Bosch SMV88TX01N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV88TX01N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Irry 28-12-2017

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

De vaatwasser eind 2015 gekocht. Deze heeft goede was en droog capaciteiten en ziet er daarnaast mooi uit dankzij de binnenverlichting. Echter 1 minpunt. Na 2 jaar ging hetgeen wat de vaatwasser moet verwarmen stuk. Gelukkig heeft Bosch dit kosteloos gerepareerd!

Pluspunten

• Goede droogcapaciteit
  • Ruim keuzemenu

Minpunten

• verwarmingsonderdeel snel stuk

Eric 27-04-2017

Perfect wasresultaat, stil en zuinig (A+++)

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

We hebben de vaatwasser nu bijna 4 maanden in gebruik en zijn erg tevreden. De gehele vaat is goed schoon en droog. Wij maken gebruik van het ECO programma met Droog/Glans optie. De indeling is erg praktisch, aangezien je borden en glazen standaarden allemaal ingeklapt kunnen worden en instelbaar zijn. De besteklade is erg praktisch en maakt het uitruimen makkelijker (geen prikken vorken of messen meer, zoals "vroeger" met het uitruimen van het bestekmandje.
De projectie van de tijdsduur op de vloer is eveneens praktisch, aangezien we nu de deur niet meer hoeven toe openen!
De vaatwasser heeft een A+++ classificatie wat ons vreemd leek aangezien de programma's allemaal (veel) langer duren dan onze oude vaatwasser, echter de verbruiksmanager van Essent laat inderdaad over de eerste drie maanden een daling van ons verbruik zien!
Kortom goede vaatwasser, met perfect was/droog resultaat en goed voor de energierekening.

Pluspunten

• Was/droog resultaat
  • Indeling (verstelbaar) en besteklade
  • A+++
  • Stil
  • Vloerprojectie van programmaduur

Minpunten

• Nog niet gevonden!

Zonneveld 18-02-2017

Mooie luxe en ruime vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Mijn vorige vaatwasser was ook van Bosch en heeft het na 10 trouwe jaren begeven. Was hier zeer tevreden over, dus voor de nieuwe vaatwasser weer voor Bosch gekozen. Gekozen voor dit type vanwege de grote capaciteit, tijdsaanduiding op de grond en het Zeolith droogsysteem. Netjes geleverd en gemonteerd via keukenloods.nl. Nu 2 weken in gebruik en voldoet aan alle verwachtingen. Stil, ruim en komt er zo goed als droog uit.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • droogsysteem
  • tijdsaanduiding op grond

Minpunten

• geen

Diane 08-02-2017

Duidelijk display

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Een duidelijk display, zowel op het bedieningspaneel, als wat op de grond projecteert als de machine draait. Het op vele manieren in kunnen delen van de korven is ook heel fijn. Het kunnen volgen van het programma d.m.v. projectie op de grond is ook een pluspunt.
De machine is erg stil. Ik ben(tot nu toe) blij dat ik weer voor een Bosch heb gekozen, na mijn zijsprong naar Whirlpool.
Nog maar een week in gebruik.

Pluspunten

• de besteklade
  • de korf indeling
  • projectie op de grond

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

De Kei 21-01-2017

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

het product lijkt voor ons de ideale vaatwasser vandaar de keuze nu de eerste ervaring het af lezen van de tijds duur is een hele grote plus punt en dat je niet alleen een bestek lade hebt maar ook een korf kan je altijd nog over schakelen als het ene niet bevalt , de afwas is schoon en droog ook niet anders verwacht wel dat het rustig gaat en weinig geluid te horen is
tot nu toe buiten gewone fijne machine dus een aanrader

Pluspunten

• binnen verlichting
  • tijd op vloer
  • keuze uit bestek korf en of lade

Minpunten

• nog geen gevonden

Harnold Smit 14-01-2017

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Nadat de vaatwasser was bezorgd waren wij nog meer onder de indruk dan dat wij zagen op de internetsite.
De binnenkant ziet er erg mooi uit en alles goed en stevig afgewerkt.
Ook is deze vaatwasser uitermate stil in gebruik.

Kortom wij zijn heel blij met deze aankoop.

