Bauknecht GSXK 8254A2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSXK 8254A2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marina 29-12-2020

Slechte vaatwasser

Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

Niet blij met deze vaatwasser. De sproei armen zitten snel verstopt en je krijgt het slecht weer ontstopt. Daardoor wordt de vaat niet goed schoon. Donkere strepen van de thee aanslag worden niet schoon. Toen ben ik maar de vaat heel goed gaan afspoelen, dan bleven de sproei armen tenminste zonder verstopping. Na 4 jaar werd het water niet meer warm. Kan gerepareerd: €180,- Ik koop nooit meer een bauknecht!

Minpunten

• Snel kapot
  • Sproei armen constant verstopt

Wendy 26-09-2017

5 x stuk in 2 jaar

Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

Helaas is de machine ons erg slecht bevallen. Na 1 week al voor de eerste x stuk. Binnen 2 jaar 5 x. Helaas ook geen passende oplossing vanuit bcc of bauknecht. 7 jaar garantie gekocht. Ik ben benieuwd hoe vaak ze nog gaan komen.

Minpunten

• Veel stuk

Kalinka 06-05-2016

Fijne vaatwasser voor een mooie prijs

Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

Deze vaatwasser aangeschaft bij BCC met gratis montage. Aangezien ik altijd a merken heb gehad , de topmodellen, maar een korte levensduur nu gekozen voor een goedkoper model en merk met aangepaste verwachtingen. Echter deze vaatwasser overtreft mijn verwachtingen zeker. Als je even de moeite neemt de programmas door te nemen en goed toe te passen heb je een superschone en echt droge vaat, ja zelfs het plastic is bij mij droog. Ik ben erg blij en wie weet gaat deze wel langer mee dan de dure merken die ik eerst had.

marianne 09-04-2016

teleurstellende droogresultaten

Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

binnenkant machine en de laden blijven druipen. De randen van bestek en borden en pannen vol met vlekken, omdat de machine niet goed droogt. Ons glaswerk ziet er niet meer uit.Monteurs weten er geen raad mee.

gi4nt 01-06-2016

Hallo Marianne,

In jouw review laat je je redelijk negatief uit over de machine, maar geeft toch een totaalscore van 9,5? Mag ik vragen hoe dat zit? Wij twijfelen deze machine aan te schaffen namelijk.

Alvast bedankt!

Sjoerd

niet zo mooi 16-03-2016

drogen met de handdoek

Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

Nagelnieuwe machine, inderdaad geluidarm maar mijn vaat komt er zeiknat uit. Veel condens in de machine na een wasbeurt.

GV1966 13-11-2015
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

Van de week deze vaatwasser besteld en laten monteren, omdat onze oude Bauknecht last had van condensvorming en daardoor behoorlijk "lekte". De oude zat al in de keuken toen wij dit huis kochten en was inmiddels bijna 10 jaar. Geen risico genomen en een nieuwe besteld. Mooi apparaat, wast en droogt goed. Is bovendien erg stil en het lampje wat op de grond schijnt, zodat je weet dat hij in bedrijf is, is super handig! Na het draaien hebben we nog steeds last van condensvorming linksboven. Wel veel minder dan bij de "oude", maar toch.... Op internet rondgespeurd, deurfrontje eraf gehaald en nogmaals aangezet. Nu nauwelijks condensvorming. Frontje is niet krom oid. Iemand een idee?

GV1966 10-12-2015

Even een update: inmiddels hebben we drie keer een monteur over de vloer gehad. De eerste monteur had een interessant verhaal over een condenslabyrinth, die wellicht ongebouwd moest worden naar de achterkant. Onderdeel werd besteld. De tweede monteur, die de vaatwasser zou ombouwen, constateerde knijpschade (Er zat een deukje bovenin). Apparaat moest retour en er zou een nieuwe geleverd worden. Deze is vandaag geleverd, overigens op dezelfde plek een deukje (ook knijpschade?). Na een telefoontje richting hoofdkantoor werd toch besloten het apparaat om te ruilen. Nu maar hopen dat het probleem opgelost is. Wordt vervolgd......

GV1966 02-03-2016

Het vervolg: alleen met het sensorprogramma komt er geen (weinig) condens langs het keukendeurtje. Voortaan alleen wassen met dit programma dus. Weet wel dat ik nooit meer een vaatwasser met turbo dry koop! Zou deze machine nooit meer kopen.....

hedwigenpaul 24-08-2015
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

We hebben dit apparaat bijna een half jaar. Heerlijk stil. Handige indeling, waardoor we het gevoel hebben dat er veel meer in kan dan in onze vorige vaatwasser. De besteklade is ideaal en het is ook erg handig dat de bovenste lade in hoogte verstelbaar is. Onze borden zijn nogal groot, maar het past er allemaal in. De bediening is erg makkelijk, wijst voor zich en ook super veel programma's om uit te kiezen. Erg tevreden over deze aankoop!!

kevin.rasenberg 18-08-2015
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

Fijne machine met een zeer gebruiksvriendelijke user interface. De vaatwasser biedt legio mogelijkheden in wasprogramma's en stemt deze ook af op gebruik van type tablet. Daarnaast is de rek indeling gemakkelijk af te stemmen op de vaat en is de bovenste lade zelfs in hoogte verstelbaar. Erg prettig wanneer je grote borden hebt in het onderste rek. Tot slot zijn wasbeurten nagenoeg geluidloos en doormiddel van een lichtindicator op de vloer weet je wanneer het programma klaar is. Kortom een echte aanrader en veel waar voor je geld!

camperjan 19-01-2015
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

We hebben deze vaatwasser ong. een maand.
Geweldige vaatwasser is dit! (vergeleken met de oude)
wast erg goed schoon.
besteklade heerlijk!
erg stil
gemakkelijke bediening

Al met al hebben we veel plezier van deze vaatwasser

jahkoek 16-11-2014
Geschreven voor: Bauknecht GSXK 8254A2

De vaatwasser droogt beter dan de Bosch en maakt in het sensor programma ook goed en snel schoon. De extra voorziening t.b.v. het intensieve programma werkt uitmuntend voor aangekoekte pannen. Het bestek wordt op de aparte besteklade wordt d.m.v. een spat sproeier goed schoon. Door de aparte lade blijft er meer ruimte op de overige 2 laden. Onze ervaring is dat het sensor programma het snelst de afwas doet want het korte programma duurt ook minimaal 40 minuten. Wat we wel missen is een lamp bij het inruimen en een akoesties signaal wanneer de vaat klaar is. De machine is erg stil en in het nachtprogramma nog stiller! We hebben deze vaatwasser bij Bemmel & Kroon honderden euro's goedkoper aangeschaft dan diverse internet leverancier aanbieden! Voor ons geen Bosch meer want de reparatie zou pas over 3 weken plaats vinden omdat ze het zo druk hebben!!??