Bosch SMV53M00NL - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

keesyellow 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser besteld via Bemmel en Kroon en ben er erg blij mee. Snelle levering en goede aflever afspraken, heb ik wel eens anders meegemaakt.. Indeling is fijn en het verschuifbare bestekbakje was een aangename verrassing. Het is een goed en vooral zuinig apparaat met voldoende programma's. Heb hem nog maar net maar heb wel het idee dat ik waar voor mijn geld heb gekregen.

Sander Jansma 21-01-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze vaatwasser op 31/12/2014 geleverd gekregen via Bemmel & Kroon. Top levering, doen wat ze beloven en makkelijk en snel geregeld. We hadden een goedkoper en ouder type besteld, maar omdat die niet voorradig was hebben we dit model ontvangen zonder meerprijs. Super!
Inbouwen ging vrij simpel met inbouwtekening waar alle schroefpunten op zijn aangegeven.
De machine zelf wast erg schoon en de vaat komt er goed droog uit. Wij hebben nog niet alle programma's gebruikt, maar de ECO stand overtreft onze verwachtingen.
Het LED-lampje op de vloer is vaak erg handig omdat je de machine niet hoort terwijl het programma nog niet is afgelopen. Wij hebben een open keuken en verbazen ons nog steeds over deze stille vaatwasser.
De indeling is even wennen (vorige vaatwasser was een Zanussi), maar met het in hoogte verstelbare bovenrek en bestekmandje dat je overal neer kan zetten is het erg flexibel in te ruimen. er zitten verschillende rekjes bij die wellicht handig kunnen zijn.
Volgende bestelling waarschijnlijk weer via Bemmel & Kroon, topservice!

mcjsmits 22-04-2014 Product paar dagen in bezit

Erg stille machine. Makkelijk in te stellen. Past echt heel veel in door de handige indeling van de rekken. Inbouwen was nog een hele klus. Met twee linkerhanden niet zelf aan beginnen, maar als je een beetje handig bent wel te doen. Schakelt zichzelf uit na afloop van het programma: heel handig. Geleverd door Bemmel en Kroon. Ik had de SMV90M00NL besteld, maar die was niet op voorraad. Zonder meerkosten deze machine geleverd gekregen, dus dat is echt super. Bij aflevering zat er een deuk in de achterhoek. Zou voor de werking niet uitmaken, maar ter compensatie 20 euro retour.

noel kerfs 21-12-2013 Product half jaar in bezit

tot nu toe een goede vaatwasser, goed wasresultaat, nog geen problemen gehad, wel gaat een iets breder bestek niet zo makkelijk in het bestekbakje, voor de rest vrij geluidloos en ok

74tr 29-11-2013 Product kwartaal in bezit

De afwasmachine is heel handig ingedeeld zodat er veel afwas in past. Was resultaat is perfect. Ook bij het ecoprogramma. En voor echt vieze afwas is er nog het 70 graden programma. Je hoort hem eigenlijk niet, dus de rode stip op de grond is erg handig. Als die echt helemaal vol is gepropt hoor je een beetje het geluid.

Pot46 12-11-2013 Product paar weken in bezit

Via Kieskeurig.nl deze vaatwasser gekocht. Wat een super apparaat zeg ! Echt heel erg tevreden over het was- en droogresultaat. En super stil. Het is maar goed dat een rood lichtpunt op de vloer aangeeft dat de vaatwasser aanstaat.
Had hiervoor een veel duurdere Miele. Geef mij deze Bosch maar !

kistemaker 09-11-2013 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser, goed was en droog resultaat. Maakt weinig geluid ook! Degelijk apparaat, stuk kwaliteit gekocht voor veel jaren.

bilboa 26-10-2013 Product paar dagen in bezit

Opvolger van een Siemensvaatwasser die naar 13 jaar jaar de geest gaf. Gekocht bij Veiligkopen.nl en zoals enkele voorgangers ook een ander model besteld en deze hiervoor in plaats gekregen(trouwens alles netjes en snel geleverd.) Machine is geluidsstil,indeling is goed alles komt er droog uit behalve plastic bakjes blijft wat water staan. Voldoende mogelijkheden die makkelijk te bedienen zijn. Enigste nadeel wat ik kan bedenken is de tamelijk onduidelijke tekening om de voorplaat erop te boren en verder hoop ik dat hij net zolang meegaat als de siemens en zonder verdere kosten

karinbitter 26-10-2013 Product paar weken in bezit

Deze vaatwasser is heel stil en reinigt prima, ook wanneer je het korte programma instelt. Indeling van de rekjes is ook prima.

