Braun Silk-expert Pro Silk·expert Pro 5 PL5137 Nieuwste Generatie IPL Ontharing, Permanente Ontharing, Wit En Goud - Reviews

Geschikt voor
armen, benen, bikinilijn, buik, oksels
Gezichtstoepassing
bovenlip, kin
Overige bijzonderheden
10 intensiteitsniveaus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-expert Pro Silk·expert Pro 5 PL5137 Nieuwste Generatie IPL Ontharing, Permanente Ontharing, Wit En Goud op Kieskeurig.nl.

HannekeR87 09-06-2019

Spannend maar het werkt!

Geschreven voor: Braun Silk-expert Pro Silk·expert Pro 5 PL5137 Nieuwste Generatie IPL Ontharing, Permanente Ontharing, Wit En Goud

Ik vond het behoorlijk spannend om dit apparaat te gaan gebruiken en voor de eerste keer het apparaat aan te zetten. Je hebt allerlei voorschriften, adviezen en voorbereidingsleesvoer zodat ik daar ook nog zenuwachtig over werd.
Ik zou liever een iets duidelijkere beschrijving hebben, in stappen uitgezet. Je krijgt een aardig goede omschrijving maar ergens midden in het boekje, ik had liever alleen een NL boekje gehad. En net wat meer informatie er in over de voorzorgsmaatregelen. Ik heb nu eerst heel aandachtig gelezen voor ik begon.
Ik heb eerst een stukje huid getest op de lichtste stand op mijn bikinilijn. Nadat dit goed ging ben ik elke vrijdag het apparaat gaan gebruiken. Ik heb ook de sterkste stand geprobeerd, dit is bij mij wat gevoelig. De andere 2 sterktes gaan prima. Het is niet handig dat je weg moet kijken van de flits want soms twijfel ik of ik het wel goed heb gedaan en je mag niet 2x over dezelfde plek.
Maar, de haartjes komen al zichtbaar minder terug dus het werkt. Ik ga ook beginnen aan mijn benen.
Aangezien ik het product gratis heb gekregen durfde ik het wel aan om te proberen, anders weet ik niet of ik zo moedig was. Maar, het is me erg meegevallen! Zeker een aanrader!
Het ligt lekker in de hand en er zit een handig opbergtasje bij. Een mooi apparaat!

• Lekker in de hand

Minpunten

• Handleiding zou nog duidelijker mogen

Chantal 26-05-2019

Niet geschikt voor de lichte huid

Ik heb de Braun Silkexpert Pro 5 uitgetest en de uitleg op de doos doet mij vermoeden dat deze wellicht niet geschikt is voor de lichte huid. Maar ik heb het toch geprobeerd. De uitstraling is mooi en luxe. Het apparaat zelf en de bijbehorende stukken zitten ook in een mooie etui verpakt. De handleiding is duidelijk en zonder poespas. Ook het gebruik zelf is niet moeilijk. Het laserlicht is erg fel, dit vind ik een nadeel. Ook een groot nadeel vind ik het feit dat mijn huid naderhand verbrand aanvoelde, net zoals je huid voelt na het verbanden in de zon. Wellicht is mijn huid dus niet geschikt voor dit apparaat. Ook omdat ik nog geen resultaat zag. Jammer, want ik heb hem gekregen om gratis uit te testen. Het apparaat is wel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Luxe

Minpunten

• Niet geschikt voor alle huidtypes

EllenDP 15-05-2019

Beloftes waargemaakt!

Pijnloos ontharen waarbij het resultaat langer duurt dan een paar dagen, welke vrouw wil dit nu niet? Ik was dan ook heel enthousiast toen ik geselecteerd werd om gratis de Braun IPL 5137 uit te testen (een variant van IPL ontharing met opbergzakje en scheermes). Na 4 weken uittesten is het duidelijk dat dit toestel de beloftes waarmaakt. Het is heel gemakkelijk in gebruik. Ik was ook verbaasd van de snelheid waarmee de lichtflitsen komen. Op een kwartier tijd kan je alle zones behandelen die men wenst met zowel het gewone opzetstuk voor bv. de benen als het kleinere opzetstuk voor de moeilijke plaatsen. Je hoeft je geen zorgen te maken over het instellen van de juiste lichtintensiteit aangezien dit toestel dat automatisch regelt. In deze set is ook een scheermesje en het leuke opbergtasje zijn leuk meegenomen, al mis ik wel een soort zonnebril want de lichtflitsen zijn nogal fel. Het toestel is prijzig maar persoonlijk vind ik het wel de investering waard.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • snelheid
  • Mooi opbergtasje

Minpunten

• prijzig

docus 13-05-2019

ontharingsapparaat pl 5137

Het apparaat is makkelijk in gebruik. Wel zou het fijn zijn als er een bril bij zou zitten omdat de flitsen erg fel zijn.
Het snoer is lang genoeg om overal bij te kunnen komen. Ook is het erg fijn dat er een klein opzetstukje bij zit zodat je overal goed bij kan komen.
Voorheen gebruikte ik alleen scheermesjes. Nu mag ik dit apparaat gratis testen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snoer
  • fel licht

marielosfeld 05-05-2019
  • Product gekregen

Handig en goed toestel!

