Siemens SN68M045EU - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 38 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lianne74 27-05-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe vaatwasser. Na even wennen, bevalt de indeling mij prima. Hij is handig in gebruik en ik vind het fijn dat je het programma ook met de helft kunt inkorten. Het wasresultaat is nog niet helemaal naar mijn zin (paar keer pan gehad die niet helemaal schoon was) maar dat kan er ook aan liggen dat ik nog niet helemaal gewend ben aan de nieuwe indeling van mijn vaatwasser. Ik heb 4 dagen met de hand moeten afwassen en dan bevalt me dit wel veel beter ;-)

terras 25-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

veren breken snel

Binnen 2 jaar was er een veer kapot.
We zijn nu een jaar verder en is er weer een veer stuk.
Verder een prima apparaat.

Minpunten

• veer

Vaatwasserboy 16-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Helaas maar 3 jaar meegegaan

Eigenlijk een prima vaatwasser totdat hij na 3 jaar al onherstelbaar kapot ging. Een lekkage bij in de fabriek verlijmde delen; niet te repareren dus. Kreeg van Siemens wel een redelijk omruilvoorstel. Desalniettemin zou ik adviseren een duurder type te kopen; die hebben namelijk een pakking i.p.v. verlijmde delen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Na 3 jaar naar z'n grootje

M.Meels 05-03-2017 Product paar maanden in bezit

Siemens SN68M045EU vervangt 18 jaar oude vaatwasser

Vervangt een onderbouw Siemens vaatwasser die na 18 jaar trouwe dienst eindelijk aan vervanging toewas.
Deze nieuwe Siemens vaatwasser is bijna niet hoorbaar terwijl oude Siemens model een gierende watertoevoer en circulatiepomp had.
Bij installatie en eerste test aanvankelijk gedacht dat ie niet liep, bleek wel degelijk hoorbaar te lopen (met mijn oren ertegenaan, dat wel).

Goede doe-het-zelf installatiehandleiding voor wie technisch kan lezen, toch een hele zaterdagavond bezig geweest (ieder zijn vak, laten doen liever niet ... zelf verdiend is "leuker").

Minpuntje: energiegebruik gaat tikkie omhoog zodra de extra-drooginstelling ingesteld wordt (standaard droogt ie de vaat matig) !
Energie-label is gebaseerd op niet-droge vaat. Ha ha, fabrikanten nou ja.
Goed product !

Pluspunten

• bijna geruisloos mits juist ingebouwd

Minpunten

• extra-drooginstelling om vaat droog te krijgen
  • energie-label vs droge-vaat-instelling

Walter 25-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille vaatwasser

Zeer stille vaatwasser. Ook met onze open keuken kan de vaatwasser gewoon aan als we in de kamer zitten, geluid hoor je eigenlijk niet. Bediening iets ingewikkelder dan bij onze oude Siemens vaatwasser maar standaard kiezen we voor het eco programma, want dan is alles ook gewoon goed schoon. Onze oude Siemens vaatwasser heeft het trouwens 16 jaar volgehouden. Hopelijk doet deze dat ook!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Schoon bij gebruik ecoprogramma

Minpunten

• kuip is kunststof in plaats van rvs

Lub 09-01-2017 Product paar weken in bezit

weinig geluid, goede indeling,

Hadden geen zin in een dure machine en de inbouwmaten kwamen overeen.
Ook gelet op geluid.
Een aantal malen gedraaid. Vaat komt er perfect schoon uit en zelfs het plastic is
droog! Staat in woonkeuken en het geluid is niet storend!

Pluspunten

• plastic komt er droog uit.
  • bestek perfect schoon
  • "geluid is niket storend

Minpunten

• onderste korf loopt soms van "rail

Roy 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Een vaatwasser die doet waar hij voor gemaakt is. Het goed en grondig reinigen van de vaat en zorgen dat alles weer droog de kast in kan.

Pluspunten

• Bedieningsgemak

roost 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens afwasautomaat volledig geintergreerd

De afwasautomaat is gemakkelijk zelf te installeren, na installatie hem aangezet en de vaat komt er schoon droog en blinkend uit. De vorige afwasautomaat die wij hadden was ook een siemens en daar wij daar erg tevreden over waren en wij nu een aantrekkelijke prijsverhouding zagen in de folder van Electro Tummers is onze keuze daarop weer gevallen.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • bediening van knopjes overzichtelijk
  • duidelijke indicatie van display

Minpunten

• geen trechter voor zout bijvulling

Leni 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Simpele bediening

Bedienings gemak, makkelijk te monteren en in te bouwen.
Eenvoudige handleiding.
Goed apparaat voor zijn prijs.

