Siemens SX68M058EU - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
43 dB

Beoordeling op basis van 45 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

John 21-02-2017 Product paar weken in bezit

Goede en stille vaatwasser

Deze Siemens Vaatwassers is een vervanging van een vorige Siemens Vaatwasser die na 13 jaar gebreken had. Gekozen voor een nieuwe ivm zuinig in stroomverbruik (beter voor milieu) en na 13 jaar komen er vaker. Tevreden over prijs/kwaliteitverhouding de vaatwasser wast en droogt goed. Fijn dat er een uitgestelde starttijd opzit zodat je gebruik kan maken van nachtstroom. Doordat de vaatwasser nagenoeg geruisloos heb je hier geen last van 's nachts. Indeling is goed en in hoogte verstelbaar. Bestek opsluiten in een gesloten besteklade had mooier geweest (maar daardoor ook duurder).

Pluspunten

• erg stil
  • wast goed schoon
  • droogt goed
  • zuinig in stroomverbruik
  • uitgestelde starttijd (ivm nachtstroom)

Minpunten

• in vergelijking met vorige Siemens wastijd lang

Flip 29-03-2017 Product paar weken in bezit

super schoon

met de nachtmodus gebruik maken van goedkope stroom en lage temperatuur. dat is dus dubbelop besparen.

j.de Gier 22-03-2017 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Energie zuinige vaatwasser met veel keus aan programma's.
Handige bestekmand op verschillende plaatsen in de onderste korf neer te zetten .
Bovenste korf in twee hoogte te plaatsen

Jos67 06-02-2017

Super vaatwasser!

De vaatwasser nu een kleine week in bezit, nadat we al eerder een Siemens-vaatwasser hebben gehad. Het apparaat wast goed schoon op Auto-programma. Hij is zuinig en stil in gebruik. De droogcapaciteit is goed (behalve bij plastic). Fijn is dat er een programma opzit om extra vuile pannen in de onderste servieskorf te reinigen in combinatie met normaal vuil serviesgoed in de bovenste korf.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Mark 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte met prima indeling

Heb 14 jaar gebruik gemak van Siemens Vaatwasser totdat deze deect raakte en niet meer gerepareerd kon worden. Wist zeker dat ik oonieuw een vaatwasser van Siemens in mijn keuken wilde vanwege de lange levensduur en betrouwbaarheid. De indeling voor de vaat in de rekken vind ik prima.

Pluspunten

• praktische indeling
  • energiezuinig

Minpunten

• niet geluidarm

Everts 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Prima vaatwasser. Groot qua inhoud. Alle afwas van een groot huishouden past er goed in. De programma's maken de vaat goed schoon. Duur van de programma's is wel lang, maar daardoor is hij energiezuinig. geen probleem als je hem 's nachts laat draaien.

Pluspunten

• grote inhoud
  • bestekbak

Emiel Jahnke 31-12-2016

Zoals verwacht een uitmuntend product.

Het product dat wij in september 2016 aanschaften voldoet voor 100 % aan de verwachtingen en de wensen.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Harm 29-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Makkelijk te bienen

We hebben voor Siemens kwaliteits- producten gekozen omdat ze en zeer goede naam hebben.
Tot nu toe hebben de apparaten dat ook meer dan waar gemaakt.

Pluspunten

• reinigt goed
  • zuinig met water

Marc 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

geruisloos

Een geruisloze vaatwasser, alles komt er schoon uit, met name de glazen zien er weer als nieuw uit. De indeling is nog even wennen.

Pluspunten

• stil
  • schone vaat

Minpunten

• niet goedkoop

Elly1967 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Een onmisbare machine in ons grote gezin!

