Bosch SMV53M00NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JohnGroen 04-12-2013

Voldoet aan alle verwachtingen!

De vaatwasser is gemakkelijk te installeren door de lange waterslang en afvoerslang. Hij is inderdaad superstil en wast en droogt prima. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar de beste prijs/prestatieverhouding.

74tr 29-11-2013
  • Product kwartaal in bezit

De afwasmachine is heel handig ingedeeld zodat er veel afwas in past. Was resultaat is perfect. Ook bij het ecoprogramma. En voor echt vieze afwas is er nog het 70 graden programma. Je hoort hem eigenlijk niet, dus de rode stip op de grond is erg handig. Als die echt helemaal vol is gepropt hoor je een beetje het geluid.

Schalkwijk 22-11-2013

Schone vaat

Na bijna 18 jaar heeft onze vorige Bosch vaatwasser het opgegeven. Gezien de lange levensduur zonder reparaties weer voor een Bosch gekozen. Deze nieuwe, twee weken in bezit, bevalt uitstekend. Prettig is de vario-speed knop, en de variabele indeling in het onderste rek. Wasresultaat is uitstekend.

GerritSchuurs 18-11-2013

Super vaatwasser

Wat een top vaatwasser en zo stil. Het rode lampje is wel nodig anders weet je niet dat hij in bedrijf is. Pluspunt zijn de vele mogelijkheden wat indeling betreft. Voor het eerst sinds jaren geen lawaai meer in huis van klapperende waterleiding. Kortom een vaatwasser die voor dat geld niet te evenaren is.

Kirsten4 17-11-2013

SuperVaatwasser

Fantastische vaatwasser, zeer geluidsarm, wast zeer goed schoon en droog, prima indeling, kan veel in. Een echte aanrader.

Pot46 12-11-2013

Via Kieskeurig.nl deze vaatwasser gekocht. Wat een super apparaat zeg ! Echt heel erg tevreden over het was- en droogresultaat. En super stil. Het is maar goed dat een rood lichtpunt op de vloer aangeeft dat de vaatwasser aanstaat.
Had hiervoor een veel duurdere Miele. Geef mij deze Bosch maar !

kistemaker 09-11-2013

Prima vaatwasser, goed was en droog resultaat. Maakt weinig geluid ook! Degelijk apparaat, stuk kwaliteit gekocht voor veel jaren.

Rilana 07-11-2013

superstil

Wat heerlijk zo'n stille vaatwasser, het indicatielampje dat schijnt op de vloer laat zien of hij nog draait of al klaar is, want het is werkelijk bijna niet te horen. Heerlijk. Verder natuurlijk schone vaat zoals je van Bosch gewend bent!

bilboa 26-10-2013

Opvolger van een Siemensvaatwasser die naar 13 jaar jaar de geest gaf. Gekocht bij Veiligkopen.nl en zoals enkele voorgangers ook een ander model besteld en deze hiervoor in plaats gekregen(trouwens alles netjes en snel geleverd.) Machine is geluidsstil,indeling is goed alles komt er droog uit behalve plastic bakjes blijft wat water staan. Voldoende mogelijkheden die makkelijk te bedienen zijn. Enigste nadeel wat ik kan bedenken is de tamelijk onduidelijke tekening om de voorplaat erop te boren en verder hoop ik dat hij net zolang meegaat als de siemens en zonder verdere kosten

karinbitter 26-10-2013

Deze vaatwasser is heel stil en reinigt prima, ook wanneer je het korte programma instelt. Indeling van de rekjes is ook prima.

FamLinnenbank 18-10-2013

Prachtig exemplaar

Wij hebben deze vaatwasser pas een paar dagen in gebruik, maar zijn laaien enthousiast!! Een fijne indeling, ruim en superstil. En wat wij (en de honden) geweldig vinden, is het rode lampje wat op de vloer schijnt als het apparaat aanstaat! Kort samengevat: een mooie en fijne vaatwasser!!

Bernard 1976 15-10-2013

Heel solide apparaat met uitstekend wasresultaat en erg stil. Installatie was eenvoudig. Erg tevreden.

hanneman61 07-10-2013

De deur gaat stroef, maar het wasresultaat is er wel naar: goed. Droog is het bij een verkort programma niet geheel, dus bij eco even nadrogen van glaswerk/plastic.

was bakk 02-10-2013

Superhandige machine! Bestekrekje is te verplaatsen door deze simpelweg op te schuiven en machine heeft een supersnel kort programma, handig met bv verjaardagen.

FamHulst 27-09-2013

Een heel goed apparaat. Onze vorige Bosch moest vervangen worden. Natuurlijk werd dat weer een Bosch. We hebben geen spijt van deze keuze. Veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk en vooral, stil....!

wijnbelevenis 24-09-2013

9,4
Prima Bosch vaatwasser met een goed wasresultaat. Komt er beter uit dan uit de Neff die we hiervoor hadden. Wat vooral heerlijk is, is het geluid. Of beter, het gebrek aan geluid. Echt een aanrader voor een open keuken.

Jannemieke 19-09-2013

Wij zijn sinds 2 dagen in bezit van deze vaatwasser. Eerste ervaringen zijn goed. De installatie door inbouw.nl is uitstekend gedaan. Het product is robuust, heeft een ruime indeling met diverse opties en maakt weinig geluid. Al met al een goede aankoop.

assefras 17-09-2013

Na jaren tobben met een apparaat van Bauknecht en een paar maanden met de hand afwassen nu een Bosch SMV53M00NL aangeschaft.
Wat een prettig apparaat is dit zeg.
Alles loopt heel soepel voelt degelijk aan en is super duidelijk vanwege het display wat alles aan geeft.

Ook het was resultaat is erg goed kwam het bij de oude machine vaak nog vies uit, hier is het stralend schoon.
De indeling is even wennen maar er gaat een hoop in meer als bij de oude machine.
Wat fijn is is de flexibele indeling dat je kan rekjes in klappen als je ze niet nodig hebt.
Ook prettig is dat de bestek korf op verschillende plekken neer te zetten is.

En hij is stil je hoort hem bijna niet.
Maar je weet wel dat hij bezig is vanwege het rode licht puntje op de vloer.

Ook een plus puntje is dat je de machine na dat hij klaar is zichzelf helemaal kan laten uitschakelen.
Dit is een instelling zodat als hij klaar is ook echt helemaal uit gaat.
Heb hem nog maar een paar dagen maar ik hoop dat ik er heel veel jaar van kan genieten.

Indigo68 09-09-2013

09-09-2013

Mooie en zeer stille vaatwasser. Een wereld van verschil met onze oude Whirlpool. Inbouwen was wel even werk,vooral het overzetten van de deur was wel even werk,maar uiteindelijk toch gelukt. Het lampje welke op de vloer schijnt,is zeker een uitkomst. De machine is zo stil aan het einde van zijn programma,dat je hem niet hoort. De vaat komt er schoon en mooi droog uit. De indeling van de lades is ook prima,vooral het onderste bestekbakje die je op elke plaats neer kan zetten,is erg handig. Zeker als je wel eens grote pannen bij de vaat hebt zitten. De duurzaamheid,daar kan ik nog niet over oordelen,maar gezien de kwaliteit van de gebruikte materialen zal dit ook dik in orde zijn.

edledl 09-09-2013

Zeer goede vaatwasser. De vorige Bosch vaatwasser hebben we wel 15 jaar kunnen gebruiken. Deze is vele malen geluidslozer en alles wordt goed schoon!