Een tijdje terug kreeg ik een leuk pakje in de post!
Het Braun IPL PL5137 ontharingsapparaat!
Verpakt in een mooie tas zit het mooi parelwitte ontharingstoestel. Daarbij krijg je ook een gratis scheermesje. Dat kan je gebruiken om de zones voor te bereiden voor de behandeling.
Het toestel werkt met een snoer ipv van batterij. Dit zorgt ervoor dat je nooit zonder stroom valt en niet hoeft op te laden.
Er staat in het handboek een volledige uitleg stap voor stap.
Ik probeerde het uit op de bikinilijn en na 2 sessies (2 à 3 weken tussenlaten) was ik volledig haarvrij!
Een topper om de zomer in te gaan.
De lichtflits is wat sterk en het is beter van niet recht in het toestel te kijken tijdens de behandeling. Na enkele keren gebruiken heb je techniek volledig in de vingers en kan je jezelf ontharen zoals een professionele schoonheidsspecialiste 😉 in dit gewoon thuis op je gemak!
Ik mocht het toestel gratis ontvangen om te testen en raad het zeker aan voor vrouwen (of mannen) die veel tijd willen besparen en lange periode haarvrij willen zijn!

Pluspunten

• Handig
  • Snel

Minpunten

• Duur

Wendy VDS 05-05-2019

Effectief en goed ontharingsapparaat!

Laten we eerst beginnen met wat voor mij al een minpuntje was: de stroomsnoer. Ik vind het persoonlijk handiger als een toestel oplaadbaar werkt, zodat er geen snoer in de weg zit. Verder ken ik alleen maar voordelen: er wordt een Venus scheermesje bijgeleverd zodat je de vervelende aanwezig haartjes kunt afscheren (wat een must is), een precisieknop voor de moeilijk bereikbare plekjes zoals knieën en enkels, en er zit ook een handige opbergtas bij.
Het toestel is makkelijk om mee te werken omdat het zo aangenaam in de hand ligt, het is niet te klein en ook niet te groot. De lichtintensiteit wordt automatisch aangepast aan je huidtype, wat zeker een pluspunt is. Kleine, moeilijk te bereiken zones kunnen ook makkelijk worden aangepakt door middel van de precisieknop. Wat zeker ook een pluspunt zou geweest zijn is dat er een soort brilletje zou meegeleverd worden om je ogen te beschermen tegen de lichtflitsen, want die kunnen nogal hard aankomen en is niet zo prettig om continu naar te kijken.
Na een paar weken gebruikt te hebben valt het mij op dat de haartjes veel minder snel terugkomen dan voordien. Ik zal het toestel uiteraard nog veel langer moeten gebruiken alvorens enkel een onderhoudsbehandeling zal volstaan en de haren niet meer groeien. Maar, ik ben zeker al erg positief over het bereikte resultaat tot nu toe. Ik ben blij dat ik de kans gekregen heb om dit toestel gratis uit te proberen, maar ik kan anderen het zeker en vast ook aanraden. Het zal zijn investering meer dan waard zijn!

Pluspunten

• precisieknop
  • opbergtas
  • effectief (haartjes komen minder snel terug)

Minpunten

• kabelsnoer (niet oplaadbaar)
  • lichtflitsen zijn te fel

Anouk de Vries 01-05-2019

Thuis IPL lekker makkelijk en bespaart tijd

Wat was ik blij met mijn pakketje.
Aangezien ik voor de vakantie iets zocht dat mijn haargroei verminderde ben ik opzoek gegaan naar verschillende mogelijkheden alleen veel behandelingen in de salon zijn erg duur of kost heel veel tijd.

Nu heb ik dit apparaat een week in huis om te testen.

Mijn tips tot zover.
Let op dat je de hoogste stand niet gebruikt op plekken waar de huid erg dun is. Denk aan je oksels of bikinilijn. Begin op de laagste stand of de middelste. De hoogste is niet pijnlijk maar niet plezierig op plekken waar je huid dun is.

