Siemens SX69M036NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX69M036NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob 15-12-2017

SX69M036NL/D5

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Deze machine gekocht omdat wij tevreden waren over onze vorige Siemens vaatwasser. Deze machine is wel erg stil, maar maakt slecht schoon. Veel vaat achteraf met de hand afwassen. Na 4 maanden gebruik, toch besloten om voor een ander merk te gaan.

Pluspunten

• Erg stil
  • Veel instellingen.

Minpunten

• Maakt slecht schoon.

Diana 10-03-2017

Stil en gemakkelijk te gebruiken apparaat

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Ter vervanging van onze oude afwasmachine gekozen voor deze machine. Wij zijn tot deze gekomen met behulp van de monteur van Siemens die ons heeft geholpen met een niet te repareren storing aan onze oude machine.

Net als de vorige zijn we ook met deze weer zeer tevreden.
Het blauwe lichtje is een hele verbetering, je weet precies wanneer hij klaar is. Hij is zo stil dat je dat anders niet hoort.
Ook dat de machine zichzelf na het programma uitzet vind ik een hele verbetering. Het open gaan van de deur na het eco programma is even wennen maar kan ook uitgezet worden.

Het enige nadeel vind ik is dat hij niet altijd goed schoon wast op het korte programma (niet het turbo programma) maar dat is een kwestie van even je weg erin vinden.

Het plaatsen ging zeer gemakkelijk het is wel handig om dit samen te doen dan alleen. Alleen de flap die er los bij zit is een raadsel. Hierover hebben wij contact gehad met de servicedesk en zijn we doorverbonden met een monteur. Van de monteur begrepen wij dat dit niet noodzakelijk was om te plaatsen. Deze zou in iedergeval onder aan de deur behoren te zitten en de flap valt dan achter de plint. Wij vonden dit niet handig en zagen daar het nut niet van in.

Al met al zijn wij zeer tevreden over deze machine welke wij nu 1 maand in gebruik hebben.

Pluspunten

• Stil
  • gemakkelijk te plaatsen
  • schakelt zichzelf uit bij einde programma
  • diverse programma's om uit te kiezen
  • gebruikers vriendelijk

Minpunten

• korte programma wast niet altijd schoon

ERIC HESSELINK 08-03-2017

FRAAIE UITSTRALING

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

GEMAKKELIJK TE BEDIENEN, MAAKT GOED SCHOON EN DROOG. IS FLUISTERSTIL. ZOWEL KORTE ALS LANGE PROGRAMMA'S UITSTEKENDE PRESTATIES. IK BEN ZEER TEVREDEN OVER DEZE SIEMENS AFWASMACHINE.

Marcel 02-01-2017

Degelijke kwaliteit

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Reeds mijn 3e siemens vaatwasser volledige geïntegreerd.
Makkelijk in te bouwen, duidelijke instructies.
Machine is stil in gebruik makkelijk en handig in te ruimen.
Vaat komt er met een prachtig resultaat weer schoon en glanzend uit.

Kortom zeer tevreden over dit product een aanrader

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Stil
  • Vele spoelprogramma's
  • eenvoudig in gebruik

arjan 28-12-2016

stil en uitgebreid

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

zeer stille machine en een snel kort programma.
uitgebreide machine en erg zuinig.
ik raad deze machine aan.

Pluspunten

• stil

John en Edith 28-12-2016

Stile not eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

De vaatwasser is heerlijk stil het is dat het blauwe lampje op de vloer schijnt anders hoor je niet eens dat hij aanstaat. Het resultaat is een schone droge vaat. Een aanrader

Zeer tevreden! 24-12-2016

Grote inhoud!

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Pas na bijna 16 jaar afscheid van onze vorige Siemens moeten nemen. De keuze voor weer een siemens was snel gemaakt! Onze nieuwe vaatwasser; hij is heerlijk stil, wast goed schoon,droogt en heeft extra veel ruimte.
Een aanrader!

Pluspunten

• Ruim
  • Stil

Fam.Beltman 22-12-2016

Stille kracht

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Onze eerste Siemens heeft het bijna 16 jaar volgehouden,dus veel vertrouwen in dit merk.
Deze nog maar even in gebruik en doet het prima en voor ons een stille kracht.

WN 22-12-2016

Goede machine, wat aandachtpunten bij het inbouwen.

