Miele G 4380 SCVi - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 4380 SCVi op Kieskeurig.nl.

Paul 06-02-2019

Stralend schoon en geluidsarm

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Na 12 jaar trouwe dienst hebben we afscheid genomen van onze oude Miele vaatwasser en vervangen door de Miele G 4382 SCVI ACTIVE ECO. We hebben de machine nu enige tijd en de resultaten zijn uitstekend te noemen. Naast de schone vaat is de machine geluidsarm en makkelijk in gebruik. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Schone vaat
  • Geluidsarm
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• ECO programma duurt vrij lang

Elmer 04-05-2020

Hallo Paul, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Thomas Verkerk 26-11-2018

Makkelijk bereikbaar, extra messenschuif

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

De vaatwasmachine is snel leverbaar en door de extra bestekschuif blijf er extra ruimte over voor borden. De drie niveaus is zeer handig, de bovenste voor al het bestek (je kan er meer in kwijt dan in een losse bestekbak), het tweede niveau voor kopjes en schotels is ruim voldoende, het derde niveau (de onderste schuifla) geef extra ruimte doordat er geen bestekbak meer in hoef. Er kunnen meer borden en pannen kwijt.

Pluspunten

• extra bestekla
  • meer ruimte onderste schuifla
  • extra ruimte door de extra laag bij de kopjes

Elmer 04-05-2020

Droogt extreem slecht, vaat komt er goeddeels te nat uit

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Machine is de keus van Kieskeurig. Daarom deze machine gekozen. Hij doet het prima, maar ... en dat is toch echt een thema, hij droogt extreem slecht. Hoe en waarom andere kritieken hier niet op ingaan is ons een groot raadsel. Ook de besteklade is een drama; kost erg veel energie en levert qua wasresultaat geen enkel voordeel op. Sterker nog, deze lade beperkt de ruimte voor de belading van het bovenrek. Whatever, o.g.v. de slechte droging is deze machine voor een Miele, wat ons betreft een inferieur product.

Minpunten

• droogt extreem slecht
  • besteklade is geen pre maar juist een nadeel

Inge 26-02-2019

handig in gebruik

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Hele fijne vaatwasser met grote bestek lade. Hierdoor krijg je veel ruimte onderin. Scheelt n flinke pan! Eenvoudige bediening zonder poespas en met een timer zodat hij begint wanneer jij dat wilt. Een fijne toevoeging is het programma kunnen verkorten als je een kleinere vaat hebt. Kortom ik ben heel tevreden

Pluspunten

• veel ruimte onderin
  • timer
  • programma verkorten

Elmer 04-05-2020

Hallo Inge, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Wendy 24-02-2019

Zeer ruim, en goede indeling!!

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Wij hebben deze vaatwasser gekozen omdat hij ruim is , een besteklade heeft. En zeer stil. Erg blij met deze vaatwasser.

Pluspunten

• Ruime indeling, de vaat schoon,
  • Eco stand

Elmer 04-05-2020

Hallo Wendy, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Dekker 08-12-2018

Betrouwbare vaatwasse

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Sinds ruim een week deze vaatwasser in ons bezit ter vervanging van vorige. Prachtige opvolger en hopen dat deze net als de vorige 1,5 x het aantal uren mag maken dan dat er verwacht mag worden.

Pluspunten

• Bovenlader bestek
  • Lange levensduur

Nelson 07-03-2019

Een Spa Resort Voor De Vaat

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Een vaatwasser vervangen is eigenlijk nooit leuk. Ook niet als je je jaren lang hebt geërgerd aan de vorige vaatwasser en eigenlijk blij bent dat ie kapot is. Het mooie is wel dat je dan eindelijk een vaatwasser kan kopen waar je wel blij van wordt! Er is eigenlijk maar één optie en dat is een Miele. Heerlijk... De boel is nu echt schoon, het lijkt we een Spa Resort voor de vaat! Handig indeling van de lades en geen gedoe met zo'n bestek bak maar een een lade bovenin de vaatwasser. Dat zorgt voor meer ruimte onderin en schoner bestek. Hij maakt ook beduidend minder geluid dan onze vorige vaatwasser, zowel bij spoelen / water toevoegen als bij het wassen zelf. Materialen zijn degelijk... mooi rvs zwiepding onderin in plaats van kunststof. Kortom, top apparaat!