• stevig
  • zuinig in gebruik water en energie

Minpunten

• nog niet gevonden

van Rossum 14-01-2017

Prima afwasautomaat!

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Schone vaat en veel indeel mogelijkheden. Fijn dat hij op de vloer projecteert hoe lang het programma nog duurt. Ieder programma is d.m.v. sneltoets in te korten. Mooi en overzichtelijk bedieningspaneel.

Pluspunten

• Indeel mogelijkheden
  • Besteklade
  • sneltoets om programma's in te korten
  • projecteert programmaduur op de vloer

Minpunten

• vaat blijft zonder droogprogramma vrij nat

mkor 14-01-2017

Servies komt er glanzend en kurkdroog uit.

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Op het moment dat je de machine voor het eerst aanzet is het beeldschermpje en de binnenverlichting een geweldig gezet. Ook de projectie van het programma met de rest tijd of tijd tot aanvang is super. Verder is het zeer praktisch dat de vaat er kurkdroog uitkomt dankzij de Zeoliet functie.

Pluspunten

• droogt goed
  • vaat glansd
  • projectie tijd op de vloer

H.Magnin 06-01-2017

Stil, Droog en Schoon!

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Deze vaatwasser gekozen in verband met zijn praktische en ruime indeling, zijn A+++ -10% status en bediengemak. Erg fijne vaatwasser. Even wennen met indelen, maar er is meer dan genoeg ruimte en mogelijkheden. Besteklade is erg fijn, en ook het binnenlicht is handig en stijlvol. De vaatwasser is erg stil, wat prettig is in een open keuken. Inbouwen was ook zo gebeurd. Duidelijke beschrijving. De timer die op de grond wordt geprojecteerd maakt het helemaal af.

jurgen 04-01-2017

perfecte vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

perfecte vaatwasser gekozen voor de prijs en indeling en is gebruiksvriendelijk verlichting er in en een perfecte bestek lade de vaat wordt super schoon

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooie prijs
  • verlichting er in
  • rest tijd op de vloer te lezen

Menno 04-01-2017

Stil, stevig, en alles heel schoon

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

We wilde een stille vaatwasser, die ook erg makkelijk in de bediening is en vooral alles goed schoon maakt.
Onze keuze is gevallen op de Smv88tx01n. Een geweldig apparaat. Het klokje wat gepojecteerd wordt op de grond is erg handig, zodat je kunt zien hoe lang de vaatwasser nog duurt, en welk programma er gekozen is.
De tiptoets bediening reageert erg goed en snel, kortom we zijn erg tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• stil
  • tiptoets bediening
  • klokje geprojecteerd op de grond

Maarten 03-01-2017

Stil Droog en Schoon!

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Erg fijne vaatwasser. Even wennen met indelen, maar er is meer dan genoeg ruimte en mogelijkheden. Besteklade is erg fijn, en ook het binnenlicht is handig en stijlvol. De vaatwasser is erg stil, wat prettig is in een open keuken. Inbouwen was ook zo gebeurd, duidelijke beschrijving. De timer die op de grond wordt geprojecteerd maakt het helemaal af.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil
  • Resttijd indicatie projectie
  • Binnenverlichting

Eric 31-12-2016

Stille, zuinige en praktische vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

De aparte besteklade maakt het mandje veelal onnodig, waardoor die ene pan er toch nog in kan... De status wordt op de vloer geprojecteerd, wat erg fijn is, vooral met de lange ECO programma's.
Ik heb de vaatwasser zelf ingebouwd en dit was met de bijgeleverde beschrijving zeer goed te doen.

Pluspunten

• A+++ -10%
  • Ruime programmakeuze
  • Statusprojectie op de vloer
  • Ruime indelingsmogelijkheden
  • Aparte besteklade

Minpunten

• Nog niet gevonden

andré 18-12-2016

stil, droog en heel efficient ingedeeld

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

bij onze vroegere Bosch was het plastic altijd nog nat na het afwassen. Alles een beetje nadrogen dus maar het plastic soms wel erg veel. Door het gepatenteerde droogsysteem is de vaat veel droger en kan alles direct de kast in. Dit is een zeer groot pluspunt. Verder is de indeling met de aparte besteklade sterk ruimte winnend.

