Inventum IVW6013A - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
45 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IVW6013A op Kieskeurig.nl.

Alexandra 16-10-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Inventum IVW6013A

Vaatwasser Inventum IVW6013A aangeschaft, simpel in gebruik. Geen toeters en bellen (dat kan alleen maar stuk) maar doet wat hij moet doen. Hiervoor wel een machine gehad waar verlichting in zat en zou zuinig zijn maar dat bleek in de praktijk toch even anders. Nu de vaatwasser van het merk Inventum gekocht en zeer tevreden. Makkelijk in gebruik, stil, zuinig en ook nog 5 jaar garantie, kortom dit product kan zonder twijfel worden aangeschaft. Top machine!

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk in gebruik
  • Wast super schoon

tonnie 10-10-2018

fijne en makkelijk bedienbare vaatwasser

Geschreven voor: Inventum IVW6013A

eenvoudig te bedienen.niet allemaal onnodige poespas.doet wat hij moet doen en nog prima ook.de garantie die oploopt tot 5 jaar zie je maar bij weinig .

Pluspunten

• bediening
  • geluid

Minpunten

• geen tot nu toe

Hessel Bakker 28-09-2018

Super Groene vaatwasser met energie label van A++

Geschreven voor: Inventum IVW6013A

Voor de nieuwe keuken waren we op zoek naar een eenvoudige Vaatwasser met duidelijke bediening en wat we ook erg belangrijk vinden is dat het apparaat energie zuinig is.
We kwamen al snel op deze Vaatwasser uit. Makkelijk in bediening, geluidsarm, energie label van A++ !, verschillende programma's, onder en of alleen bovenkant gebruiken, zo is het heel gemakkelijk om energie te besparen, met de groene insteek zitten we dus super.
De uitgestelde starttijd is ook handig om s'nachts de Vaatwasser zijn werk te laten doen.
Ook de 5 jaar garantie spreekt ons erg aan.
Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • 9 Programma's
  • Geluidsarm

Minpunten

• Handleiding kwam niet helemaal overeen.

Dave 11-10-2017

geruisloze vaatwasser

Geschreven voor: Inventum IVW6013A

De machine doet zijn werk prima en geruisloos! Alleen moet je wel de klep vasthouden als je hem open doet. Valt losjes open. Even wennen dus!!