De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX63HX60CN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Matthijs 03-10-2022

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel erg stil,
Geen omkijken naar. Geeft alles vanzelf aan via de app.
Kortom topp apparaat en altijd schone vaat!

Desiree B 18-07-2022

Eenvoudig te bedienen afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig dat de display bovenaan de deur zit, het verklikkerlichtje werkt handig en de aparte lade bovenin voor het grote keukengereedschap wordt veel gebruikt.

Tizo 19-06-2022

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser is nu 3 maanden in gebruik en nadat lekkage hersteld is naar volle tevredenheid. Stil, ruim en makkelijk in gebruik.

Rene 01-06-2022

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We gebruiken deze vaatwasser al weer geruime tijd en hij bevalt prima. Handige indeling, mn besteklade. Daardoor voldoende ruimte voor veel vuile vaat. Alles wordt goed schoon. Ook in de hoekjes. Eco stand duurt wel lang, maar is dan wel het zuinigst.
Aanrader.

I. Y. 13-02-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik het apparaat nu een maand. Ik ben zeer tevreden. Goed schoon, gemak met home connect.

c**k@g**l.com 02-02-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Goede vaatwasser. Aparte besteklade werkt erg fijn. Middelste lade in hoogte verstelbaar wat ook een voordeel is. Qua geluid hoor je hem wel, maar hij is niet te hard. Hoeveelheid zout en glansvloeistof apart in te stellen. Het meeste servies komt droog uit de vaatwasser.

Pluspunten

• 3 lades, waarvan 1 een aparte besteklade
  • Alles komt schoon uit de vaatwasser

Minpunten

• Hij is niet stil

henk 30-11-2021

top apparaat

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] top apparaat met de home connect helemaal makkelijk

Kempers 22-11-2021

Extra ruime, krachtige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds enige weken gebruiken wij de Siemens SX63HX60CN in onze nieuwe keuken. Wat een verbetering is dit tov van onze oude vaatwasser. We hebben bewust gekozen voor de extra hoge variant, zodat we meer servies kwijt kunnen. De besteklade helpt daar ook bij, al moet ik zeggen dat het even wennen is met in en uitladen, het mandje eruit halen kan namelijk niet meer. Maar daarentegen heb je veel minder gedoe om je pannen in de onderste lade neer te zetten. De machine is zeer stil, en droogt goed, soms zijn er wel wat kunststof bakjes, bekers die nog nagedroogd moeten worden, ook lijkt hij voor kunststof servies soms te krachting, het komt voor dat er bakjes op hun kant liggen (gevuld met water) na het draaien, dit is wel wat irritant als ik dan ook een kritisch puntje kan benoemen. De slimme functies van dit apparaat hebben voor ons de doorslag niet gegeven bij de aankoop. Maar ik zou niet meer zonder willen. Het is makkelijk dat de machine bijhoudt hoeveel blokjes er nog in de kast staan, of er zout en glansspoelmiddel in moet, en ik vind het ook makkelijk dat je kan zien op je mobiel of hij draait, welk programma er geselecteerd is, of dat hij bijvoorbeeld ingesteld staat met vertraagde start. Het is nu al een paar keer gebeurd dat we in bed liggen, en nog even snel kunnen kijken of de vaatwasser nou wel of niet aan staat. Maar verder is dit apparaat echt een hele fijne aankoop.

Berber 03-11-2021

Handig formaat

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Door het hogere formaat extra ruimte voor grote borden en pannen onderin. Erg handig.

Pluspunten

• Ruimte

Paula den ouden 25-10-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Slim apparaat met app verbonden en je krijg melding dat spoelmiddel toegevoegd moet worden of de machinereiniging nodig is en je krijgt bericht als het programma klaar is. Geen irritante piep zoals bij de oude. Veel programma's zowel kort als uitgebreid

Paula den ouden 25-10-2021

Super apparaat

d**1@h**l.com 05-10-2021

Topapparaat

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Topapparaat! Ruime vaatwasser met handige besteklade, wat voor mij echt een must was. Het apparaat kun je ook nog op WIFI aansluiten, waardoor je het ten alle tijde nog aan kunt zetten als je dit vergeten bent en niet meer thuis bent. Vrij stil apparaat, schone en droge vaat. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Vrij stil
  • Vele mogelijke programma's
  • Ruim formaat
  • Op WIFI aan te sluiten

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Vaatwasser 13-09-2021

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In onze keuken paste de extra hoge vaatwasser en wat zijn we hier blij mee. De indeling van de vaatwasser voldoet geheel aan onze wensen.

Piet 08-09-2021

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De waatwasser reinigd niet optimaal op de eco stand en het drogen is zeer beneden pijl. Kunstig bakjes e.d. Moeten altijd nog met een theedoek afgedroogd worden.
Daarnaast maakt de machine veel geluid wat volgens de monteur komt door de zware pomp die zo krachtig is dat deze licht materiaal omhoogspuit en weer laat vallen. Deze machine is zeker niet geschikt voor een open keuken.
Kortom nooit dit type Siemens vaatwasser aanschaffen !!!!

Afke 31-08-2021

Lekker ruim en doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime vaatwasser waar je bijv. ook apart wijnglazen kan plaatsen onderin zonder dat deze kapot gaan. Ook bovenin is hij ruim waardoor je ook longdrinkglazen daar kan plaatsen.

nol.S 24-08-2021

vaatwasser met wifi

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Na in de vorige keuken al kennis gemaakt te hebben met zijn volle neef van Bosch, hebben we nu voor een Siemens vaatwasser gekozen, hij voldoet helemaal aan onze wensen en verwachtingen, er zitten zoveel programma's op dat er altijd wel een passende bij zit, zelfs wifi heeft dat ding, dat is voor mij een onding, hij verteld mijn telefoon dat het programma klaar is en dan mag ik de vaatwasser natuurlijk uitruimen van mijn echtgenote ;-)

Pluspunten

• veel programma's
  • werkt stil
  • maakt goed schoon

Minpunten

• de wifi, maar dat is persoonlijk

Westernab 10-08-2021

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser is super makkelijk te gebruiken en maakt de vaat goed schoon en droog

Marcel de Vries 28-06-2021

Prettige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige grote vaatwasser waar gemakkelijk grotere schalen en borden in kunnen. De WiFi en de meldingen die we krijgen voor het vullen van glansspoel en zout zijn er prettig.

Marlon 10-06-2021

Stil en smart

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser is lekker stl, geluidloos bestaat haast niet maar het is wel een verademing. Handig door het led-licht geprojecteerd op de grond dat hij klaar is. Smart is handig vooral als er iets "op is zoals zout en / glansspoeling" het melden dat er nieuwe vaatwasblokjes besteld moeten worden wordt niet gebruikt, de blokken zitten NIET op voorrraad in de machine dus je ziet het zelf natuurlijk wel. Op de eco stand is de vaat niet echt lekker droog maar omdat ik niet dagelijks de vaatwasser gebruik zet ik hem dan maar niet op eco, een looptijd van 5 uur...is wel heel lang. D schoonmaakfunctie is ook erg makkelijk.

R.F. de Pina 27-04-2021

Geen vertrouwen

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Paar maand geen problemen, daarna alleen maar ellende, 3 monteurs en bijna 4 weken verder krijgen we een nieuwe wasmachine ze wisten niet wat de oorzaak was waarschijnlijk een bug, maar na 4 weken met de hand af te wassen, geen vertrouwen meer, te meer omdat ze geen oorzaak konden vinden waarom hij niet meer deed, nieuwe printplaat er in hielp ook niet, dus hopen dat de nieuwe niet de zelfde kuren gaat vertonen.