Siemens SX63HX60CN - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens SX63HX60CN op Kieskeurig.nl.

Piet 08-09-2021

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De waatwasser reinigd niet optimaal op de eco stand en het drogen is zeer beneden pijl. Kunstig bakjes e.d. Moeten altijd nog met een theedoek afgedroogd worden.
Daarnaast maakt de machine veel geluid wat volgens de monteur komt door de zware pomp die zo krachtig is dat deze licht materiaal omhoogspuit en weer laat vallen. Deze machine is zeker niet geschikt voor een open keuken.
Kortom nooit dit type Siemens vaatwasser aanschaffen !!!!

Afke 31-08-2021

Lekker ruim en doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime vaatwasser waar je bijv. ook apart wijnglazen kan plaatsen onderin zonder dat deze kapot gaan. Ook bovenin is hij ruim waardoor je ook longdrinkglazen daar kan plaatsen.

nol.S 24-08-2021

vaatwasser met wifi

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

Na in de vorige keuken al kennis gemaakt te hebben met zijn volle neef van Bosch, hebben we nu voor een Siemens vaatwasser gekozen, hij voldoet helemaal aan onze wensen en verwachtingen, er zitten zoveel programma's op dat er altijd wel een passende bij zit, zelfs wifi heeft dat ding, dat is voor mij een onding, hij verteld mijn telefoon dat het programma klaar is en dan mag ik de vaatwasser natuurlijk uitruimen van mijn echtgenote ;-)

Pluspunten

• veel programma's
  • werkt stil
  • maakt goed schoon

Minpunten

• de wifi, maar dat is persoonlijk

Westernab 10-08-2021

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser is super makkelijk te gebruiken en maakt de vaat goed schoon en droog

Marcel de Vries 28-06-2021

Prettige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige grote vaatwasser waar gemakkelijk grotere schalen en borden in kunnen. De WiFi en de meldingen die we krijgen voor het vullen van glansspoel en zout zijn er prettig.

Marlon 10-06-2021

Stil en smart

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser is lekker stl, geluidloos bestaat haast niet maar het is wel een verademing. Handig door het led-licht geprojecteerd op de grond dat hij klaar is. Smart is handig vooral als er iets "op is zoals zout en / glansspoeling" het melden dat er nieuwe vaatwasblokjes besteld moeten worden wordt niet gebruikt, de blokken zitten NIET op voorrraad in de machine dus je ziet het zelf natuurlijk wel. Op de eco stand is de vaat niet echt lekker droog maar omdat ik niet dagelijks de vaatwasser gebruik zet ik hem dan maar niet op eco, een looptijd van 5 uur...is wel heel lang. D schoonmaakfunctie is ook erg makkelijk.

R.F. de Pina 27-04-2021

Geen vertrouwen

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Paar maand geen problemen, daarna alleen maar ellende, 3 monteurs en bijna 4 weken verder krijgen we een nieuwe wasmachine ze wisten niet wat de oorzaak was waarschijnlijk een bug, maar na 4 weken met de hand af te wassen, geen vertrouwen meer, te meer omdat ze geen oorzaak konden vinden waarom hij niet meer deed, nieuwe printplaat er in hielp ook niet, dus hopen dat de nieuwe niet de zelfde kuren gaat vertonen.

Monique 17-12-2020

goed product

Geschreven voor: Siemens SX63HX60CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Simpel te bedienen vaatwasser, ook handig om via de app te bedienen. Geluidloos apparaat en geeft een mooie schone vaat.