Bauknecht GSXK 8254A2 - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

Kalinka 06-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser voor een mooie prijs

Deze vaatwasser aangeschaft bij BCC met gratis montage. Aangezien ik altijd a merken heb gehad , de topmodellen, maar een korte levensduur nu gekozen voor een goedkoper model en merk met aangepaste verwachtingen. Echter deze vaatwasser overtreft mijn verwachtingen zeker. Als je even de moeite neemt de programmas door te nemen en goed toe te passen heb je een superschone en echt droge vaat, ja zelfs het plastic is bij mij droog. Ik ben erg blij en wie weet gaat deze wel langer mee dan de dure merken die ik eerst had.

marianne 09-04-2016 Product kwartaal in bezit

teleurstellende droogresultaten

binnenkant machine en de laden blijven druipen. De randen van bestek en borden en pannen vol met vlekken, omdat de machine niet goed droogt. Ons glaswerk ziet er niet meer uit.Monteurs weten er geen raad mee.

niet zo mooi 16-03-2016 Product paar dagen in bezit

drogen met de handdoek

3,8
Nagelnieuwe machine, inderdaad geluidarm maar mijn vaat komt er zeiknat uit. Veel condens in de machine na een wasbeurt.

GV1966 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Van de week deze vaatwasser besteld en laten monteren, omdat onze oude Bauknecht last had van condensvorming en daardoor behoorlijk "lekte". De oude zat al in de keuken toen wij dit huis kochten en was inmiddels bijna 10 jaar. Geen risico genomen en een nieuwe besteld. Mooi apparaat, wast en droogt goed. Is bovendien erg stil en het lampje wat op de grond schijnt, zodat je weet dat hij in bedrijf is, is super handig! Na het draaien hebben we nog steeds last van condensvorming linksboven. Wel veel minder dan bij de "oude", maar toch.... Op internet rondgespeurd, deurfrontje eraf gehaald en nogmaals aangezet. Nu nauwelijks condensvorming. Frontje is niet krom oid. Iemand een idee?

hedwigenpaul 24-08-2015 Product half jaar in bezit

9,4
We hebben dit apparaat bijna een half jaar. Heerlijk stil. Handige indeling, waardoor we het gevoel hebben dat er veel meer in kan dan in onze vorige vaatwasser. De besteklade is ideaal en het is ook erg handig dat de bovenste lade in hoogte verstelbaar is. Onze borden zijn nogal groot, maar het past er allemaal in. De bediening is erg makkelijk, wijst voor zich en ook super veel programma's om uit te kiezen. Erg tevreden over deze aankoop!!

kevin.rasenberg 18-08-2015 Product maand in bezit

9,4
Fijne machine met een zeer gebruiksvriendelijke user interface. De vaatwasser biedt legio mogelijkheden in wasprogramma's en stemt deze ook af op gebruik van type tablet. Daarnaast is de rek indeling gemakkelijk af te stemmen op de vaat en is de bovenste lade zelfs in hoogte verstelbaar. Erg prettig wanneer je grote borden hebt in het onderste rek. Tot slot zijn wasbeurten nagenoeg geluidloos en doormiddel van een lichtindicator op de vloer weet je wanneer het programma klaar is. Kortom een echte aanrader en veel waar voor je geld!

camperjan 19-01-2015 Product maand in bezit

We hebben deze vaatwasser ong. een maand.
Geweldige vaatwasser is dit! (vergeleken met de oude)
wast erg goed schoon.
besteklade heerlijk!
erg stil
gemakkelijke bediening

Al met al hebben we veel plezier van deze vaatwasser

jahkoek 16-11-2014 Product paar weken in bezit

De vaatwasser droogt beter dan de Bosch en maakt in het sensor programma ook goed en snel schoon. De extra voorziening t.b.v. het intensieve programma werkt uitmuntend voor aangekoekte pannen. Het bestek wordt op de aparte besteklade wordt d.m.v. een spat sproeier goed schoon. Door de aparte lade blijft er meer ruimte op de overige 2 laden. Onze ervaring is dat het sensor programma het snelst de afwas doet want het korte programma duurt ook minimaal 40 minuten. Wat we wel missen is een lamp bij het inruimen en een akoesties signaal wanneer de vaat klaar is. De machine is erg stil en in het nachtprogramma nog stiller! We hebben deze vaatwasser bij Bemmel & Kroon honderden euro's goedkoper aangeschaft dan diverse internet leverancier aanbieden! Voor ons geen Bosch meer want de reparatie zou pas over 3 weken plaats vinden omdat ze het zo druk hebben!!??