Siemens SX68M058EU

Bekijk alle Inbouw vaatwassers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Kees de Kruif 27-10-2015

Prima vaatwasser met ongekende mogelijkheden. Praktische indeling en enorme energiebesparing bij korte wasbeurten.

bart 10-10-2015

lekker stil en snel wast goed schoon.
goede prijs kwaliteit verhouding.
Onderste lade komt wel wat snel naar voren waardoor hij nog al eens doorschiet bij het naar voren trekken bij he t leeghalen van de vaatwasser.

fambotter 28-09-2015

Deze machine vervangt mijn vorige Siemens machine die 10 jaar oud was. Ik ben onder de indruk van de vooruitgang van de techniek in de tussentijd en ben blij dat ik deze beslissing heb genomen! Deze machine heeft meer programma's, is stiller en laat met een blauw lichtje op de vloer zien dat hij nog bezig is. Daarnaast is hij zuiniger (EKO stand) en ook stiller. De vaat komt er prima schoon uit. Een heel genot; mijn liefje, wat wil je nog meer?!

LdO 25-09-2015

Zeer geluidloos en een goede vaatwasmachine.
Wasresultaat is zeer goed. Vele mogelijkheden om een programma te kiezen. Ook een verkort programma kun je kiezen met toch een goed wasresultaat

Bettina 25-09-2015

Mooie stille vaatwasser met veel zuinige programma's. gebruiks vriendelijk.
Snel en vakundig ingebouwd door Siemens.

PLBoonman 17-09-2015

Ondanks het verkeerde gebruik door ons van onze vorige vaatwasser zijn wij toch zeer coulant behandeld door Siemens. Een 10 voor de organisatie

Frank 27-08-2015

9,4
Prima vervanger van de vorige siemensvaatwasser die ruim 13 jaar lang mee ging. Deze is weer zuiniger en stiller en heeft leuke extraatjes mbt wasprogrammas

Jan 17-08-2015

Wat een genot is deze vaatwasmachine, We zijn nu een paar dagen in het bezit van onze nieuwe Siemens SN68M058EU vaatwasser. Hiervoor hadden we een ander merk die het tot 2 keer toe precies na 5 jaar begaf. De vaatwasser is nagenoeg geruisloos en de vaat komt er glanzend en blinkend weer uit. Je kunt ook een half programma draaien. Al met al een fijne en goede aankoop. We hadden al een ander product van Siemens in huis wat ons ook goed beviel. Vandaar is nu ook weer de keuze op Siemens gevallen.

Soest 28-07-2015

Fijne vaatwasser, is erg stil en werkt geheel naar verwachting. Apparaat wordt goed warm. Erg tevreden over de service van Siemens. Ze doen erg hun best om bestaande klanten te behouden.

hmigchelsen 14-07-2015
  • Product maand in bezit

De SX68M068M058eu is de vervanger van voorganger SL64561/07.
De voorganger waste prima schoon, het glas glansde en was ook redelijk stil. Helaas ging na lang gebruik een niet te vervangen printplaat stuk (verbrand relais contact).
Deze nieuwe vaatwasser maakt kreunende geluiden en het glas is wat dof, maar vooral als het programma klaar is alles nog zeer vochtig !!
Niet bepaald blij met deze vervanging van SIEMENS

Mark 23-11-2015

Dit kreunende geluid maakt mijn vaatwasser van hetzelfde type ook! Heeft u toevallig reeds een oplossing (al dan niet via Siemens)? Lijkt mij namelijk dat dit niet hoort bij een vaatwasser uit deze prijscategorie!

Familie Pronk 21-06-2015

Na 14 jaar een Siemens vaatwasser gehad te hebben, gelijk weer een Siemens gekocht. Meer programma's, stiller en een blauw lichtje op de vloer dat hij nog bezig is, mooier kan niet, toch?

Miriam Peters-Vermeeren 06-06-2015

Ik heb mijn nieuwe vaatwasser nu een paar dagen. In vergelijking met onze vorige Siemens vaatwasser is deze weer fors in gebruikersgebruikersvriendelijkheid toegenomen: iets grotere inhoud bovenlade, de bedieningstoetsen zijn veel duidelijker en er zijn meer mogelijkheden, hij maakt minder lawaai, de klep gaat vrijwel automatisch dicht, het in- en uitschuifmechanisme van de laden gaat soepeler en het bakje voor vaatwastablet en glansvloeistof is handiger geworden. Kortom: ik ben zeer tevreden.

P.J. W. 03-06-2015

Ruimer / stiller en praktischer dan mijn vorige Siemens vaatwasser.
Deze machine heeft het 17 jaar vol gehouden

W. Groen 02-06-2015
  • Product maand in bezit

Deze Siemens vaatwasser recent aangeschaft. De vorige was ook een Siemens met 13 trouwe dienstjaren zonder problemen. Daarom voor weer een Siemens gekozen.

Het gebruiksgemak is erg goed. Zonder al te veel handeling wordt het afwassen gestart. Is eenvoudig in te stellen. Bij het afwassen maakt de vaatwasser weinig geluid.

Het wasresultaat is ook er goed. Vervuilde vaat komt er schoon uit.

Jan van Ederveen 31-05-2015

Wasresultaat is prima. Wij gebruiken vooral de eco stand. De machine is na afloop vochtiger op de wanden dan we gewend waren bij het oude model. Het servies en de glazen zijn desalniettemin toch goed droog.
Het apparaat heeft veel mogelijkheden die in specifieke situaties ingezet kunnen worden. Nuttig is de mogelijkheid van een snelle afwasbeurt. Niet zo duurzaam als de eco stand maar bij haast toch handig.
Het gebruiksgemak is goed in orde. De rekken voelen bij het in en uitschuiven wat minder stevig aan dan bij onze oude machine. Het is niet duidelijk na het indrukken van de startknop of die nu wel of niet is ingedrukt. Even wennen.
De indeling is gewoon goed.
Duurzaamheid is met de ecostand echt top.

Mw. H. de Wit 28-04-2015

vaatwasser niet goed droog aan einde van het programma.

Deur gaat automatisch dicht kan hierdoor niet op een kier blijven staan. Dit geeft geur overlast.

Johan Vreugdenhil 05-02-2015

Deze vaatwasser komt geheel overeen met de specificaties op grond waarvan wij bestelden. Het apparaat ziet er degelijk uit. Wij zullen in de loop van de tijd gaan ervaren of al onze verwachtingen worden bewaarheid. Onze vorige Siemens vaatwasser hebben wij 12 jaar zonder storing kunnen gebruiken.

Rianne99 31-01-2015

1e indruk is wederom prima, net zoals mijn voorgaande vaatwassers van het merk Siemens.Ook complimenten voor levering en plaatsing.