Pluspunten

• Simpel te monteren
  • Goede simpele gebruiksaanwijzing

Annette 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Weer een nieuwe Siemens vaatwasser!

Jammer genoeg heeft onze Siemens vaatwasser het na 8 jaar begeven. Wij zijn altijd heel tevreden geweest over de resultaten van de vaatwasser. Nooit problemen gehad. Vandaag toch weer een nieuwe Siemens aangeschaft. Wij gaan er vanuit dat deze weer net zo goed is als de vorige. Vaat is altijd schoon, glazen glimmen. De nieuwe vaatwasser is stiller.

Omah Cee 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille machine en makkelijk programmeerbaar

Alles wat we kopen is van Siemens, onze vorige vaatwasser heeft het 17 jaar volgehouden en daarom is onze keuze weer gevallen op een vaatwasser van Siemens. De reden waarom we gekozen hebben voor de SN68M045EU is omdat er een timer op zit, heel stil is en een hele logische indeling. Ik heb zelf ruim 12 jaar keukens verkocht (zit nu niet meer in deze branche) maar als ik kies, is het voor Siemens apparatuur

Pluspunten

• programmeerbaar
  • erg stil

Minpunten

• bij kort programma minder droog

M.Meels 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Inbouw Siemens vaatwasser nauwelijks hoorbaar

Deze vaatwasser vervangt de originele ingebouwde in Siemens keuken na 17 jaar trouwe dienst. Deze is bijna identiek maar slechts 46 db hoorbaar.
Montage handleiding was helaas apart bestelbaar maar voor een doe-het-zelver goed te doen vanaf de installatietekening (jawel de schroefgaten in de voorplaat zes keer meteen te pakken en vast kunnen draaien, is wel eens anders ...). Afwerking van deze is beter dan de 17 jaar oude Siemens voorganger, met name de toevoer van leidingwater is geruisloos zonder terugslag op het waterleiding netwerk in huis. Eerste vaatbeurt per abuis gedacht dat ie het niet deed, dat bleek niet te kloppen: pomp is inderdaad NIET hoorbaar in deze. Na 17 jaar gewend te zijn aan een loeiende circulatiepomp en een gierende waterleiding onder de gootsteen, je denkt hij doet niks. Volledig ingebouwd ook onderlangs rondom rubber om geluid tegen te houden. Mooie afwerking van binnen, degelijke zeef. Goed product voor een scherpe prijs, helemaal tevreden. Huishouden vier personen, 5 of 6 keer per week draaien. Toe maar !

Alexie 06-11-2016

Lastig qua inruimen

Vorige maand gekocht en hij werkt prima alleen het bestek mandje zit erg ongelukkig daardoor kun je weinig borden kwijt erg jammer

Jan 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

goede prijs/kwaliteit, stille vaatwasser met genoeg wasprogramma's
droogt goed en wast goed schoon. kortom een goede machine

C van Bree 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede verhouding prijs kwaliteit

Is een goed werkend apparaat dat de vaat uitstekend schoonmaakt.Bovendien is de bediening simpel en overzichtelijk.

Pluspunten

• werkt goed
  • bediening

T.VISSERS 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend evenals mijn nieuwe wasmachine beide geweldig!

Geweldige machine evenals mijn nieuwe wasmachine. Mijn wasmachine niet op alleen spoelen kan zetten. Toch 100% tevreden

Jennifer 31-07-2016 Product maand in bezit

Fijn in gebruik!

Sinds een maand nu deze vaatwasser in gebruik. Makkelijk te bedienen, en alle vaat komt er spik en span uit! Vaatwasser heeft diverse programma's die ook qua tijd instelbaar zijn. Mis alleen wel een kort programma hierop. En bij het openschuiven van de onderste lade schuift deze regelmatig uit het profiel als deze met borden is gevuld. Dan kiept deze als het ware uit het profiel. Deze moet je dan ook echt goed vasthouden met open en dicht schuiven. Verder erg tevreden over de vaatwasser!

Snap27 13-07-2016

Prima apparaat

Goede en degelijke vaatwasser. Simpel in bediening en zeer veelzijdig. Handige inruimkorven. Komt er brandschoon en droog uit.

Kees 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Een goede stille vaatwasser due je heel erg goed baar je eigen voorkeur kunt programmeren. Hele handige foefjes zoals hoogteverstelling bovenste korf. Kortom..erg blij mee.

Patje 06-05-2016

Product op 8-1-2016 gekocht en nu al defect. Monteur geweest kon het helaas niet in 1 keer repareren omdat hij de juiste onderdelen niet bij had.