Bernard 1976 15-10-2013 Product paar weken in bezit

Heel solide apparaat met uitstekend wasresultaat en erg stil. Installatie was eenvoudig. Erg tevreden.

hanneman61 07-10-2013 Product paar weken in bezit

De deur gaat stroef, maar het wasresultaat is er wel naar: goed. Droog is het bij een verkort programma niet geheel, dus bij eco even nadrogen van glaswerk/plastic.

was bakk 02-10-2013 Product paar dagen in bezit

Superhandige machine! Bestekrekje is te verplaatsen door deze simpelweg op te schuiven en machine heeft een supersnel kort programma, handig met bv verjaardagen.

FamHulst 27-09-2013 Product paar dagen in bezit

Een heel goed apparaat. Onze vorige Bosch moest vervangen worden. Natuurlijk werd dat weer een Bosch. We hebben geen spijt van deze keuze. Veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk en vooral, stil....!

wijnbelevenis 24-09-2013 Product paar weken in bezit

9,4
Prima Bosch vaatwasser met een goed wasresultaat. Komt er beter uit dan uit de Neff die we hiervoor hadden. Wat vooral heerlijk is, is het geluid. Of beter, het gebrek aan geluid. Echt een aanrader voor een open keuken.

Jannemieke 19-09-2013 Product paar dagen in bezit

Wij zijn sinds 2 dagen in bezit van deze vaatwasser. Eerste ervaringen zijn goed. De installatie door inbouw.nl is uitstekend gedaan. Het product is robuust, heeft een ruime indeling met diverse opties en maakt weinig geluid. Al met al een goede aankoop.

assefras 17-09-2013 Product paar dagen in bezit

Na jaren tobben met een apparaat van Bauknecht en een paar maanden met de hand afwassen nu een Bosch SMV53M00NL aangeschaft.
Wat een prettig apparaat is dit zeg.
Alles loopt heel soepel voelt degelijk aan en is super duidelijk vanwege het display wat alles aan geeft.

Ook het was resultaat is erg goed kwam het bij de oude machine vaak nog vies uit, hier is het stralend schoon.
De indeling is even wennen maar er gaat een hoop in meer als bij de oude machine.
Wat fijn is is de flexibele indeling dat je kan rekjes in klappen als je ze niet nodig hebt.
Ook prettig is dat de bestek korf op verschillende plekken neer te zetten is.

En hij is stil je hoort hem bijna niet.
Maar je weet wel dat hij bezig is vanwege het rode licht puntje op de vloer.

Ook een plus puntje is dat je de machine na dat hij klaar is zichzelf helemaal kan laten uitschakelen.
Dit is een instelling zodat als hij klaar is ook echt helemaal uit gaat.
Heb hem nog maar een paar dagen maar ik hoop dat ik er heel veel jaar van kan genieten.

Indigo68 09-09-2013 Product paar dagen in bezit

09-09-2013

Mooie en zeer stille vaatwasser. Een wereld van verschil met onze oude Whirlpool. Inbouwen was wel even werk,vooral het overzetten van de deur was wel even werk,maar uiteindelijk toch gelukt. Het lampje welke op de vloer schijnt,is zeker een uitkomst. De machine is zo stil aan het einde van zijn programma,dat je hem niet hoort. De vaat komt er schoon en mooi droog uit. De indeling van de lades is ook prima,vooral het onderste bestekbakje die je op elke plaats neer kan zetten,is erg handig. Zeker als je wel eens grote pannen bij de vaat hebt zitten. De duurzaamheid,daar kan ik nog niet over oordelen,maar gezien de kwaliteit van de gebruikte materialen zal dit ook dik in orde zijn.

edledl 09-09-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer goede vaatwasser. De vorige Bosch vaatwasser hebben we wel 15 jaar kunnen gebruiken. Deze is vele malen geluidslozer en alles wordt goed schoon!

Goldenberg 13-08-2013 Product paar dagen in bezit

Omdat de keuken deel uit maakt van onze woonkamer hebben we gekozen voor een machine die bijna onhoorbaar is. En dat is deze Bosch! Bovendien komt de afwas er zeer schoon en droog uit. Echt een aanrader!

Robroeks 12-08-2013 Product maand in bezit

Deze vaatwasser werkt uitstekend, alles komt er streeploos schoon uit en is handig in het gebruik. De bediening is ook zeer eenvoudig. Het lampje op de grond is nuttig want super silence is bij deze machine ook super silence. Wij kunnen deze machine dan ook aan iedereen aanbevelen. (De vorige Bosch machine was zeer oud; de duurzaamheid van deze kun je natuurlijk niet beoordelen na 1 maand)