Siemens SX69M036NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Papavantwee 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Een aantal dagen in bezit en werkt prima. Stil, ruim en veel programma's en, niet onbelangrijk, een prima resultaat. Schoon en droog, ook plastic en wijnglazen.

Seine 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Maand in gebruik. Nog nooit zo'n stille vaatwasser gehad. Je hoort het niet. En natuurlijk een blinkend schone vaat

Jansen 02-11-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Mooie vaatwasser. Maakte in het begin wat rare brommen, maar daar hoor je nu niks meer van.
Verder moet je wel extra droog gebruiken want anders droogt de vaatwasser niet goed.
Nadeeltje is ook de indeling van de vaatwasser. Het is een XXL vaatwasser, maar we hebben niet de indruk dat er ook echt meer in kan. Ook het bestekbakje is niet handig, omdat het middenschotje weggelaten is. Hierdoor ligt het bestek er scheef in.

Suus 27-10-2015 Product maand in bezit

Vaatwasser nu een 4-tal weken uitgeprobeerd. Design van het interieur en bedieningssysteem is prima en voelt degelijk aan. Wasrek is groot genoeg, alleen moesten we wel wennen aan de indeling hiervan in vergelijk met onze oude vaatwasser. Door de wegklapbare rekjes en het bestekbakje dat op verschillende plaatsen te plaatsen is, kun je wat extra ruimte winnen. Vaatwasser is extreem stil in vergelijk met de oude. Alleen bij het eco programma hoor je water klotsen. Dit is niet echt storend. Sommige programma's duren wat langer, maar gezien het lage energieverbruik neem ik dit voor lief. Je hoeft er tenslotte niet bij te blijven staan! Ideaal is het waarschuwingslampje dat op de vloer schijnt als de vaatwasser in gebruik is en zijn werk doet. Voor een goed droogresultaat, is het wel noodzakelijk om de extra drogen knop te gebruiken, anders zit er nog wat water in de glazen. Verder denk ik dat je hier een prima koop aan hebt, met de actie van Siemens en Wehkamp nog een jaar lang vaatwastabletten gratis ook!

Ivo 18-10-2015 Product paar dagen in bezit

Pas 2 dagen in mijn keuken, maar hij wast goed af en de vaat is helemaal droog de volgende ochtend. Hij maakt weinig geluid; het meeste geluid komt van waterleidingen (aan en afvoer). Handig lampje om te zien dat hij nog bezig is. Onhandig dat je de start knop moet gebruiken om hem te starten ipv gewoon dichtduwen. Ook wat indeling betreft ben ik nog aan het zoeken; mijn vorige Siemens vaatwasser leek makkelijker in te delen. Maar dat is misschien gewenning.

Familie Wit 14-10-2015 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine. Alle pannen passen er in ook de hele grote. Hij is super stil als hij draait het enige nadeel is dat je hem wel op extra drogen moet zetten om alles er super droog uit te krijgen.

Daan 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Onze Neff ging kapot en toen voor dit model gekozen puur vanwege de stilte, zuinig omgang met water, mogelijkheden en een glanzende vaat

Mathieu 19-09-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Een geweldige machine. Vervangt een voorgaand model van Siemens en de mogelijkheden zijn enorm verbeterd. De machine is fluisterzacht en daarom wordt een blauw puntje geprojecteerd op de vloer zodat je weet dat de machine nog bezig is. De machine heeft ook een flink aantal wasprogramma's en standaard een eco programma. goed voor milieu en portemonnee.

familie L 06-09-2015 Product paar dagen in bezit

Opvolger van onze vorige Siemens vaatwasser. Nog stiller dan de vorige met opnieuw perfect wasresultaat. Indeling van de bovenlade is een haartje minder dan bij de vorige: het messen- en lepelrekje kan niet rechtop vastgezet worden bij in- en uitladen...
Tabletbakje om uitgevallen wastablet op te vangen is een goede verbetering; kans dat je na het wassen een half opgeloste tablet tussen de pannen aantreft is nu 0%. Duurzaamheid nog niets van te zeggen, maar het ziet en voelt net als bij de vorige allemaal erg degelijk!

