Bosch SMV88PX16N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Type/soort
vaatwasser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Keymasteraniel 09-02-2018

Nieuwe vaatwasser met leuke snufjes

Deze Bosch vaatwasser ter vervanging van mijn kapotte Bauknecht.
Super machine met allerlei nieuwe snufjes zoals projectie op de grond van de resterende tijd, heel erg handig.
verder een veel beter was resultaat dan mijn oude machine (gelukkig)
en hopelijk gaat hij langer mee dan mijn vorige die na 7 jaar al kapot ging.

Pluspunten

• Mooi design qua verlichting
  • Super snel
  • tijds projectie

sabine 05-02-2018

Super vaatwasser

Ik twijfelde of ik mijn oude vaatwasser weg moest doen omdat hij nog niet helemaal op was. Maar ik ben blij dat ik er voor gegaan ben. De bediening is intuïtief en de lichttoetsen en geschreven instructie op het display geven zekerheid. Bij uitgestelde start kan de eindtijd exact gekozen worden wat fijn is als je de machine 's bijvoorbeeld precies bij thuiskomst op bij opstaan klaar wilt hebben. Kennelijk is bediening via een app ook mogelijk maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Fijn ook de info die op de grond wordt geprojecteerd! De machine maakt extra goed droog en heeft een speciale functie om babyflesjes mee schoon te maken. Als ik babies zou hebben zou ik dat in ieder geval op prijs stellen. hij kan tegelijk vieze pannen onderin extra behandelen terwijl de glazen boven wel voorzichtig behandeld worden. Ik heb veel gevoelig servies dus dat komt me goed uit. De vaat is schoon, ook bij het eco programma. Maar ik heb uiteindelijk deze machine gekozen vanwege het milieu aspect. Ik heb geen vaatwasser gevonden die zuiniger om kan gaan met water dan deze. En de cashback die nu (feb/mrt 2018) geldt maakte het nog aantrekkelijker om voor deze luxe machine te kiezen. Enige minpunt was dat de uitsparing achter de machine minder groot was dan mijn vorige waardoor monteren, in mijn gedateerde keuken, een uitdaging was. Dit schijnt echter voor 95% van de huidige moderne machines te gelden en er kon een goede oplossing bedacht worden. Al met al een topper.

Pluspunten

• zeer zuinig met water
  • display
  • bediening
  • heel veel handige mogelijkheden voor programmering
  • indicatie op de vloer

Minpunten

• uitsparing achter was krap maar wel op te lossen.