Bosch SMV88PX16N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV88PX16N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Miriam 18-03-2019

Vaatwasser die doet wat ie belooft; droogt fantastisch.

Geschreven voor: Bosch SMV88PX16N

Een duurdere afwasmachine dan normaal gekocht, maar dat was een zeer goede keuze. Maakt zeer goed schoon en droog. Pluspunt is dat er grote glazen in kunnen staan. Voortaan gaan alle glazen (ook bierglazen) in de afwasmachine.

Pluspunten

• droogt fantastisch
  • zuinig
  • weinig lawaai

Minpunten

• prijzig

A. Otten 09-01-2019

Goede indeling. Tijdsaanduiding op de vloer zo handig.

Geschreven voor: Bosch SMV88PX16N

Komt zeer goed uit de test. Daarom hiervoor gekozen. Blijkt in de praktijk ook heel goed te bevallen. Is zijn geld meer dan waard.

Pluspunten

• Komt heel goed uit de test.
  • Tijdsaanduidings op de grond.

Wilma 09-01-2019

Stille vaatwasser! Mooi interieur super door verlichting.

Geschreven voor: Bosch SMV88PX16N

Heb 14 jaar een vaatwasser van Bosch gehad en die is helaas overleden. Voor mij geen vraag, maar een duidelijke voorkeur voor Bosch. Verrassend is de verlichting in de machine! Ook de mogelijkheid om wijnglazen vast te zetten.

Pluspunten

• Verlichting
  • Beugel voor koekepannen
  • Wijnglas mogelijkheid

DD 27-02-2018

Zeer stille en zuinige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV88PX16N

Zeer stille (staat bij ons in open keuken) vaatwasser. Vele indeelmogelijkheden (o.a. in hoogte verstelbare korf voor hoge spullen) zuinig en zeer uitgebreide programma's (zelf met de app te bedienen) perfect droog en schoon. Handig: rest tijdsduur op vloer geprojecteerd.

Pluspunten

• indeelmogelijkheden
  • Stil
  • veel programma mogelijkheden

Minpunten

• geen

Keymasteraniel 09-02-2018

Nieuwe vaatwasser met leuke snufjes

Geschreven voor: Bosch SMV88PX16N

Deze Bosch vaatwasser ter vervanging van mijn kapotte Bauknecht.
Super machine met allerlei nieuwe snufjes zoals projectie op de grond van de resterende tijd, heel erg handig.
verder een veel beter was resultaat dan mijn oude machine (gelukkig)
en hopelijk gaat hij langer mee dan mijn vorige die na 7 jaar al kapot ging.

Pluspunten

• Mooi design qua verlichting
  • Super snel
  • tijds projectie

sabine 05-02-2018

Super vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV88PX16N

Ik twijfelde of ik mijn oude vaatwasser weg moest doen omdat hij nog niet helemaal op was. Maar ik ben blij dat ik er voor gegaan ben. De bediening is intuïtief en de lichttoetsen en geschreven instructie op het display geven zekerheid. Bij uitgestelde start kan de eindtijd exact gekozen worden wat fijn is als je de machine 's bijvoorbeeld precies bij thuiskomst op bij opstaan klaar wilt hebben. Kennelijk is bediening via een app ook mogelijk maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Fijn ook de info die op de grond wordt geprojecteerd! De machine maakt extra goed droog en heeft een speciale functie om babyflesjes mee schoon te maken. Als ik babies zou hebben zou ik dat in ieder geval op prijs stellen. hij kan tegelijk vieze pannen onderin extra behandelen terwijl de glazen boven wel voorzichtig behandeld worden. Ik heb veel gevoelig servies dus dat komt me goed uit. De vaat is schoon, ook bij het eco programma. Maar ik heb uiteindelijk deze machine gekozen vanwege het milieu aspect. Ik heb geen vaatwasser gevonden die zuiniger om kan gaan met water dan deze. En de cashback die nu (feb/mrt 2018) geldt maakte het nog aantrekkelijker om voor deze luxe machine te kiezen. Enige minpunt was dat de uitsparing achter de machine minder groot was dan mijn vorige waardoor monteren, in mijn gedateerde keuken, een uitdaging was. Dit schijnt echter voor 95% van de huidige moderne machines te gelden en er kon een goede oplossing bedacht worden. Al met al een topper.

Pluspunten

• zeer zuinig met water
  • display
  • bediening
  • heel veel handige mogelijkheden voor programmering
  • indicatie op de vloer

Minpunten

• uitsparing achter was krap maar wel op te lossen.