Onze tweede Siemens. De vorige ging tot volle tevredenheid 14 jaar mee. Deze nieuwe versie blijkt toch weer handiger! Er brandt een blauw lampje op de vloer als de machine in werking is. De bestekbak is verplaatsbaar, waardoor de ruimte effectiever in te delen is. De bovenlade is hoger, waardoor o.a. een Dopper er in kan staan. De bovenlade is bovendien op drie verschillende plaatsen in de machine te zetten, waardoor boven of onder extra ruimte ontstaat.
Kortom voor ons grote gezin een aanwinst!

Pluspunten

• Ruimte
  • Verplaatsbare bestekbak

Minpunten

• Maakt vrij veel geluid

MDO 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke afwasmachine

Overzichtelijke bediening, duidelijke knopjes. Goed wasresultaat. Handig lichtje onderaan afwasmachine om aan te gaan dat hij bezig is.

Hélène 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk

fijne indeling, stil, gebruiksvriendelijk, goede prijs/kwaliteits verhouding, XL model met mandje, veel ruimte

Jacqueline de bar 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud

Fijne vaatwasser. Er kan veel in en alles komt er perfect schoon uit. Fijn is ook dat je hem niet hoeft open te maken om te zien hoe lang de wasbeurt nog duurt. Echt een fijn apparaat

Pluspunten

• Groot
  • wast goed schoon

Sven 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

duidelijk apparaat

duidelijk en mooi apparaat. Mooi met een indicatielampje. En het apparaat is fijn stil. En blij dat het een A++ systeem is.

Pluspunten

• indicatielampje
  • erg stil

Marjolein 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime vaatwasser, lekker stil!

Heel prettig: na bijna 10 jaar trouwe en zeer intensieve dienst blijkt Siemens nog steeds de extra grote vaatwasser Siemens Extra Klasse in het assortiment te hebben. Blij verrast met enkele prettige veranderingen en verbeteringen: geen losse onderdelen in de korven die eraf kunnen vallen, zeepbakje heeft nu een uitsparing in bovenste korf waardoor blokje niet blijft "hangen" aan de deur als bovenkorf in de hoogste stand staat, ruimere bestekkorf, nieuw, minder knoeiend trechtertje om zout te kunnen bijvullen. En bijzonder stil geworden! Inhoud is vertrouwd groot, deur sluit nu vanzelf. Een prima keuze en verrassend reeel geprijsd! Vertrouwde voorkeuzeprogramma's uitgebreid met intensievering en versnellingsmogelijkheid.

Pluspunten

• groot, grote bestekkorf
  • stil!
  • Volledige RVS kuip

Minpunten

• bordenrekken niet inklapbaar
  • bovenkorf niet alles inklapbaar

Familie Fiselier 15-10-2016 Product paar dagen in bezit

super aankoop

Onze oude vaatwasser ging na 12 jaar stuk.
Met deze nieuwe Siemens merk je echt het verschil.
De vaat is veel schoner en glanst je tegemoet.
Een prima prijs/kwaliteit verhouding.

TWB 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi en prima resultaat

Na 6 jaar onze oude machine moeten vervangen helaas... Maar een prima vaatwasser ervoor terug. Stil en zuinig in gebruik. Makkelijk in te ruimen (veel ruimte) en geeft echt een prima resultaat.

Pluspunten

• Prachtig schoon
  • Indicatie einde programma

Hanno 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne vaatwasser

Zeer tevreden, echt weer een siemens , wat een topservice en een topapparaat. GEWELDIG!!!!!!

Ik beveel het apparaat iedereen aan.

• mooi design
  • niet duur
  • handig
  • modern

dennis 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige vaatwasser

de vaatwasser die doet wat je van een vaatwasser mag verwachten.
meer dan voldoende programma's, timer functie, is stil en heeft een schoon resultaat. Heb deze machine aangeschaft omdat mijn oude Siemens vaatwasser na 15 probleemloze jaren de geest gaf.

Jaap 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima afwasmachine

Prima apparaat voor dagelijks gebruik. Eenvoudige bediening. Prima afwasresultaat. Kan deze machine aan iedereen aanbevelen!!!!!!