Siemens SX68M058EU - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Hélène 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk

fijne indeling, stil, gebruiksvriendelijk, goede prijs/kwaliteits verhouding, XL model met mandje, veel ruimte

Jacqueline de bar 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud

Fijne vaatwasser. Er kan veel in en alles komt er perfect schoon uit. Fijn is ook dat je hem niet hoeft open te maken om te zien hoe lang de wasbeurt nog duurt. Echt een fijn apparaat

Pluspunten

• Groot
  • wast goed schoon

Sven 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

duidelijk apparaat

duidelijk en mooi apparaat. Mooi met een indicatielampje. En het apparaat is fijn stil. En blij dat het een A++ systeem is.

Pluspunten

• indicatielampje
  • erg stil

Marjolein 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime vaatwasser, lekker stil!

Heel prettig: na bijna 10 jaar trouwe en zeer intensieve dienst blijkt Siemens nog steeds de extra grote vaatwasser Siemens Extra Klasse in het assortiment te hebben. Blij verrast met enkele prettige veranderingen en verbeteringen: geen losse onderdelen in de korven die eraf kunnen vallen, zeepbakje heeft nu een uitsparing in bovenste korf waardoor blokje niet blijft "hangen" aan de deur als bovenkorf in de hoogste stand staat, ruimere bestekkorf, nieuw, minder knoeiend trechtertje om zout te kunnen bijvullen. En bijzonder stil geworden! Inhoud is vertrouwd groot, deur sluit nu vanzelf. Een prima keuze en verrassend reeel geprijsd! Vertrouwde voorkeuzeprogramma's uitgebreid met intensievering en versnellingsmogelijkheid.

Pluspunten

• groot, grote bestekkorf
  • stil!
  • Volledige RVS kuip

Minpunten

• bordenrekken niet inklapbaar
  • bovenkorf niet alles inklapbaar

Familie Fiselier 15-10-2016 Product paar dagen in bezit

super aankoop

Onze oude vaatwasser ging na 12 jaar stuk.
Met deze nieuwe Siemens merk je echt het verschil.
De vaat is veel schoner en glanst je tegemoet.
Een prima prijs/kwaliteit verhouding.

TWB 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi en prima resultaat

Na 6 jaar onze oude machine moeten vervangen helaas... Maar een prima vaatwasser ervoor terug. Stil en zuinig in gebruik. Makkelijk in te ruimen (veel ruimte) en geeft echt een prima resultaat.

Pluspunten

• Prachtig schoon
  • Indicatie einde programma

Hanno 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne vaatwasser

Zeer tevreden, echt weer een siemens , wat een topservice en een topapparaat. GEWELDIG!!!!!!

Ik beveel het apparaat iedereen aan.

• mooi design
  • niet duur
  • handig
  • modern

dennis 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige vaatwasser

de vaatwasser die doet wat je van een vaatwasser mag verwachten.
meer dan voldoende programma's, timer functie, is stil en heeft een schoon resultaat. Heb deze machine aangeschaft omdat mijn oude Siemens vaatwasser na 15 probleemloze jaren de geest gaf.

Jaap 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima afwasmachine

Prima apparaat voor dagelijks gebruik. Eenvoudige bediening. Prima afwasresultaat. Kan deze machine aan iedereen aanbevelen!!!!!!

Een zeer tevreden Johan uit Alkmaar 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is een prima apparaat. De vorige heeft 14 jaar elke dag gedraaid. Ik ben zeer tevreden, gemakkelijk te bedienen. Super zuinig in stroom en water. Echt top.

Rob 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat werkt goed, is stiller dan de vorige en wast vooral schoon. Kortom: goede machine al is deze menig gebaseerd op slechts 5 wasbeurten.

Kees de Kruif 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser met ongekende mogelijkheden. Praktische indeling en enorme energiebesparing bij korte wasbeurten.

bart 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

lekker stil en snel wast goed schoon.
goede prijs kwaliteit verhouding.
Onderste lade komt wel wat snel naar voren waardoor hij nog al eens doorschiet bij het naar voren trekken bij he t leeghalen van de vaatwasser.

fambotter 28-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine vervangt mijn vorige Siemens machine die 10 jaar oud was. Ik ben onder de indruk van de vooruitgang van de techniek in de tussentijd en ben blij dat ik deze beslissing heb genomen! Deze machine heeft meer programma's, is stiller en laat met een blauw lichtje op de vloer zien dat hij nog bezig is. Daarnaast is hij zuiniger (EKO stand) en ook stiller. De vaat komt er prima schoon uit. Een heel genot; mijn liefje, wat wil je nog meer?!

LdO 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer geluidloos en een goede vaatwasmachine.
Wasresultaat is zeer goed. Vele mogelijkheden om een programma te kiezen. Ook een verkort programma kun je kiezen met toch een goed wasresultaat

Bettina 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie stille vaatwasser met veel zuinige programma's. gebruiks vriendelijk.
Snel en vakundig ingebouwd door Siemens.

PLBoonman 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ondanks het verkeerde gebruik door ons van onze vorige vaatwasser zijn wij toch zeer coulant behandeld door Siemens. Een 10 voor de organisatie

Frank 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Prima vervanger van de vorige siemensvaatwasser die ruim 13 jaar lang mee ging. Deze is weer zuiniger en stiller en heeft leuke extraatjes mbt wasprogrammas

Jan 17-08-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een genot is deze vaatwasmachine, We zijn nu een paar dagen in het bezit van onze nieuwe Siemens SN68M058EU vaatwasser. Hiervoor hadden we een ander merk die het tot 2 keer toe precies na 5 jaar begaf. De vaatwasser is nagenoeg geruisloos en de vaat komt er glanzend en blinkend weer uit. Je kunt ook een half programma draaien. Al met al een fijne en goede aankoop. We hadden al een ander product van Siemens in huis wat ons ook goed beviel. Vandaar is nu ook weer de keuze op Siemens gevallen.

Soest 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser, is erg stil en werkt geheel naar verwachting. Apparaat wordt goed warm. Erg tevreden over de service van Siemens. Ze doen erg hun best om bestaande klanten te behouden.