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Goede vaatwasser met veel mogelijkheden.

We hebben hem geplaatst ter vervanging van een Bosch vaatwasser.
Wel wat punten die aandacht behoefte bij het inbouwen.
Stelpoot achterzijde zit in het midden.
Onderzijde deur iets moeten inkorten omdat deze bij het openen tegen de vaatwasser aan kwam. Bij een Bosch machine waarschijnlijk wat dieper, iets waar wij niet op hadden gelet bij de aanschaf. Dachten dat dit universeel was......

Pluspunten

• Veel programmas
  • Ruime machine

Daniel 21-12-2016

Siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

De vaatwasser heb ik nu een week in mijn bezit. Laten we beginnen dat de siemens SX69M036NL een paneel heeft met de juiste uitstraling. Bij het dichtdoen van de deur heb je gelijk het gevoel dat je een degelijk product hebt gekocht. Mijn andere vaatwasser was van het merk Bauknecht. De bediening is zeer gebruiksvriendelijk. Wij hebben het eco programma en extra droog functie geprobeerd. Hij droogt en wast hierbij goed schoon.
De indeling ervaren wij als prettig. Er passen meer borden in als bij onze vorige vaatwasser. Als de vaatwasser klaar is dan gaat het lichtje welke op de vloer schijnt uit en geeft 5 x een piep. Het geluid, niet geheel onbelangrijk, is voor ons ook een reden geweest om deze vaatwasser te kopen. Dit is ook zeker acceptabel. Wij hebben de vaatwasser bij bcc gekocht met installatie service. Ook hier zijn wij zeer over te spreken. Helaas over het belangrijkste onderdeel kunnen wij niet oordelen; de levensduur.

Pluspunten

• indeling
  • geluidsarm
  • bedieningsgemak

Angela 18-12-2016

Geruisloos, schonevaat.

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Zuinige en geruisloze vaatwasser. Maakt goed schoon en droog.
Heel handig een kort programma voor feestjes en verjaardagen. Veel programma's
Onmisbaar in een huishouden.

Pluspunten

• Geluid
  • Ruimte
  • Bestekmandje

Jan Fla 17-12-2016

21 jaar Siemens

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

De eerste Siemens vaatwasser ging 10 jaar mee. De tweede stierf net voor zijn elfde verjaardag. Omdat we heel tevreden zijn over de vaatwassers en ook de SERVICE van Siemens hebben we meteen weer een nieuwe Siemens gekocht. We hebben een SX (86,5cm hoog) genomen, zodat je nog meer ruimte hebt. De inbouw is met de duidelijke bijgeleverde tekening in een paar uur gedaan.

Ferdinand 11-12-2016

Ruime vaatwasser, zeer stil

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Mooie vaatwasser lekker stil en ruim van binnen. Door de grote hoogte net wat meer ruimte dan een "standaard" model. Makkelijk in te bouwen. De korte programma's hebben we nog geen ervaring mee, maar zeker voor bijv verjaardagen is dat ideaal.

Pluspunten

• Stil
  • ruim van binnen

e 24-11-2016

degelijke vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Onze vorige Siemens is zo goed bevallen dat ik daarom weer een Siemens heb gekocht.

degelijke indeling, energiezuinig en mooi stil!!

Pluspunten

• merk Siemens
  • degelijke indeling

Minpunten

• nog niet ontdekt

Marcel Lubbers 19-11-2016

Stil, zuinig , veel keuzeprogramma's

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Na 15 jaar een siemens vaatwasser te hebben gehad, nu een nieuwe die ons weer veel gemak en plezier gaat op leveren. De betrouwbaarheid zoals de voorganger zal wel behouden zijn gebleven, maar alle functies die je tegenwoordig hebt: GEWELDIG!!!!!!!!!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • inhoud
  • geluid

Robbert 17-11-2016

Makkelijk in te bouwen

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Net een paar dagen geleden ingebouwd. Oogt goed, functioneel, wast goed schoon, stil, makkelijk in te bouwen. Tot nu toe zeker tevreden.

Rochan 11-11-2016

Prima vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Vrij snel gewend aan de nieuwe indeling. Een hele fijne vaatwasser welke goed droogt met nuttige opties erop.

