Bosch SMV88TX01N - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

Robin 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima prestaties met handige extra's

Het is een prima machine die goed schoon wast. Pluspunten zijn de extra's zoals binnenverlichting, projectie van de nog resterende programmatijd en natuurlijk de losse besteklade. Al met al een prima apparaat voor een goede prijs.

Pluspunten

• Besteklade
  • Projectie programmatijd

HB 22-02-2016 Product paar weken in bezit

Een zeer geluidsloze machine. Eenvoudig te bedienen maar toch met veel mogelijkheden. Indeling is zeer goed te gebruiken voor grote borden. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Al mijn producten zijn van bosch en enkele zijn al een paar jaar oud/jong zonder problemen

AM 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wasautomaat is lekker zuinig. Doet alleen wel 3 uur over een programma. Ondanks dat dit een van de stilste is, was mijn 10 jaar oude Bauknecht stiller. Dit is wel even wennen.

André B 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem nog niet zo lang en nog niet zo vaak gebruikt maak tot nu toe zeer goede resultaat. de mogelijkheden vrij veel en indeling is goed ook omdat je zelf dingen kan aanpassen maar dit alles mag je ook verwacht voor een vaatwasser in deze prijs klasse.
ik heb hem weg bij expert. en de service super.

TeCo 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Erg stil en zuinig met energie en dit
via kilowatt uur meter gecontroleerd.
Afwas ziet er goed schoon en droog uit.
Vele programma's mogelijk.
Zelf gemonteerd met duidelijke tekeningen,
die er bij geleverd worden.

Thomas 24-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Superstitie geavanceerde machine met veel opties en veel indelingsmogelijkheden. Zeker een aanrader....

Glo 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, handige eindtijd projectie op de grond.
Vorige Bosch was goed, gaan er vanuit dat deze nog beter is.

Peter 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een prima machine, zuinig en redelijk stil, vooral in het nachtprogramma. Indeling is top met veel variabele indelingsmogelijkheden.

Afwasboy 13-12-2015 Product paar weken in bezit

Nu een week lang onze nieuwe Bosch vaatwasser in gebruik en zeer tevreden. Alles is een stuk schoner en droger dan met onze oude, de flexibele indeling en bediening zijn top! evenals de geprojecteerde tijdsindicator en z'n stilheid. Kortom heel erg blij met m'n nieuwe vaatwasser!!!

Corine Hoolmans 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat pas een paar keer gebruikt. Vaat komt er helder uit. Schoon. Machine is erg stil. Voorheen Siemens. Heel veel pech mee gehad waardoor ik na nog geen vijf jaar hem weggedaan heb. Volgens Dealer was dit de beste keuze, beter dan Miele.

Tuba123 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

High tech goed resultaat weinig lawaai. Snel te laden. A+++ energie klasse duidelijke gebruiksaanwijzing

Ronald0118 07-04-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie, zeer geluidsvriendelijke afwasmachine. Wij hebben hem ingebouwd in een open keuken en als de afwasmachine aanstaat hoor je hem nauwelijks in de woonkamer. De indeling van de machine is prima, alleen moet ik nog wel wennen aan de besteklade. Ik vind de machine erg gebruiksvriendelijk en er zijn een heleboel instel mogelijkheden. Heb de machine nu ongeveer een anderhalve week en ben er zeer tevreden over. Het wasresultaat is goed en de boel is ook daadwerkelijk droog na de wasbeurt.

Raswings 04-04-2015 Product paar dagen in bezit

6,2
Na 9 jaar was onze oude Bosch vaatwasser aan vervanging toe. Op advies van de verkoper gekozen voor deze Bosch machine.

Wasresultaat en mogelijkheden:
Instellingen genoeg. Machine wast goed, mist het goede programma gekozen en wasmiddelen. Het is een A+++ machine wat betekent dat deze zuinig met energie omgaat. Hierdoor wordt de machine minder warm. Dit betekent dat normale wastabletten (met folie) niet 'vlekkeloos' functioneren. Verkoper adviseert los poeder (minder nodig), zout en glansspoelmiddel.
Onze oude machine deed 2 uur over een wasbeurt deze machine heeft ruim 3 uur nodig. Dus een beetje plannen is wel belangrijk. De variospeed knop is hierbij wel een oplossing maar dit gaat ten koste van het resultaat.
Detail: Bosch levert bij het apparaat wel wastabletten!

Gebruiksgemak en indeling:
De korven zijn in hoogte verstelbaar. Echter bij het gebruik van grote borden 28,5 cm moet de bovenste servieskorf in te hoogste stand geplaatst worden. In combinatie met de bestekslade is de ruimte voor hoge glazen of een dubbele rij kopjes zeer beperkt en gaat ten koste van de functionaliteit.
Onze oude Bosch vaatwasser had minder mogelijkheden maar deze waren wel praktisch en functioneel. Less is more?
Bestekslade is nog even wennen. Heeft nog niet mijn voorkeur en het feit dat hogere glazen in combinatie met grote borden niet mogelijk zijn beïnvloed mijn beoordeling sterk.

Rob_S_ 02-04-2015 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat met vele wasprogramma's. Nachtprogramma zit er ook op. Het is tevens een hele stille machine. De vaat komt er perfect schoon en mooi droog uit !

Pieter van dam2 15-03-2015 Product paar weken in bezit

Ziet er mooi uit, veel mogelijkheden, weinig geluid, ruim van binnen en dus veel ruimte. Zeker niet de goedkoopste maar wel een apparaat van kwaliteit!

PAUL.B.G 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk is prima! Zelf ingebouwd: fluitje van een cent: goed doordacht ontwerp.
Wast erg stil. Resultaat schoon maar niet kastdroog (geen probleem).