Bosch SMV46AX02N - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Type/soort
vaatwasser

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jeanletricot 10-11-2017

Silence

Is echt heel stil. Ook heel handig dat je de bovenste mand in hoogte kunt verplaatsen. En wast super schoon!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Nielson_2017 04-09-2017

Prima vaatwasser voor goede prijs

Prima vaatwasser voor goede prijs. Als hij gevuld is met vaat maakt hij niet veel lawaai, maar snort er rustig op los. De gebruiksaanwijzing is eenvoudig en begrijpelijk geschreven. De montage zelf gedaan, op zich goed te doen, alleen de montage van het front (keukenkastjes-plaat) viel tegen. De papieren handleiding was tevens sjabloom, maar hem exact goed en in lijn krijgen met de rest van de kastjes was wel ff een dingetje.

Verder doet de bodem van de vaatwasser, kunststof ipv rvs wat goedkoop aan, maar wanneer we met enige beleid de vaatwasser vullen moet dat ook lang mee kunnen. Het verklaard wel de lagere prijs.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

dedolle 02-07-2017

Goede vaatwasser met veel mogelijkheden

Deze vaatwasser is de vervanging van onze oude Bosch van 11 jaar oud. Ik vind de indeling van Bosch altijd praktisch, de nieuwe is ongeveer gelijk, met als pluspunt neerklapbare rekjes onderin. De vorige had een volledig roestvaststalen kuip, deze heeft een kunststof bodem (=goedkoper). Ik heb het idee dat er daardoor meer druppeltjes aan wanden en bodem blijven hangen na afloop. Moeilijke resten lijken nu wel beter verwijderd te worden. Al met al een prima aankoop. Hopelijk gaat deze zuinigere machine ook minimaal 11 jaar mee!

Pluspunten

• Indeling
  • Wast schoon
  • Gemakklijk te bedienen

Minpunten

• Druppeltjes in de kuip na afloop

dedolle 21-10-2017

Ik heb de vaatwasser nu 3 maanden. Mijn eerste review is nog steeds van toepassing. Aanvullende opmerking: de rekken hebben wel erg grote ruimtes waardoor bijv. de grepen van de pannen er doorheen steken en de sproeiarm hinderen. Vaat wordt prima schoon ook met een erg volle machine. De intelligente programm's werken ook prima.

Sjoerd 15-06-2017

Prima machine!

Ik heb hem pas net, maar het is een uitstekende vervanger voor mijn vorige machine die na 10 jaar op was. Hij maakt veel beter schoon, is stiller, is van binnen handiger ingedeeld en de vaat komt droger uit de machine dan de vorige. Ook de optie om de was later te starten is een uitkomst en hij is zeer energie zuinig.

Als hij nieuw is, ruikt hij in het begin een beetje naar plastic, maar dat zou moeten slijten!