar vind de informatievoorziening niet goed voor een product in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Kwalitatief goed product
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Slechte informatie