Annet 23-08-2015 Product paar dagen in bezit

Zo goed als geruisloze vaatwasser, wast zeer goed schoon. Hoge inzetruimte voor pannen. Veel verschillende programmamogelijkheden. Ik ben er zeer tevreden mee!

Mic 23-07-2015 Product paar dagen in bezit

Wast de vaat schoner dan de 3 voorgaande vaatwassers van andere merken. Uitermate tevreden! Zou zo weer een vaatwasser van Siemens kopen, mits de duurzaamheid zich in de komende jaren bewijst!

jhhoeve 24-06-2015 Product maand in bezit

9,6
Geluidsarm product met veel mogelijkheden. Door de hoge variant kan er veel inhoud in. Ook hoge pannen.
Zeer veel gemak van dit product

D.H.H. 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke, overzichtelijke bediening. Veel programmakeuzes. Zeer ruime inhoud met veel verstelmogelijkheden om de afwas te plaatsen. Laag geluidsniveau, schone en droge vaat. Na een paar dagen al tevreden met deze aanschaf.

*SEB* 24-05-2015 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser XL (extra hoog), vaat komt er zeer droog uit
zelfs zonder het extra droog programma.
Is bijna geruisloos, duidelijke bedieningsknoppen en
veel keus uit diverse programma's.
Zeer ruime indeling. Een blauw lampje aan de onderkant
geeft op de vloer weer dat de vaatwasser aanstaat.

Hiervoor de voorloper van dit apparaat 14 jaar in gebruik gehad.
Ik ben zeer tevreden over Siemens vaatwasser.

M megens 21-05-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig werkzaam apparaat. Werkt uitstekend en super fijne indeling. Gebruiksvriendelijk en iedereen aan te raden.

Dennis788 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

De oude ging kapot. Nu valt pas op hoeveel slechter die het in de loop der tijd was gaan doen. Alles is schoon & droog. Ook veel verschillende programma's. Blauwe lampje dat op de grond schijnt is ook ideaal!

JanKl1968 15-05-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi design ziet er degelijk uit en wast schoon en maakt ook weinig geluid je hebt soms niet eens door dat ie aanstaat.

Byonda 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe echt een 10 waard. De 8 voor gebruiksgemak is gegeven, omdat er zoveel mogelijkheden zijn die je toch even moet testen. Maar het is gewoon een kwestie van op de knopjes drukken en voor wie wil de duidelijke handleiding lezen.
En wat een stil apparaat!

keukenapril15 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

was resultaat is gewoon goed, zoals we gewend zijn van Siemens..
veel programma's mn de party mogelijkheden om grotere hoeveelheden na elkaar te wassen is een optie die we vaak gaan gebruiken !
Zuinig en erg stil, we dachten eerst dat hij het niet deed !

Duurzaamheid zal nog moeten blijken, echter apparatuur van Siemens in vorige keuken na 17 jaar nog volop in gebruik !

jippoj 23-03-2015 Product paar dagen in bezit

Dergelijke vaatmachinemachine. Eerste wasresultaten zijn prima. Geluid is aanwezig, maar zeker niet storend of luid. Handig blauw lichtje als de vaatwasser in werking is en automatische uitschakeling na beëindiging programma. Bij inbouw was mijn keukendeur (77,7 cm)net iets te hoog en kon ik de vaatwasser (ondanks dat dit een hoog model is), niet strak tegen het aanrechtblad monteren; de klep was niet volledig te openen. Ik heb een latje er tussen moeten plaatsen en nu steekt de meubeldeur iets boven de deur van de vaatwasser uit, maar is deze nu wel in 1 lijn met de overige deurtjes. Mogelijk dat hierbij een vaatwasser met varioscharnier handiger/mooier was geweest.