Ik mocht dit apparaat van Braun testen om te kijken na mijn persoonlijke ervaring met jullie te delen. Over enkele weken zal ik nog eens een reactie achterlaten wat betreft de resultaten van de haargroei ne of deze verminderd ja of de nee

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Makkelijk thuis te gebruiken
  • Geen moeilijk instructies

Jolanda de haan 01-05-2019

Pl 5137

Ik was heel erg benieuwd naar dit apparaat en heb hem nu 2 weken in gebruik.
Ik moet zeggen hij werkt heel erg makkelijk en het doet nauwelijks pijn.
Wel zou ik zeggen dat je het niet op tatoeages moet gaan gebruiken, Want dat viel namelijk niet zo fijn.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over dit apparaat hij ziet er luxe uit en licht lekker in je hand.
Ik heb dit product gekregen om te testen en ben zeer tevreden over dit apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lang snoer

Minpunten

• Pijnlijk op tattoo

Ann S 28-04-2019

Luxe uitstraling, fijne werking

Ik vind de Braun PL5137 een fijne tool om haargroei te verminderen/minimaliseren. Het is een mooi apparaat, fijn in gebruik en heel handig in onderhoud, makkelijk schoon te maken! De bijgeleverde tools zorgen voor een optimaal resultaat! Ik heb deze gratis mogen testen en hij ligt vanaf nu in de bovenste lade in de badkamer!

• Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Niet draadloos

Anouk88 28-04-2019

Mooi apparaat!

Het eerste wat mij opviel toen ik de Braun Silk-Expert Pro 5 binnen kreeg was de vormgeving van het daadwerkelijke apparaat. Ik heb een aantal jaar geleden al eens gekeken bij een concurerend merk, maar daarvan vond ik de handligging niet fijn. Dit apparaat laat zich makkelijk leiden tijdens het ontharen! Er komt een leuk tasje mee waarin je alles in de vakjes kan laten zitten, of de vakjes weghaalt met het klitteband. Even een tip voor de zwangere dames; Het apparaat is het niet getest voor zwangere / borstvoedende vrouwen en wordt gebruik afgeraden om die reden. En voor alle andere; check op de doos of je huidskleur/haarkleur geschikt is. Bij een te donkere huid of te lichte haartjes werkt het apparaat niet. Bij deze versie wordt ook een venusmesje meegeleverd dat ook fijn en wendbaar is (venus swirl). Het is namelijk belangrijk om de zichtbare haartjes weg te scheren anders is de behandeling pijnlijk! Ik vond de eerste keer gebruik best spannend, maar het is niet pijnlijk! Je voelt wel een bepaalde warmte en bij sommige delen is het wat gevoeliger. De sterkte is in te stellen om je huid te laten wennen. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen en ben er superblij mee. Ik gebruik het nog niet lang genoeg om te kunnen concluderen of de haartjes na lange tijd ook wegblijven, maar de eerste ervaringen met het apparaat vind ik tof!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Totaal pakket

Mandy van den B 28-04-2019

Fijn en goed werkend apparaat

Ik kon niet wachten om te beginnen met de behandeling van De Braun silk-expert pro 5 na ontvangst. De Braun silk-expert pro 5 komt in een mooie Braun opbergtas met een Venus scheermes. De eerste keer in gebruik was wel spannend het is immers toch een laser, Gaat het pijn doen of toch niet.
De Braun silk-expert pro 5 heeft 3 standen van normaal tot extra mild. Voor het eerste keer gebruik heb ik voor de extra mild stand gekozen. Na eerst geschoren te hebben met de Venus scheermes kon ik gelijk beginnen.
De flits van het apparaat is erg fel waardoor je moet wegkijken elke keer als je een stuk huid behandeld. Je voelt wel wat warmte op je huid na gebruik maar pijn doet het absoluut niet.
De Braun silk pro 5 is handig in gebruik en werkt erg fijn. Na een week waren er al een stuk minder haren op mijn huid en ben ik dus erg tevreden over dit apparaat en zou het daarom aan iedereen aanbevelen.
Ik mocht de Braun silk-expert pro 5 gratis ontvangen en testen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed resultaat

Minpunten

• fel licht

Melissa 28-04-2019
  • Product gekregen

Mooi aparaat wat zijn werk doet

Met donkere haren is ontharen een crime, ik was dan ook heel blij dat ik de braun silk expert pro 5 pl5137 mocht uitproberen. Mijn eerste kennismaking met ipl (ontharing met licht) maar wat een makkelijke en fijne methode.

Het gaat snel en vrijwel pijnloos. Het flitsen zorgt voor een wat branderig gevoel maar dat trekt snel weg. Het licht is wel erg fel, daar moest ik even aan wennen. In 10 minuten had ik mijn beide benen gedaan. Echt ideaal. Het apparaat is handzaam en ziet er mooi gestroomlijnd uit. De behandeling gaat erg snel en is goed te combineren met bv een serietje kijken.
Heel handig en perfect snel uit te voeren.

Pluspunten

• Snel
  • Handzaam

Minpunten

• Fel licht

Carola Bastiaansen 28-04-2019

Informatie niet duidelijk

Het schema voor teint en haarkleur op de verpakking viel meteen op. Het product is dus niet voor alle huidtypes geschikt is, en dat is wel belangrijk om te weten. Ook staat er op de verpakking dat er een gillette venus swirl scheermesje bij wordt geleverd maar er zat alleen een houder bij en geen scheermesje. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen maar vind de informatievoorziening niet goed voor een product in deze prijsklasse.

Pluspunten

• Kwalitatief goed product
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Slechte informatie