Siemens SN68M045EU - Reviews

Maximale belading
12 couverts

Jennifer 31-07-2016 Product maand in bezit

Fijn in gebruik!

Sinds een maand nu deze vaatwasser in gebruik. Makkelijk te bedienen, en alle vaat komt er spik en span uit! Vaatwasser heeft diverse programma's die ook qua tijd instelbaar zijn. Mis alleen wel een kort programma hierop. En bij het openschuiven van de onderste lade schuift deze regelmatig uit het profiel als deze met borden is gevuld. Dan kiept deze als het ware uit het profiel. Deze moet je dan ook echt goed vasthouden met open en dicht schuiven. Verder erg tevreden over de vaatwasser!

Kees 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Een goede stille vaatwasser due je heel erg goed baar je eigen voorkeur kunt programmeren. Hele handige foefjes zoals hoogteverstelling bovenste korf. Kortom..erg blij mee.

Mike1310 08-06-2015 Product maand in bezit

De vaatwasser zit snel vol, werkt makkelijk en wast schoon. Stil en gebruiksvriendelijk.
Ziet er fraai afgewerkt uit en ruime keuze in het menu

charlene86 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Op elk programma kan je tijdbesparing activeren, ideaal! Laat geen doffe glans op achter op glazen en pannen etc.
Wanneer de vaatwasser aanstaat hoor je hier bijna niks van, erg handig met een open keuken.
Ben gewoon weg tevreden met mijn aankoop.

1944A 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

dit is de vaatwasser waar ik al heel de tijd naar heb gezocht.er zitten heel veel mogelijkheden op.verschillende soorten programma's

res1600 14-12-2014 Product paar dagen in bezit

Zins een paar dagen in ons bezit en het apparaat werkt zeer goed en de indeling is ook heel fijn, hij heeft meer ruimte dan mijn vorige vaatwasser.

Mijnchef 11-12-2014 Product paar dagen in bezit

Machine wast goed, soms vlekken op zilveren bestek.
Duidelijke aanduiding van functies.
Indeling goed, beter dan vorig apparaat.
Weinig geluid.

Knaapjes 11-07-2014 Product paar weken in bezit

Lekker stil, en goed schoon. Zowel als je uitgebreid hebt gekookt en veel soorten vaat heb, alles goed in te delen en wast goed schoon.
Ook fijn dat er veel soorten mogelijkheden van wassen zijn, zo kan je dus kijken hoevuil de vaat is en daarop duurzaam instellen. Tevens goed voor milieu en portomonai
Heel blij mee

w.t.vrede 04-07-2014 Product kwartaal in bezit

9,4
Heel gebruiksvriendelijk apparaat .vele indeel mogelijkheden. Had dit apparaat vele jaren eerder moeten kopen.

J Lokhorst 29-06-2014 Product paar weken in bezit

een heldere en schone vaat met een fijn gebruik en vele
mogelijkheden de indeling goed,en wat voor ons ook
belangrijk is de machine maakt weinig lawaai

Mevrouw Cornelissen 26-06-2014 Product paar weken in bezit

Tot nu toe bevalt de Siemens uitstekend. Na 14 jaar een Miele vaatwasser gehad te hebben, die er mee ophield, de stap gemaakt naar een vaatwasser met een ander prijskaartje.
De kwaliteit doet tot nu toe niet onder voor de Miele!
Wast erg schoon ( beter als de Miele het afgelopen jaar)
Ben ook weer blij met een bestekmandje ( Miele had een bestekla). Heel eenvoudig in gebruik: de display spreekt voor zich.Fijn dat beide lagen hoogte hebben.
Kortom tot nu toe heel tevreden.

Conny vt H. 16-06-2014 Product paar weken in bezit

Een fijne machine die niet veel lawaai maakt en makkelijk te bedienen is. En het belangrijkste: de afwas wordt goed schoon, er blijven geen restjes achter.

Patje63 15-06-2014 Product paar weken in bezit

Ben super tevreden over deze vaatwasser. Is erg stil, heeft voldoende programma's en de flexibele indeling van de rekken en de bestekbak vind ik ook super handig. Kan niet anders zeggen, dan dat dit een top apparaat is en zeker aan te raden.

G e e r t 02-06-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer stille en ruime vaatwasser.
Veel mogelijkheden.
En handige zelf scannen van hoe vuil de vaat is en zo het wasprogramma aan passen.
je kunt bij selecteren van de programma's de tijd zien hoeveel tijd hij nodig heeft erg handig.

O. De Boer-Jansen 29-05-2014 Product paar dagen in bezit

Na twee vaatwassers versleten te hebben, nu toch maar eens een echte willen kopen. Vanwege de crisis en werkeloosheid ging het sparen niet zo snel. Maar nu hebben we ruim anderhalf jaar ouderwets met de hand afgewassen én jawel een mooie Siemensactie kwam op ons pad. Geweldig! Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: maar lieve vaatwasser...wat hebben we je gemist! We hebben hem nu nog maar heel pas. Indeling en schoonresultaat ben ik erg enthousiast over. Mogelijkheden en gebruiksgemak zijn top. Mijn man begrijpt hem volledig! Duurzaamheid heb ik vertrouwen in, zeker met die tien jaar garantie die je voor slecht 15 euro per jaar bij kan kopen. En als ik nu ook nog eens bof en het aankoopbedrag terug verdien? Haha...dan komt mijn crisis ook nog eens aan een eind.

Roel van der lubben 28-05-2014 Product paar dagen in bezit

mooie vaatwasser, heldere display met voldoende opties.
duidelijk een zwaardere afwerking dan onze vorige (whirlpool)
geluidsarm, twijfelt soms of hij aanstaat ;)

duurzaam weet ik niet maar energielabel doet vemoeden dat dat wel goed zit.

Lianne74 27-05-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe vaatwasser. Na even wennen, bevalt de indeling mij prima. Hij is handig in gebruik en ik vind het fijn dat je het programma ook met de helft kunt inkorten. Het wasresultaat is nog niet helemaal naar mijn zin (paar keer pan gehad die niet helemaal schoon was) maar dat kan er ook aan liggen dat ik nog niet helemaal gewend ben aan de nieuwe indeling van mijn vaatwasser. Ik heb 4 dagen met de hand moeten afwassen en dan bevalt me dit wel veel beter ;-)

Wenerfarm 22-05-2014 Product paar dagen in bezit

Waste zeer schoon en erg geluidloos en ook sneller als de vorige en zal zeker mulieu vriendelijker zijn.

zuinige huisvrouw 19-05-2014 Product paar weken in bezit

Super fijne vaatwasser. Droogt ook goed. Makkelijk is de extra knop om de vaat een x zo snel te draaien en heel fijn dat ik hem voor 's nachts in kan stellen. Overigens is hij bijna geruisloos als ik hem overdag een keer aanzit. Al met al een fijne aankoop.

Ron van Elburg 14-05-2014 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat! Stil, gebruiksvriendelijk en geweldig resultaat.Hiervoor hadden wij een Bauknecht maar deze afwasmachine is wellicht duurder maar zeker de moeite waard.