Adrie 10-11-2016

Uitstekend wasresultaat

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Een uitstekend afwasresultaat en dat gebeurt ook nog eens geruisloos.
Gelukkig schijnt een blauw lampje op de vloer zodat je weet dat hij echt aan staat. Een extra pluspunt is de extra ruimte in dit model waardoor pannen bovenin passen en de bakplaat van de oven er gemakkelijk in past

Pluspunten

• Stil
  • goed afwasresultaat
  • erg ruim
  • mooi uitgevoerd
  • handig verstelbaar boven rek

Menno 02-11-2016

Veel ruimte

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Hoge machine met veel ruimte. Erg prettig met inruimen. Stille machine en wast zeer goed af. Een aanrader.

Elleke 01-11-2016

Zeer stille en schoon wassende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

De vaatwasser wast zeer stil en schoon af. Hij heeft een groot aantal programma's die goed te gebruiken zijn.Het automatisch ingestelde eco programma werkt super goed. Even wennen dat de deur open gaat voor het drogen aan de lucht, maar dit went snel. De machine is gebruiks vriendelijk. Met logisch nadenken kan je de vaat gelijk voor je laten wassen. Een aanrader!

Pluspunten

• Eco programma,
  • milieu vriendelijk
  • zeer stil
  • prettige indeling, ruim

Minpunten

• niet gevonden

Vincent 29-10-2016

Mooi & degelijk.

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Al eerde vel jaren Siemens apparatuur gehad tot volle tevredenheid.
Voelt degelijk aan, service is uit stekend.

Bart 25-10-2016

Goed geluidsniveau, wast prima

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

We hebben vaatwasser aangeschaft, omdat oude vaatwasser kapot was gegaan. We hebben hem nu twee weken in gebruik. Hij wast wat ons betreft stil genoeg. Je hoort dat hij bezig is (hij staat in open keuken), maar dat geeft ook een gevoel dat hij bezig is. Hij piept als hij klaar is en gaat automatisch uit. De vaat is droog genoeg. We hebben nog niet de extra-droog functie gebruikt, maar zetten de vaatwasser open als die klaar is. Na uurtje kun je vervolgens de vaat droog uitladen. We hebben de vaatwasser zelf ingebouwd in de keuken. De schroeven en boekjes zitten bij levering in de wasmachine (mocht je die zoeken).
Genoeg programmamogelijkheden (vooralsnog alleen de 35 minuten stand gebruikt, omdat die de vaat schoon genoeg maakt). Bestekbak is makkelijk verplaatsbaar door onderkant van vaatwasser, dus flexibiliteit is prima.
Indicatielampje op vloer om aan te geven dat hij aanstaat is duidelijk. Een klokje was leuk geweest, maar dat zouden wij overbodige luxe vinden.
Over duurzaamheid kan ik na 2 weken natuurlijk nog niets zeggen.

Pluspunten

• Goed geluidsniveau
  • Schone en droge vaat

ruud 24-10-2016

stille machine

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

mooi stil, makkelijk zelf in te bouwen.
Heeft alleen moeite met de aardappelpan, dat was bij de vorige Siemens geen probleem.

Pluspunten

• stil

mjeetje 19-10-2016

gemakkelijke indeling en bediening

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

ik heb voor deze machine gekozen omdat ik zeer tevreden ben over het merk Siemens, lekker veel programma's zuinig in gebruik en met de knop extra droog is het ook droog korf boven in hoogte te verstellen en wat ik ook belangrijk vind is een roestvrijstalen kuip ook extra ruimte te krijgen door rekjes plat te leggen kortom een veelzijdige en ook nog stille machine

Pluspunten

• eco programma
  • extra droog
  • stil

Joram 13-10-2016

Erg uitgebreide vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX69M036NL

Onze oude vaatwasser was kapot, en we wilden graag een nieuwe die een led-indicatie aan de buitenzijde had én die een stuk zuiniger zou zijn dan de oude. De vaatwasser die we van Siemens hadden gevonden voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Veel scheelt het niet, maar hij is niet zo stil als onze oude. Maar qua zuinigheid en functionaliteit is het echt een heerlijk apparaat om je vuile vaat in te mikken. Want daar is hij ten slotte voor :-) Ik had al eerder ervaringen gelezen met het apparaat, en hoewel we 'm pas een paar dagen hebben kan ik me helemaal vinden in de overige reviews.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel programma's
  • Led indicator dat hij loopt
  • Stevig ogend interieur

Minpunten

• Niet écht stil (maar zeker niet te luid)