Pluspunten

• Schone vaat
  • Ruimte
  • Besteklade

L. Smit 06-03-2019

Superstil

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Stille vaatwasser wast erg schoon is met bestekla wat mij goed bevalt. zeer zuinig met het langste programma maar ook de kortere programma's wassen zeer schoon

Pluspunten

• De lades glijden erg soepel

Minpunten

• Nog geen gevonden

Fam Krijgsman 03-02-2019

ruime indeling, zuinig en prima functies

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Wij hebben deze vaatwasser gekocht omdat de ruimte en de aantal couverts zeer ruim is, de machine is zeer zuinig wat ons ook aanspreekt en hij is vrij stil.
En wat ons het meest aanspreekt is dat na iedere wasbeurt de vaat kurkdroog is, in een woord een top product!

Elmer 04-05-2020

Hallo fam. Krijgsman, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt juist op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Droogt hij echt zo goed bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

B 05-01-2019

Eenvoudig in gebruik, goede kwaliteit

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Degelijke vaatwasser, is netjes geinstalleerd door monteur met keurige uitleg.
Eenvoudig in te stellen programma’s en in hoogte verstelbare rekken waardoor vrijwel alle vaat past in deze machine. Maakt goed schoon. Weinig geluid. Wellicht wat hogere aanschafwaarde, maar voor de techniek die er in zit ook logisch, zou een lange levensduur moeten garanderen.

Minpunten

• Geen indicatielampje op vloer

Elmer 04-05-2020

Hallo B, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Laura 15-12-2018

Super vaatwasser!

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Omdat mijn oude vaatwasser kapot was een nieuw aangeschaft en voor miele gekozen. Na hem een aantal keer gebruikt te hebben ben ik er zeker van dat ik geen andere meer wil. De vaat is super schoon! Maakt weinig geluid en en bovenal is er ruim genoeg plaats in de vaatwasser. Ook fijn dat je het bovenste rekje in hoogte kunt verstellen!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel plek in de manden
  • Rek voor kopjes in hoogte verstelbaar
  • Makkelijk te installeren

Elmer 04-05-2020

Hallo Laura, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Marieke 10-12-2018

Ruime afwasmachine

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Omdat er boven in een bestek la zit is er veel ruimte voor het serviesgoed.
Deze vaatwasser wast super schoon.Zuinig in energieverbruik.

Pluspunten

• veel ruimte
  • energie zuinig
  • wast super schoon

Elmer 04-05-2020

Hallo Marieke, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

E vd Berg 02-05-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Inmiddels een half jaar in gebruik. Veel ruimte voor de vaat. Besteklade erg fijn. Bovenrek kun je schuin zetten, zodat het water er beter afloopt.
Droogt slecht, je moet de deur open zetten om te laten drogen en alles moet goed schuin staan. De eco-stand duurt bijna 4 uur en als je deur dan niet open zet, omdat je al op bed ligt, is de vaat ‘s morgens nog nat.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Verstelbaar bovenrek
  • Besteklade
  • Is stil

Minpunten

• Eco-programma duurt erg lang
  • Droogt slecht

Elmer 04-05-2020

Hallo E, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt ook op dat hij zeer (extreem) slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken van alle anderen hier niet. Ook lijkt het me niet de bedoeling om het bovenrek schuin te zetten t.b.v. een betere droging. Ik denk dat wij de machine retourneren vanwege het waardeloze droog resultaat. Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Arie 31-03-2020

Veel ruimte en stevige rekken/uitschuiflades

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Prima vaatwasser , vooral ook stevige rekken en een heel fijne besteklade. Zeker in het onderste rek veel ruimte omdat je geen bestekbak meer hebt. Het bestek is nu na de afwasbeurt ook schoner en veel sneller op te ruimen dan met een bestekbak, toch een leuk voordeel!

Elmer 04-05-2020

Hallo Arie, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Gs 11-03-2020

Heerlijke machine

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Deze vaatwasser is super gebruiksvriendelijk. De lades rollen heel soepel en zonder 'hobbeltje'.
Tijdens het wassen maakt de machine weinig geluid. De vaat komt er brandschoon en droog uit.
Kortom, een aanrader.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Filters makkelijk schoon te maken

Elmer 04-05-2020

Hallo Gs, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij juist zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet en ook niet uw opmerking dat de vaat er droog uitkomt. Is dat echt zo? Ik hoor graag van u. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Dijkstra 23-02-2020

Flexibele indeling dus zeer handig in gebruik

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Nadat onze vaatwasser stuk was gegaan werd het dus tijd voor een nieuwe. Onze oude was van een ander merk, maar had wel een besteklade bovenin. Dit bracht ons in de winkel bij de Miele, want dit wilden we graag weer. De machine bevalt goed. De besteklade bovenin is een grote plus. Ook omdat er nog een verdiept stuk in zit zodat je grotere opscheplepels etc. goed kwijt kunt. Tevens zit er nog een spoelarm boven de besteklade, waardoor het bestek goed schoon wordt. Dus de machine heeft 3 spoelarmen ipv 2. Verder is er veel ruimte in het onderste rek, waardoor je grote pannen of borden makkelijk kwijt kunt. Wanneer dit niet nodig is kun je het middelste rek lager zetten. De machine kenmerkt zich door flexibele indeling van de ruimte. De vaat wordt goed schoon en de bediening van de machine is makkelijk.

