Siemens SN68M045EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN68M045EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

terras 25-06-2017

veren breken snel

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Binnen 2 jaar was er een veer kapot.
We zijn nu een jaar verder en is er weer een veer stuk.
Verder een prima apparaat.

Minpunten

• veer

Vaatwasserboy 16-05-2017

Helaas maar 3 jaar meegegaan

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Eigenlijk een prima vaatwasser totdat hij na 3 jaar al onherstelbaar kapot ging. Een lekkage bij in de fabriek verlijmde delen; niet te repareren dus. Kreeg van Siemens wel een redelijk omruilvoorstel. Desalniettemin zou ik adviseren een duurder type te kopen; die hebben namelijk een pakking i.p.v. verlijmde delen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Na 3 jaar naar z'n grootje

M.Meels 05-03-2017

Siemens SN68M045EU vervangt 18 jaar oude vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Vervangt een onderbouw Siemens vaatwasser die na 18 jaar trouwe dienst eindelijk aan vervanging toewas.
Deze nieuwe Siemens vaatwasser is bijna niet hoorbaar terwijl oude Siemens model een gierende watertoevoer en circulatiepomp had.
Bij installatie en eerste test aanvankelijk gedacht dat ie niet liep, bleek wel degelijk hoorbaar te lopen (met mijn oren ertegenaan, dat wel).

Goede doe-het-zelf installatiehandleiding voor wie technisch kan lezen, toch een hele zaterdagavond bezig geweest (ieder zijn vak, laten doen liever niet ... zelf verdiend is "leuker").

Minpuntje: energiegebruik gaat tikkie omhoog zodra de extra-drooginstelling ingesteld wordt (standaard droogt ie de vaat matig) !
Energie-label is gebaseerd op niet-droge vaat. Ha ha, fabrikanten nou ja.
Goed product !

Pluspunten

• bijna geruisloos mits juist ingebouwd

Minpunten

• extra-drooginstelling om vaat droog te krijgen
  • energie-label vs droge-vaat-instelling

Walter 25-01-2017

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Zeer stille vaatwasser. Ook met onze open keuken kan de vaatwasser gewoon aan als we in de kamer zitten, geluid hoor je eigenlijk niet. Bediening iets ingewikkelder dan bij onze oude Siemens vaatwasser maar standaard kiezen we voor het eco programma, want dan is alles ook gewoon goed schoon. Onze oude Siemens vaatwasser heeft het trouwens 16 jaar volgehouden. Hopelijk doet deze dat ook!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Schoon bij gebruik ecoprogramma

Minpunten

• kuip is kunststof in plaats van rvs

Lub 09-01-2017

weinig geluid, goede indeling,

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Hadden geen zin in een dure machine en de inbouwmaten kwamen overeen.
Ook gelet op geluid.
Een aantal malen gedraaid. Vaat komt er perfect schoon uit en zelfs het plastic is
droog! Staat in woonkeuken en het geluid is niet storend!

Pluspunten

• plastic komt er droog uit.
  • bestek perfect schoon
  • "geluid is niket storend

Minpunten

• onderste korf loopt soms van "rail

Roy 03-01-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Een vaatwasser die doet waar hij voor gemaakt is. Het goed en grondig reinigen van de vaat en zorgen dat alles weer droog de kast in kan.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Prijs

roost 29-12-2016

Siemens afwasautomaat volledig geintergreerd

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

De afwasautomaat is gemakkelijk zelf te installeren, na installatie hem aangezet en de vaat komt er schoon droog en blinkend uit. De vorige afwasautomaat die wij hadden was ook een siemens en daar wij daar erg tevreden over waren en wij nu een aantrekkelijke prijsverhouding zagen in de folder van Electro Tummers is onze keuze daarop weer gevallen.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • bediening van knopjes overzichtelijk
  • duidelijke indicatie van display

Minpunten

• geen trechter voor zout bijvulling

Leni 25-12-2016

Simpele bediening

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Bedienings gemak, makkelijk te monteren en in te bouwen.
Eenvoudige handleiding.
Goed apparaat voor zijn prijs.

Pluspunten

• Simpel te monteren
  • Goede simpele gebruiksaanwijzing

Annette 24-12-2016

Weer een nieuwe Siemens vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Jammer genoeg heeft onze Siemens vaatwasser het na 8 jaar begeven. Wij zijn altijd heel tevreden geweest over de resultaten van de vaatwasser. Nooit problemen gehad. Vandaag toch weer een nieuwe Siemens aangeschaft. Wij gaan er vanuit dat deze weer net zo goed is als de vorige. Vaat is altijd schoon, glazen glimmen. De nieuwe vaatwasser is stiller.

