AEG FSB52637P - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG FSB52637P op Kieskeurig.nl.

R. Hubregtse 29-03-2021

Top Vaatwasser AEG Inbouw/Onderbouw FSB52637P

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Ik heb dit produkt gekozen als vervanging voor mijn inbouw vaatwasser van ATAG. Deze ging kapot en ik ben niet tevreden over de service van ATAG en hun prijzen. Reparatie zou veel geld kosten en men zou mij een offerte voor vervanging doen toekomen, dat was een week geleden en ik moet nog steeds wachten op hun offerte. Dan nu deze AEG. De voordelen, Hij is niet te hoog en ruim instelbaar (van 81 cm tot 88 cm). Dit paste zo in mijn keuken (Geintegreerde onderbouw vaatwassen). Hij is stil. Hij is modern met de laatste technologie. Hij is erg ruim!! Je kunt de bestek korf verplaatsen en er zitten diverse snufjes op.
De bovenste korf heeft halverwege 2 wegklapbare borden steunen, kan je daar nog een pan of schaal leggen. En zo is er meer. oa een volledig automatisch programma en goede tips in de handleiding.
En tot slot, niet onbelangrijk, hij wast de vaat schoon.

Pluspunten

• XXL model
  • Veel inruim mogelijkheden
  • 30 minuten programma (is fijn!)
  • Rood licht op de vloer als in werking

Minpunten

• Korven zouden eventueel iets steviger kunnen zijn
  • Verder geen minpunten gevonden

Anoniem 16-02-2021

Goede functionele vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSB52637P

We zijn zeer tevreden met onze xxl uitvoering, veel ruimte in de lades. Zeer stil apparaat. Zeer handig dat er een lampje schijnt wanneer hij bezig is. Ook super dat hij zelf uit gaat en de deur open gaat. Enig nadeel is dat de deur best ver open blijft als je hem open houd, wanneer de vaatwasser nog niet vol is.

Wâldfrucht 09-04-2021

lekker royaal

Geschreven voor: AEG FSB52637P

mooie ruime vaatwasser die zn werk uitstekend doet, tegen een redelijke prijs. echt aan te bevelen.

MA 15-01-2021

Mooie, ruime vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSB52637P

De vaatwasser is redelijk eenvoudig in te stellen. De rode beam-on-floor is wat opzichtig. De vaatwasser kan misschien iets beter nadrogen, maar ik ben de optie auto select nog aan het ontdekken. Mooi apparaat. Groot ook. Wijnglazen kunnen rechtop staan in het bovenrek.

John 08-01-2021

Gammele lade

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Bovenste lade is gammel bij dichtschuiven ( voorzichtig )vallen de glazen om .Misschien een glasservies bij leveren er zijn al 6 bierglazen gesneuveld.
Ben er niet blij mee.

M.A. 29-12-2020

Top product, aanrader!

Geschreven voor: AEG FSB52637P

Eén en al plusplunten: mooie design, weinig geluid, voldoende programma's, duidelijke bediening, ruim zodat er genoeg vaat in past. Ik gebruik het nu dagelijks en nog helemaal geen minpunten ontdekt. Top product en zeker een aanrader!