Pluspunten

• besteklade met verdiept stuk
  • verstelbare middenrek
  • drie spoelarmen
  • hoog onderste rek

Minpunten

• A++ gezien de prijs zou ik A+++ verwachten

Elmer 04-05-2020

Hallo mijnheer/mevrouw Dijkstra, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Henk 28-01-2020

Mooie vaatwasser indeling goed.

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Mooie vaatwasser, goede indeling, overzichtelijk, en de besteklade vind ik ideaal. Alles kun je goed
sorteren. Ik heb voor deze vaatwasser gekozen omdat ik andere merken al ik heb geprobeerd en nu toch wel voor een Miele wou gaan.

Pluspunten

• besteklade
  • ruimte voor inpakken

Elmer 04-05-2020

Hallo Henk, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Tries 19-01-2020

Beste vaatwasser ooit

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

Nadat wij een nieuw huis kochten hebben we vrijwel meteen de (vrij nieuwe)vaatwasser vervangen voor deze Miele vaatwasser.

Deze miele vaatwasser heeft zo veel logische ruimte.
Gebruiksvriendelijk en zuinig. Vrij stil wanneer hij wast. Alleen al de rekken uitschuiven is zo soepel !

Erg blij mee!

Pluspunten

• Logische indeling
  • Gebruiksvriendelijk

Elmer 04-05-2020

Hallo Tries, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Mevr HB Grave 16-01-2020

Fijne machiene

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

We hebben de miele vaatwasser gekozen, nadat ik in de winkel diverse machienes heb bekeken, ik vond de mandjes steviger, en meer onderdelen er goed stevig uitzien. Daarbij komt we zijn in 50 jaar aan de derde wasmachiene, en die bevallen ons ook zeer goed,

Pluspunten

• Ziet er super uit!

Elmer 04-05-2020

Hallo mevrouw Grave, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Andre 03-01-2020

Kwaliteit. De vaat is superschoon.

Geschreven voor: Miele G 4382 SCVi

In de winkel kreeg ik 100 euro cashback (actie van Miele; jan-feb 2020).
Je voelt de kwaliteit van deze Miele. Lades rollen super licht, rammelen niet. Deur gaat zeer licht open en dicht (Kracht is bij inbouw verstelbaar!!). Machine heeft een bestek lade boven in de machine. Hierdoor is er geen bestek bak in de onderste lade. Dit levert zeer veel ruimte op. De 2e lade is in hoogte verstelbaar. Hoge pannen passen er beter in. De vaat is super schoon. Eenvoudige bediening door beperkt aantal knoppen. Rest tijd indicatie vind ik ook handig.

Pluspunten

• Veel ruimte voor de vaat door besteklade boven
  • Ruimte voor hoge pannen, rek in hoogte verstelbaar
  • Vaat is super schoon
  • Piepjes zijn uit schakelbaar
  • .; Niet te veel knoppen, genoeg programma's.

Minpunten

• Machine is niet super stil. Kan beter.
  • A++ niet super zuinig.

Elmer 04-05-2020

Hallo Andre, wij hebben deze vaatwasser ook gekocht en ons valt op dat hij zeer slecht droogt. Zelfs kopjes die in de vorige (ook Miele) echt droog waren hebben nu een natte bodem. We begrijpen daarom de lovende kritieken niet. Hoe is het bij jullie? Ik hoor graag van je. Dank en groetjes, Elmer Schouten :-)

Andre 06-05-2020

Ik heb niets gezegd over hoe droog de vaat is idd. Dit omdat het volgens mij niet heel goed of slecht is. Wat ik er over zeggen wil is dat ik niet verwacht dat als de machine klaar is de vaat direct super droog is. Het bestek kun je zelfs nog niet pakken omdat het te heet is dan.
Een paar tips:
- glanspoel middel zorgt er voor dat de vaat droogt.
-De blazer zit links onder in de machine. Zet daar geen snijplank oid voor. Dan wordt deze geblokkeerd.
- laat de vaat afkoelen.
- niet te vreden zet de deur op een kier. Hoe zwaar de deur gaat kun je stellen door schroeven op de plint van de machine(ook al zoiets moois van deze machine)