Bosch SMV46AX02N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV46AX02N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Makman 31-12-2019

Niet duurzaam

Geschreven voor: Bosch SMV46AX02N

Na 2 jaar en 2 maanden foutcode E19. Zou voor reparatie wel coulance krijgen waarbij dan van een levensduur van 5 jaar wordt uitgegaan....Maar met voorrijkosten van 99 euro en een uurtarief van 90 euro, dus exclusief onderdelen. Kom je al snel op tegen de 200 euro aan reparatiekosten incl. counlanceregeling. Voor ons geen Bosch meer....

Davey 24-07-2019

Gemakkelijk te bedienen en ruime keuzes uit programma's!

Geschreven voor: Bosch SMV46AX02N

Fijn dat je uit verschillende opties kunt kiezen, na 8 jaar lang (in deze tijd) nog met de hand te hebben afgewassen is het een ware verademing, wij hebben het wijnglazenrek erbij verkregen, erg fijn om ook je (voordeligere) wijnglazen gewoon in de vaatwasser te kunnen zetten.

Wij maken vooral veel gebruik van het standaardprogramma en vlak na de verhuizing veel van het snelle programma om alles schoon in de kasten te kunnen zetten.

Pluspunten

• Keuze uit programma's
  • Wijnglazenrek optie
  • Indeling per rek aan te passen.

Minpunten

• Niet te verbinden met home connect
  • soms blijft de vaat nog wat vochtig

Berkhof 19-07-2018

Lekker stil en simpel

Geschreven voor: Bosch SMV46AX02N

Doet wat hij moet doen, mooi weg te werken en voldoende ruimte. Ook optie voor onthardingszout etc. Indeling prima, kleurstelling ook. En lekker stil

Pluspunten

• Stil
  • Niet te moeilijk

dedolle 02-07-2017

Goede vaatwasser met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch SMV46AX02N

Deze vaatwasser is de vervanging van onze oude Bosch van 11 jaar oud. Ik vind de indeling van Bosch altijd praktisch, de nieuwe is ongeveer gelijk, met als pluspunt neerklapbare rekjes onderin. De vorige had een volledig roestvaststalen kuip, deze heeft een kunststof bodem (=goedkoper). Ik heb het idee dat er daardoor meer druppeltjes aan wanden en bodem blijven hangen na afloop. Moeilijke resten lijken nu wel beter verwijderd te worden. Al met al een prima aankoop. Hopelijk gaat deze zuinigere machine ook minimaal 11 jaar mee!

Pluspunten

• Indeling
  • Wast schoon
  • Gemakklijk te bedienen

Minpunten

• Druppeltjes in de kuip na afloop

dedolle 21-10-2017

Ik heb de vaatwasser nu 3 maanden. Mijn eerste review is nog steeds van toepassing. Aanvullende opmerking: de rekken hebben wel erg grote ruimtes waardoor bijv. de grepen van de pannen er doorheen steken en de sproeiarm hinderen. Vaat wordt prima schoon ook met een erg volle machine. De intelligente programm's werken ook prima.

Sjoerd 15-06-2017

Prima machine!

Geschreven voor: Bosch SMV46AX02N

Ik heb hem pas net, maar het is een uitstekende vervanger voor mijn vorige machine die na 10 jaar op was. Hij maakt veel beter schoon, is stiller, is van binnen handiger ingedeeld en de vaat komt droger uit de machine dan de vorige. Ook de optie om de was later te starten is een uitkomst en hij is zeer energie zuinig.

Als hij nieuw is, ruikt hij in het begin een beetje naar plastic, maar dat zou moeten slijten!