Pluspunten

• veel droger
  • indeling met besteklade is ruimte winnend
  • energiezuinig

Minpunten

• lange wastijd; energieverbruik lager en acceptabel

Adelaars 18-12-2016

fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Makkelijk in gebruik, veel mogelijkheden. Ruime besteklade en een los bestekmandje. Verlichting in de vaatwasser en tijdsaanduiding op de vloer. Maakt goed schoon en is heel stil, aanrader!

Pluspunten

• stil
  • praktisch
  • tijdsaanduiding op de vloer
  • verlichting

Edwin 19-11-2016

Super vaatwasser, schoon, mooi, nog beter als de vorige

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Oude Bosch vaatwasser heeft het 11 jaar gedaan en ineens bleef hij draaien en geen warmte meer. Tijd voor een nieuwe. Lang gekeken en getwijfeld voor een goedkopere maar toch voor deze Bosch gekozen en geen spijt. Alles kwam er na de eerste keer blinkend uit en hoewel wij een open keuken hebben hoorde je alleen het borrelen van de afvoer ( kan de vaatwasser niets aan doen ). Vooral veel nieuwe technologieën zoals het display wat geprojecteerd word op de vloer is handig zodat je toch weet dat hij aanstaat en hoe lang hij nog moet. Veel verschillende programma's wat toch handig is. Alles kwam er droog uit, ook de koekenpannen en plastic/Tupperware was droog. Kortom geen spijt voor deze vaatwasser ondanks het verschil van een paar honderd euro.

Pluspunten

• Mooi
  • Stil
  • Veel programma's
  • Display op vloer
  • Alles droog

Minpunten

• Misschien de handleiding iets duidelijker

Judith Heijdens 02-10-2016

Droogt zeer goed

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Deze vaatwasser gekozen om zijn zeer goede droog resultaat, indeling rekken van de vaatwasser en de vele mogelijkheden van de diverse programma's op deze machine.
We hebben al jaren plezier van onze Bosch apparatuur en wilden perse weer Bosch apparatuur in onze gerenoveerde keuken.

Pluspunten

• Droogt zeer goed
  • Zuinig in energie en water
  • extra snelle programma

Minpunten

• De eco programma's duren lang

Robin 24-09-2016

Prima prestaties met handige extra's

Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Het is een prima machine die goed schoon wast. Pluspunten zijn de extra's zoals binnenverlichting, projectie van de nog resterende programmatijd en natuurlijk de losse besteklade. Al met al een prima apparaat voor een goede prijs.

Pluspunten

• Besteklade
  • Projectie programmatijd

HB 22-02-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Een zeer geluidsloze machine. Eenvoudig te bedienen maar toch met veel mogelijkheden. Indeling is zeer goed te gebruiken voor grote borden. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Al mijn producten zijn van bosch en enkele zijn al een paar jaar oud/jong zonder problemen

AM 19-02-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Wasautomaat is lekker zuinig. Doet alleen wel 3 uur over een programma. Ondanks dat dit een van de stilste is, was mijn 10 jaar oude Bauknecht stiller. Dit is wel even wennen.

André B 09-02-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Ik heb hem nog niet zo lang en nog niet zo vaak gebruikt maak tot nu toe zeer goede resultaat. de mogelijkheden vrij veel en indeling is goed ook omdat je zelf dingen kan aanpassen maar dit alles mag je ook verwacht voor een vaatwasser in deze prijs klasse.
ik heb hem weg bij expert. en de service super.

TeCo 09-02-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Erg stil en zuinig met energie en dit
via kilowatt uur meter gecontroleerd.
Afwas ziet er goed schoon en droog uit.
Vele programma's mogelijk.
Zelf gemonteerd met duidelijke tekeningen,
die er bij geleverd worden.

Thomas 24-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Superstitie geavanceerde machine met veel opties en veel indelingsmogelijkheden. Zeker een aanrader....

Glo 22-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Mooi apparaat, handige eindtijd projectie op de grond.
Vorige Bosch was goed, gaan er vanuit dat deze nog beter is.

Peter 22-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88TX01N

Een prima machine, zuinig en redelijk stil, vooral in het nachtprogramma. Indeling is top met veel variabele indelingsmogelijkheden.