Siemens SN68M045EU - Reviews

Maximale belading
12 couverts

M.Meels 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Inbouw Siemens vaatwasser nauwelijks hoorbaar

Deze vaatwasser vervangt de originele ingebouwde in Siemens keuken na 17 jaar trouwe dienst. Deze is bijna identiek maar slechts 46 db hoorbaar.
Montage handleiding was helaas apart bestelbaar maar voor een doe-het-zelver goed te doen vanaf de installatietekening (jawel de schroefgaten in de voorplaat zes keer meteen te pakken en vast kunnen draaien, is wel eens anders ...). Afwerking van deze is beter dan de 17 jaar oude Siemens voorganger, met name de toevoer van leidingwater is geruisloos zonder terugslag op het waterleiding netwerk in huis. Eerste vaatbeurt per abuis gedacht dat ie het niet deed, dat bleek niet te kloppen: pomp is inderdaad NIET hoorbaar in deze. Na 17 jaar gewend te zijn aan een loeiende circulatiepomp en een gierende waterleiding onder de gootsteen, je denkt hij doet niks. Volledig ingebouwd ook onderlangs rondom rubber om geluid tegen te houden. Mooie afwerking van binnen, degelijke zeef. Goed product voor een scherpe prijs, helemaal tevreden. Huishouden vier personen, 5 of 6 keer per week draaien. Toe maar !

Jan 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

goede prijs/kwaliteit, stille vaatwasser met genoeg wasprogramma's
droogt goed en wast goed schoon. kortom een goede machine

C van Bree 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede verhouding prijs kwaliteit

Is een goed werkend apparaat dat de vaat uitstekend schoonmaakt.Bovendien is de bediening simpel en overzichtelijk.

Pluspunten

• werkt goed
  • bediening

T.VISSERS 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend evenals mijn nieuwe wasmachine beide geweldig!

Geweldige machine evenals mijn nieuwe wasmachine. Mijn wasmachine niet op alleen spoelen kan zetten. Toch 100% tevreden

Jennifer 31-07-2016 Product maand in bezit

Fijn in gebruik!

Sinds een maand nu deze vaatwasser in gebruik. Makkelijk te bedienen, en alle vaat komt er spik en span uit! Vaatwasser heeft diverse programma's die ook qua tijd instelbaar zijn. Mis alleen wel een kort programma hierop. En bij het openschuiven van de onderste lade schuift deze regelmatig uit het profiel als deze met borden is gevuld. Dan kiept deze als het ware uit het profiel. Deze moet je dan ook echt goed vasthouden met open en dicht schuiven. Verder erg tevreden over de vaatwasser!

Kees 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Een goede stille vaatwasser due je heel erg goed baar je eigen voorkeur kunt programmeren. Hele handige foefjes zoals hoogteverstelling bovenste korf. Kortom..erg blij mee.

Mike1310 08-06-2015 Product maand in bezit

De vaatwasser zit snel vol, werkt makkelijk en wast schoon. Stil en gebruiksvriendelijk.
Ziet er fraai afgewerkt uit en ruime keuze in het menu

charlene86 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Op elk programma kan je tijdbesparing activeren, ideaal! Laat geen doffe glans op achter op glazen en pannen etc.
Wanneer de vaatwasser aanstaat hoor je hier bijna niks van, erg handig met een open keuken.
Ben gewoon weg tevreden met mijn aankoop.

1944A 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

dit is de vaatwasser waar ik al heel de tijd naar heb gezocht.er zitten heel veel mogelijkheden op.verschillende soorten programma's

res1600 14-12-2014 Product paar dagen in bezit

Zins een paar dagen in ons bezit en het apparaat werkt zeer goed en de indeling is ook heel fijn, hij heeft meer ruimte dan mijn vorige vaatwasser.

Mijnchef 11-12-2014 Product paar dagen in bezit

Machine wast goed, soms vlekken op zilveren bestek.
Duidelijke aanduiding van functies.
Indeling goed, beter dan vorig apparaat.
Weinig geluid.

Knaapjes 11-07-2014 Product paar weken in bezit

Lekker stil, en goed schoon. Zowel als je uitgebreid hebt gekookt en veel soorten vaat heb, alles goed in te delen en wast goed schoon.
Ook fijn dat er veel soorten mogelijkheden van wassen zijn, zo kan je dus kijken hoevuil de vaat is en daarop duurzaam instellen. Tevens goed voor milieu en portomonai
Heel blij mee

w.t.vrede 04-07-2014 Product kwartaal in bezit

9,4
Heel gebruiksvriendelijk apparaat .vele indeel mogelijkheden. Had dit apparaat vele jaren eerder moeten kopen.

J Lokhorst 29-06-2014 Product paar weken in bezit

een heldere en schone vaat met een fijn gebruik en vele
mogelijkheden de indeling goed,en wat voor ons ook
belangrijk is de machine maakt weinig lawaai

Mevrouw Cornelissen 26-06-2014 Product paar weken in bezit

Tot nu toe bevalt de Siemens uitstekend. Na 14 jaar een Miele vaatwasser gehad te hebben, die er mee ophield, de stap gemaakt naar een vaatwasser met een ander prijskaartje.
De kwaliteit doet tot nu toe niet onder voor de Miele!
Wast erg schoon ( beter als de Miele het afgelopen jaar)
Ben ook weer blij met een bestekmandje ( Miele had een bestekla). Heel eenvoudig in gebruik: de display spreekt voor zich.Fijn dat beide lagen hoogte hebben.
Kortom tot nu toe heel tevreden.

Conny vt H. 16-06-2014 Product paar weken in bezit

Een fijne machine die niet veel lawaai maakt en makkelijk te bedienen is. En het belangrijkste: de afwas wordt goed schoon, er blijven geen restjes achter.

Patje63 15-06-2014 Product paar weken in bezit

Ben super tevreden over deze vaatwasser. Is erg stil, heeft voldoende programma's en de flexibele indeling van de rekken en de bestekbak vind ik ook super handig. Kan niet anders zeggen, dan dat dit een top apparaat is en zeker aan te raden.

G e e r t 02-06-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer stille en ruime vaatwasser.
Veel mogelijkheden.
En handige zelf scannen van hoe vuil de vaat is en zo het wasprogramma aan passen.
je kunt bij selecteren van de programma's de tijd zien hoeveel tijd hij nodig heeft erg handig.

O. De Boer-Jansen 29-05-2014 Product paar dagen in bezit

Na twee vaatwassers versleten te hebben, nu toch maar eens een echte willen kopen. Vanwege de crisis en werkeloosheid ging het sparen niet zo snel. Maar nu hebben we ruim anderhalf jaar ouderwets met de hand afgewassen én jawel een mooie Siemensactie kwam op ons pad. Geweldig! Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: maar lieve vaatwasser...wat hebben we je gemist! We hebben hem nu nog maar heel pas. Indeling en schoonresultaat ben ik erg enthousiast over. Mogelijkheden en gebruiksgemak zijn top. Mijn man begrijpt hem volledig! Duurzaamheid heb ik vertrouwen in, zeker met die tien jaar garantie die je voor slecht 15 euro per jaar bij kan kopen. En als ik nu ook nog eens bof en het aankoopbedrag terug verdien? Haha...dan komt mijn crisis ook nog eens aan een eind.

Roel van der lubben 28-05-2014 Product paar dagen in bezit

mooie vaatwasser, heldere display met voldoende opties.
duidelijk een zwaardere afwerking dan onze vorige (whirlpool)
geluidsarm, twijfelt soms of hij aanstaat ;)

duurzaam weet ik niet maar energielabel doet vemoeden dat dat wel goed zit.