De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FSB52637P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

ruya.unlu@hotmail.com 03-07-2022

Slecht droog resultaat

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Hele slechte droogfunctie. Als jij wil dat je jij de vaatwasser aflost i.p.v. de vaatwasser jou dan moet je deze zeker aanschaffen! Ik ben zeer ontevreden.
mijn vaat heeft vlekken ondanks ik goede producten gebruik. Volgens de monteurs elke keer een ander verhaal; wel zout gebruiken, geen zout gebruiken. Ik heb het product geretourneerd.

Pluspunten

• ruim van binnen.

Minpunten

• Droogfunctie
  • laat vlekken achter

bart 22-01-2022

stille vaatwasser die zijn werk goed doet.

Geschreven voor: AEG FSB52637P

vaatwasser werkt goed. is stil. eindsignaal na wasprogramma is niet storend. alleen het groene ledje dat programma klaar is zie je maar paar seconde. air dry uitgezet dat deur automatisch open gaat. komt veel stoom / vocht uit zo je huis in. XXL is geen XXL. past niet zoveel in als je zou denken.

FamPloeg 20-01-2022

Goede vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSB52637P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een vaatwasser die goed functioneert. Droogfunctie (Airdry) werkt fantastisch!

Anoniem 16-01-2022

Alles Schoon!

Geschreven voor: AEG FSB52637P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat! De afwas wordt goed schoon! Weinig lawaai ook. Goede prijs kwaliteit verhouding! Belangrijk ook dat er grote pannen in kunnen. Fijn dat je de starttijd in kunt stellen.

Ria 08-01-2022

Mooi, maar...

Geschreven voor: AEG FSB52637P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is even wennen, een nieuwe machine. Het wasresultaat is prima. Dat het apparaat vanzelf open gaat is een plus.

Anoniem 16-12-2021

Beetje gammel, niet geheel droog maar verder prima

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Prima vaatwassser, schoon resultaat, gaat automatisch open, echter wel wat aanmerkingen:
- Het uittrekken van de wasrekken gaat gammel
- Vaat is niet echt droog, zeker plastic niet

Voor deze prijs vrij basic vaatwasser, desalnietemin nog wel aan te bevelen.

Brennie 09-12-2021

Een verademing!!

Geschreven voor: AEG FSB52637P

De titel zegt al genoeg.
Wij zijn erg blij met onze nieuwe vaatwasser.
Onze oude was al erg oud en werkte niet goed meer.
Deze wast weer heerlijk schoon en hoeven wij zelf niet meer alsnog af te wassen.
Helemaal top!

r**7@g**l.com 23-11-2021

Bevalt goed, scherpe prijs. Aan te bevelen

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Vervanger van onze 9 jaar oude Siemens vaatwasser. Deze heeft in deze periode 2 keer een probleem gehad met de afvoerpomp ( schijnbaar bekend probleem bij Siemens )
Nu deze AEG gekocht nav reviews en de goede ervaringen met andere AEG machines.
Wast vaat goed schoon en droog. Is stiller dan onze vorige machine. Zeer makkelijke bediening via touchpanel
Voelt wel iets minder stevig aan dan vorige machine, m.n. onderste rek is iets minder stevig.
Handig lampje als machine draait. Slimme functie , dat deur openspringt na eindigen programma, zodat de vaat kan drogen.
Al met al zeer blij met deze vaatwasser

Pluspunten

• Wasresultaat

Minpunten

• minder stevig rek

vaatwas-05/10/21 25-10-2021

Een topper in de keuken

Geschreven voor: AEG FSB52637P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg blij met de afwasmachine !
Fluisterend wordt de vaat gereinigd, het resultaat is méér dan goed, schoon en droog.
Heel fijn

PvG 18-10-2021

Uitstekende inbouwvaatwasser

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Fantastisch apparaat, uiterst stil, mooie schone vaat. En makkelijk zelf te installeren. Vooral het schuifsysteem van de deur is fantastisch, en makkelijk te installeren.

