Siemens SX68M058EU - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

TWB 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi en prima resultaat

Na 6 jaar onze oude machine moeten vervangen helaas... Maar een prima vaatwasser ervoor terug. Stil en zuinig in gebruik. Makkelijk in te ruimen (veel ruimte) en geeft echt een prima resultaat.

Pluspunten

• Prachtig schoon
  • Indicatie einde programma

Hanno 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne vaatwasser

Zeer tevreden, echt weer een siemens , wat een topservice en een topapparaat. GEWELDIG!!!!!!

Ik beveel het apparaat iedereen aan.

Pluspunten

• mooi design
  • niet duur
  • handig
  • modern

dennis 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige vaatwasser

de vaatwasser die doet wat je van een vaatwasser mag verwachten.
meer dan voldoende programma's, timer functie, is stil en heeft een schoon resultaat. Heb deze machine aangeschaft omdat mijn oude Siemens vaatwasser na 15 probleemloze jaren de geest gaf.

Jaap 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima afwasmachine

Prima apparaat voor dagelijks gebruik. Eenvoudige bediening. Prima afwasresultaat. Kan deze machine aan iedereen aanbevelen!!!!!!

Een zeer tevreden Johan uit Alkmaar 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is een prima apparaat. De vorige heeft 14 jaar elke dag gedraaid. Ik ben zeer tevreden, gemakkelijk te bedienen. Super zuinig in stroom en water. Echt top.

Rob 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat werkt goed, is stiller dan de vorige en wast vooral schoon. Kortom: goede machine al is deze menig gebaseerd op slechts 5 wasbeurten.

Kees de Kruif 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser met ongekende mogelijkheden. Praktische indeling en enorme energiebesparing bij korte wasbeurten.

bart 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

lekker stil en snel wast goed schoon.
goede prijs kwaliteit verhouding.
Onderste lade komt wel wat snel naar voren waardoor hij nog al eens doorschiet bij het naar voren trekken bij he t leeghalen van de vaatwasser.

fambotter 28-09-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine vervangt mijn vorige Siemens machine die 10 jaar oud was. Ik ben onder de indruk van de vooruitgang van de techniek in de tussentijd en ben blij dat ik deze beslissing heb genomen! Deze machine heeft meer programma's, is stiller en laat met een blauw lichtje op de vloer zien dat hij nog bezig is. Daarnaast is hij zuiniger (EKO stand) en ook stiller. De vaat komt er prima schoon uit. Een heel genot; mijn liefje, wat wil je nog meer?!

LdO 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer geluidloos en een goede vaatwasmachine.
Wasresultaat is zeer goed. Vele mogelijkheden om een programma te kiezen. Ook een verkort programma kun je kiezen met toch een goed wasresultaat

Bettina 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie stille vaatwasser met veel zuinige programma's. gebruiks vriendelijk.
Snel en vakundig ingebouwd door Siemens.

PLBoonman 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ondanks het verkeerde gebruik door ons van onze vorige vaatwasser zijn wij toch zeer coulant behandeld door Siemens. Een 10 voor de organisatie

Frank 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Prima vervanger van de vorige siemensvaatwasser die ruim 13 jaar lang mee ging. Deze is weer zuiniger en stiller en heeft leuke extraatjes mbt wasprogrammas

Jan 17-08-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een genot is deze vaatwasmachine, We zijn nu een paar dagen in het bezit van onze nieuwe Siemens SN68M058EU vaatwasser. Hiervoor hadden we een ander merk die het tot 2 keer toe precies na 5 jaar begaf. De vaatwasser is nagenoeg geruisloos en de vaat komt er glanzend en blinkend weer uit. Je kunt ook een half programma draaien. Al met al een fijne en goede aankoop. We hadden al een ander product van Siemens in huis wat ons ook goed beviel. Vandaar is nu ook weer de keuze op Siemens gevallen.

Soest 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser, is erg stil en werkt geheel naar verwachting. Apparaat wordt goed warm. Erg tevreden over de service van Siemens. Ze doen erg hun best om bestaande klanten te behouden.

hmigchelsen 14-07-2015 Product maand in bezit

De SX68M068M058eu is de vervanger van voorganger SL64561/07.
De voorganger waste prima schoon, het glas glansde en was ook redelijk stil. Helaas ging na lang gebruik een niet te vervangen printplaat stuk (verbrand relais contact).
Deze nieuwe vaatwasser maakt kreunende geluiden en het glas is wat dof, maar vooral als het programma klaar is alles nog zeer vochtig !!
Niet bepaald blij met deze vervanging van SIEMENS

Familie Pronk 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Na 14 jaar een Siemens vaatwasser gehad te hebben, gelijk weer een Siemens gekocht. Meer programma's, stiller en een blauw lichtje op de vloer dat hij nog bezig is, mooier kan niet, toch?

Miriam Peters-Vermeeren 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb mijn nieuwe vaatwasser nu een paar dagen. In vergelijking met onze vorige Siemens vaatwasser is deze weer fors in gebruikersgebruikersvriendelijkheid toegenomen: iets grotere inhoud bovenlade, de bedieningstoetsen zijn veel duidelijker en er zijn meer mogelijkheden, hij maakt minder lawaai, de klep gaat vrijwel automatisch dicht, het in- en uitschuifmechanisme van de laden gaat soepeler en het bakje voor vaatwastablet en glansvloeistof is handiger geworden. Kortom: ik ben zeer tevreden.

P.J. W. 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ruimer / stiller en praktischer dan mijn vorige Siemens vaatwasser.
Deze machine heeft het 17 jaar vol gehouden

W. Groen 02-06-2015 Product maand in bezit

Deze Siemens vaatwasser recent aangeschaft. De vorige was ook een Siemens met 13 trouwe dienstjaren zonder problemen. Daarom voor weer een Siemens gekozen.

Het gebruiksgemak is erg goed. Zonder al te veel handeling wordt het afwassen gestart. Is eenvoudig in te stellen. Bij het afwassen maakt de vaatwasser weinig geluid.

Het wasresultaat is ook er goed. Vervuilde vaat komt er schoon uit.