Siemens SX63HX60CN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX63HX60CN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c*************@g******** 02-02-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Goede vaatwasser. Aparte besteklade werkt erg fijn. Middelste lade in hoogte verstelbaar wat ook een voordeel is. Qua geluid hoor je hem wel, maar hij is niet te hard. Hoeveelheid zout en glansvloeistof apart in te stellen. Het meeste servies komt droog uit de vaatwasser.

Pluspunten

• 3 lades, waarvan 1 een aparte besteklade
  • Alles komt schoon uit de vaatwasser

Minpunten

• Hij is niet stil

Berber 03-11-2021

Handig formaat

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Door het hogere formaat extra ruimte voor grote borden en pannen onderin. Erg handig.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil

d****************@h********** 05-10-2021

Topapparaat

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Topapparaat! Ruime vaatwasser met handige besteklade, wat voor mij echt een must was. Het apparaat kun je ook nog op WIFI aansluiten, waardoor je het ten alle tijde nog aan kunt zetten als je dit vergeten bent en niet meer thuis bent. Vrij stil apparaat, schone en droge vaat. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Vrij stil
  • Vele mogelijke programma's
  • Ruim formaat
  • Op WIFI aan te sluiten

Minpunten

• Nog niet ontdekt

nol.S 24-08-2021

vaatwasser met wifi

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Na in de vorige keuken al kennis gemaakt te hebben met zijn volle neef van Bosch, hebben we nu voor een Siemens vaatwasser gekozen, hij voldoet helemaal aan onze wensen en verwachtingen, er zitten zoveel programma's op dat er altijd wel een passende bij zit, zelfs wifi heeft dat ding, dat is voor mij een onding, hij verteld mijn telefoon dat het programma klaar is en dan mag ik de vaatwasser natuurlijk uitruimen van mijn echtgenote ;-)

Pluspunten

• veel programma's
  • werkt stil
  • maakt goed schoon

Minpunten

• de wifi, maar dat is persoonlijk