Leon 26-09-2021

Geweldig schone vaat en stil

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Handige indeling mooi design van de korven die in hoogte verstelbaar zijn, slim is het rood en groen licht op de vloer dat aangeeft wanneer programma klaar is , geweldig ook dat deur zich opende voor extra droging

JVoncken 10-09-2021

Simpel en goed

Geschreven voor: AEG FSB52637P

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben sinds kort zowel een wasmachine als ook een vaatwasser van AEG gekocht.
Allebei gemakkelijk in gebruik en maken niet veel geluid. Bediening is simpel en zeer efficiënt. Heel erg tevreden

Elowen 19-04-2021

Doet het goed

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Hele fijne vaatwasser, gaat vanzelf open als de vaat klaar is, alles is ook kurkdroog, zelfs Tupperware wat normaal nog erg nat was. Ben er erg tevreden over. Een fijne machine

Kira 17-04-2021

Prima

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Ruime vaatwasser, vaat (bijv wijnglazen) schuift niet doordat het kan worden vastgezet. Ook grote borden en schalen passen onderin doordat bovenste mand hoger kan worden gezet. vaat wordt goed schoon.
Beam on Floor is lelijk en overbodig. Tip: lampje afplakken.
Beschrijving aanpassen Vd instellingen is onduidelijk.

Wâldfrucht 09-04-2021

lekker royaal

Geschreven voor: AEG FSB52637P

mooie ruime vaatwasser die zn werk uitstekend doet, tegen een redelijke prijs. echt aan te bevelen.

R. Hubregtse 29-03-2021

Top Vaatwasser AEG Inbouw/Onderbouw FSB52637P

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Ik heb dit produkt gekozen als vervanging voor mijn inbouw vaatwasser van ATAG. Deze ging kapot en ik ben niet tevreden over de service van ATAG en hun prijzen. Reparatie zou veel geld kosten en men zou mij een offerte voor vervanging doen toekomen, dat was een week geleden en ik moet nog steeds wachten op hun offerte. Dan nu deze AEG. De voordelen, Hij is niet te hoog en ruim instelbaar (van 81 cm tot 88 cm). Dit paste zo in mijn keuken (Geintegreerde onderbouw vaatwassen). Hij is stil. Hij is modern met de laatste technologie. Hij is erg ruim!! Je kunt de bestek korf verplaatsen en er zitten diverse snufjes op.
De bovenste korf heeft halverwege 2 wegklapbare borden steunen, kan je daar nog een pan of schaal leggen. En zo is er meer. oa een volledig automatisch programma en goede tips in de handleiding.
En tot slot, niet onbelangrijk, hij wast de vaat schoon.

Pluspunten

• XXL model
  • Veel inruim mogelijkheden
  • 30 minuten programma (is fijn!)
  • Rood licht op de vloer als in werking

Minpunten

• Korven zouden eventueel iets steviger kunnen zijn
  • Verder geen minpunten gevonden

Anoniem 16-02-2021

Goede functionele vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSB52637P

We zijn zeer tevreden met onze xxl uitvoering, veel ruimte in de lades. Zeer stil apparaat. Zeer handig dat er een lampje schijnt wanneer hij bezig is. Ook super dat hij zelf uit gaat en de deur open gaat. Enig nadeel is dat de deur best ver open blijft als je hem open houd, wanneer de vaatwasser nog niet vol is.

MA 15-01-2021

Mooie, ruime vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSB52637P

De vaatwasser is redelijk eenvoudig in te stellen. De rode beam-on-floor is wat opzichtig. De vaatwasser kan misschien iets beter nadrogen, maar ik ben de optie auto select nog aan het ontdekken. Mooi apparaat. Groot ook. Wijnglazen kunnen rechtop staan in het bovenrek.

John 08-01-2021

Gammele lade

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Bovenste lade is gammel bij dichtschuiven ( voorzichtig )vallen de glazen om .Misschien een glasservies bij leveren er zijn al 6 bierglazen gesneuveld.
Ben er niet blij mee.

M.A. 29-12-2020

Top product, aanrader!

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Eén en al plusplunten: mooie design, weinig geluid, voldoende programma's, duidelijke bediening, ruim zodat er genoeg vaat in past. Ik gebruik het nu dagelijks en nog helemaal geen minpunten ontdekt. Top product en zeker een aanrader!