Omah Cee 09-12-2016

Stille machine en makkelijk programmeerbaar

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Alles wat we kopen is van Siemens, onze vorige vaatwasser heeft het 17 jaar volgehouden en daarom is onze keuze weer gevallen op een vaatwasser van Siemens. De reden waarom we gekozen hebben voor de SN68M045EU is omdat er een timer op zit, heel stil is en een hele logische indeling. Ik heb zelf ruim 12 jaar keukens verkocht (zit nu niet meer in deze branche) maar als ik kies, is het voor Siemens apparatuur

Pluspunten

• programmeerbaar
  • erg stil

Minpunten

• bij kort programma minder droog

M.Meels 14-11-2016

Inbouw Siemens vaatwasser nauwelijks hoorbaar

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Deze vaatwasser vervangt de originele ingebouwde in Siemens keuken na 17 jaar trouwe dienst. Deze is bijna identiek maar slechts 46 db hoorbaar.
Montage handleiding was helaas apart bestelbaar maar voor een doe-het-zelver goed te doen vanaf de installatietekening (jawel de schroefgaten in de voorplaat zes keer meteen te pakken en vast kunnen draaien, is wel eens anders ...). Afwerking van deze is beter dan de 17 jaar oude Siemens voorganger, met name de toevoer van leidingwater is geruisloos zonder terugslag op het waterleiding netwerk in huis. Eerste vaatbeurt per abuis gedacht dat ie het niet deed, dat bleek niet te kloppen: pomp is inderdaad NIET hoorbaar in deze. Na 17 jaar gewend te zijn aan een loeiende circulatiepomp en een gierende waterleiding onder de gootsteen, je denkt hij doet niks. Volledig ingebouwd ook onderlangs rondom rubber om geluid tegen te houden. Mooie afwerking van binnen, degelijke zeef. Goed product voor een scherpe prijs, helemaal tevreden. Huishouden vier personen, 5 of 6 keer per week draaien. Toe maar !

Jan 02-11-2016

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

goede prijs/kwaliteit, stille vaatwasser met genoeg wasprogramma's
droogt goed en wast goed schoon. kortom een goede machine

C van Bree 24-10-2016

Goede verhouding prijs kwaliteit

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Is een goed werkend apparaat dat de vaat uitstekend schoonmaakt.Bovendien is de bediening simpel en overzichtelijk.

Pluspunten

• werkt goed
  • bediening

T.VISSERS 13-10-2016

Uitstekend evenals mijn nieuwe wasmachine beide geweldig!

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Geweldige machine evenals mijn nieuwe wasmachine. Mijn wasmachine niet op alleen spoelen kan zetten. Toch 100% tevreden

Jennifer 31-07-2016

Fijn in gebruik!

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Sinds een maand nu deze vaatwasser in gebruik. Makkelijk te bedienen, en alle vaat komt er spik en span uit! Vaatwasser heeft diverse programma's die ook qua tijd instelbaar zijn. Mis alleen wel een kort programma hierop. En bij het openschuiven van de onderste lade schuift deze regelmatig uit het profiel als deze met borden is gevuld. Dan kiept deze als het ware uit het profiel. Deze moet je dan ook echt goed vasthouden met open en dicht schuiven. Verder erg tevreden over de vaatwasser!

Kees 05-07-2016

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Een goede stille vaatwasser due je heel erg goed baar je eigen voorkeur kunt programmeren. Hele handige foefjes zoals hoogteverstelling bovenste korf. Kortom..erg blij mee.

Mike1310 08-06-2015
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

De vaatwasser zit snel vol, werkt makkelijk en wast schoon. Stil en gebruiksvriendelijk.
Ziet er fraai afgewerkt uit en ruime keuze in het menu

charlene86 20-05-2015
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Op elk programma kan je tijdbesparing activeren, ideaal! Laat geen doffe glans op achter op glazen en pannen etc.
Wanneer de vaatwasser aanstaat hoor je hier bijna niks van, erg handig met een open keuken.
Ben gewoon weg tevreden met mijn aankoop.

1944A 09-05-2015
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

dit is de vaatwasser waar ik al heel de tijd naar heb gezocht.er zitten heel veel mogelijkheden op.verschillende soorten programma's

res1600 14-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Zins een paar dagen in ons bezit en het apparaat werkt zeer goed en de indeling is ook heel fijn, hij heeft meer ruimte dan mijn vorige vaatwasser.

Mijnchef 11-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Machine wast goed, soms vlekken op zilveren bestek.
Duidelijke aanduiding van functies.
Indeling goed, beter dan vorig apparaat.
Weinig geluid.

Knaapjes 11-07-2014
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Lekker stil, en goed schoon. Zowel als je uitgebreid hebt gekookt en veel soorten vaat heb, alles goed in te delen en wast goed schoon.
Ook fijn dat er veel soorten mogelijkheden van wassen zijn, zo kan je dus kijken hoevuil de vaat is en daarop duurzaam instellen. Tevens goed voor milieu en portomonai
Heel blij mee

w.t.vrede 04-07-2014
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Heel gebruiksvriendelijk apparaat .vele indeel mogelijkheden. Had dit apparaat vele jaren eerder moeten kopen.

J Lokhorst 29-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

een heldere en schone vaat met een fijn gebruik en vele
mogelijkheden de indeling goed,en wat voor ons ook
belangrijk is de machine maakt weinig lawaai

Mevrouw Cornelissen 26-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN68M045EU

Tot nu toe bevalt de Siemens uitstekend. Na 14 jaar een Miele vaatwasser gehad te hebben, die er mee ophield, de stap gemaakt naar een vaatwasser met een ander prijskaartje.
De kwaliteit doet tot nu toe niet onder voor de Miele!
Wast erg schoon ( beter als de Miele het afgelopen jaar)
Ben ook weer blij met een bestekmandje ( Miele had een bestekla). Heel eenvoudig in gebruik: de display spreekt voor zich.Fijn dat beide lagen hoogte hebben.
Kortom tot nu toe heel tevreden.