Bosch SBV98M00NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV98M00NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

OskarPistor 11-12-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Deze machine bevalt ons prima. Indeling moet je aan wennen. Hij is erg zuinig en wij kunnen er alle vaat in kwijt.

PWBeverloo 30-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Bijna alweer een kwartaal in gebruik deze vaatwasser. Van de aankoop geen enkel spijt, Bosch levert kwaliteit en geeft waarborg voor een schoon en droog resultaat. Dat leverde 5 x 10 op!

Met mijn vorige 'gestorven' vaatwasser (Bauknecht)draaide die vaatwasser gemiddeld twee keer per week.

Met deze Bosch is het gemiddeld eenmaal per week. De aparte besteklade is een must.

Gebruik de meeste tijd de 'auto 45-65ºstand'! Onderdelen van de frituurketel wordt de stand 'intensief 70º' gebruikt en zelfs dat levert een schoon resultaat op.

De vaatwasser is niet goedkoop, doch dubbel zijn geld waard.

tomurbanus 14-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Top vaatwasser. Mooi stil en er kan superveel in. De handige bestek la is ook handig voor doppen en klein materiaal die anders door de hele vaatwasser gaat zwerven!

Albert Termes 08-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Superstille vaatwasser. Handige aparte besteklade. Met rode lampje op vloer goed te zien als hij bezig is, zeker noodzakelijk omdat dit apparaat zo stil is. Duurzaamheid zal moeten blijken maar door de familie ervaringen lijkt dit een perfecte keuze.

robtuijtelaarsinterieurbouw 25-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Een fijne vaatwasser. Doet de vaat bijna geluidloos.
De vaatwasser heeft ook een fijne indeling.
we zijn er blij mee

wandelkoning 22-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Bij de aanschaf van een nieuwe keuken gekozen voor een Bosch machine. Deze bevalt ons tot nu toe heel goed. Niet teveel Db's. Ook is het handig dat de rode stip op de grond aangeeft og de machine nog in bedrijf is. Gewoon een goede prijs / kwalitiet verhouding.

mennolemstra 25-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Wij zijn heel tevreden over deze vaatwasser, hij is een stuk stiller als de oude. is wel makkelijk dat je kan zien aan de rode stip op grond dat hij aan is anders zou je het niet weten. en de bestek la is ook ideaal heb nu stuk meer ruimte voor de rest van de afwas.

kveijken 23-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Deze vaatwasser was goed schoon en vergelijken met onze oude vaatwasser(hotpoint). Droogresultaat is goed. Je kunt via het instellingen nog instellen dat de vaatwasser altijd extra droogt. De indeling was even wennen maar nu heeft alles waar een plekje gevonden in de vaatwasser. Ik ben zeer tevreden over het geluid wat deze vaatwasser produceert. Ik heb zelf gevoelige oren. Ik ben erg blij met de functie dat de vaatwasser na 1 minuut uit gaat als de hij klaar is dus je kunt rustig aanzetten als je naar bed gaat want hij blijft niet de gehele nacht aanstaan. Dus kost minder energie dus minder geld.Het enige is dat plaatjes in de handleiding niet over één komen. Dus dat was even zoeken om diverse instellingen te kunnen veranderen. Maar verder een vaatwasser die ik veel eerder had moeten kopen. Hij is dan misschien wat duurder in de aanschaf dan andere merken Maar je krijgt het dubbel en dwars terug.

Fransbo 30-06-2013
Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Simpelweg DE vaatwasser, welke een ieder nodig heeft, de bestek lade bovenin, welke simpel te verstellen is en waardoor ook grote opscheplepels passen. Prima was- en droog- resultaat, zelfs plastic bekers goed droog.
Handig ook de sproeikracht, in te stellen