Bosch SBV98M00NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV98M00NL op Kieskeurig.nl.

Marga4 13-08-2014

Top machine

Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Vaatwasser is erg stil, zo stil dat je het indicatie lampje echt nodig hebt! Vaat super schoon en droog.

RvdBerg 14-03-2014

Juiste machine voor elk huishouden

Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

In het begin was het schrikken, er zit geen spoelstand op. Maar deze heb je helemaal niet nodig, voorspoelen moest met de oude wel maar deze geeft altijd een schoon resultaat. Handige stip op de vloer zolang de machine bezig is. Lekker stil. perfecte vaatwasser.

Guido3 05-02-2014

Stil, functioneel en prima resultaten!

Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Wasmachine nu een maand in gebruik. Erg blij mee. Doet ca 2x per week z'n ding. Minder vaak dan mijn vorige vaatwasser, dankzij de ruimere en instelbare inlaadmogelijkheden. Ook de besteklade bespaart veel ruimte in de onderste kort voor b.v. een extra pan. Het rode controlelampje dat op de vloer schijnt is geen overbodige luxe. Vaatwasser is namelijk zo stil, dan je echt geen andere geluiden moet hebben, wil je weten of ie aan staat. De eco stand doet er lang over, maar omdat ie bij mij middels uitgestelde starttijd voornamelijk 's nachts draait is dat geen probleem. Ik spaar niet alleen water maar ook nog eens extra op de elektriciteitskosten. En het resultaat is er niet minder om. Perfect schoon en droog. Om een lang verhaal kort te maken: Topmachine!

OskarPistor 11-12-2013
  • Product maand in bezit

Deze machine bevalt ons prima. Indeling moet je aan wennen. Hij is erg zuinig en wij kunnen er alle vaat in kwijt.

PWBeverloo 30-11-2013
  • Product kwartaal in bezit

Bijna alweer een kwartaal in gebruik deze vaatwasser. Van de aankoop geen enkel spijt, Bosch levert kwaliteit en geeft waarborg voor een schoon en droog resultaat. Dat leverde 5 x 10 op!

Met mijn vorige 'gestorven' vaatwasser (Bauknecht)draaide die vaatwasser gemiddeld twee keer per week.

Met deze Bosch is het gemiddeld eenmaal per week. De aparte besteklade is een must.

Gebruik de meeste tijd de 'auto 45-65ºstand'! Onderdelen van de frituurketel wordt de stand 'intensief 70º' gebruikt en zelfs dat levert een schoon resultaat op.

De vaatwasser is niet goedkoop, doch dubbel zijn geld waard.

tomurbanus 14-11-2013
  • Product maand in bezit

Top vaatwasser. Mooi stil en er kan superveel in. De handige bestek la is ook handig voor doppen en klein materiaal die anders door de hele vaatwasser gaat zwerven!

Albert Termes 08-11-2013

Superstille vaatwasser. Handige aparte besteklade. Met rode lampje op vloer goed te zien als hij bezig is, zeker noodzakelijk omdat dit apparaat zo stil is. Duurzaamheid zal moeten blijken maar door de familie ervaringen lijkt dit een perfecte keuze.

robtuijtelaarsinterieurbouw 25-10-2013
  • Product maand in bezit

Een fijne vaatwasser. Doet de vaat bijna geluidloos.
De vaatwasser heeft ook een fijne indeling.
we zijn er blij mee

wandelkoning 22-10-2013
  • Product maand in bezit

Bij de aanschaf van een nieuwe keuken gekozen voor een Bosch machine. Deze bevalt ons tot nu toe heel goed. Niet teveel Db's. Ook is het handig dat de rode stip op de grond aangeeft og de machine nog in bedrijf is. Gewoon een goede prijs / kwalitiet verhouding.

mennolemstra 25-09-2013

Wij zijn heel tevreden over deze vaatwasser, hij is een stuk stiller als de oude. is wel makkelijk dat je kan zien aan de rode stip op grond dat hij aan is anders zou je het niet weten. en de bestek la is ook ideaal heb nu stuk meer ruimte voor de rest van de afwas.

kveijken 23-09-2013
  • Product maand in bezit

Deze vaatwasser was goed schoon en vergelijken met onze oude vaatwasser(hotpoint). Droogresultaat is goed. Je kunt via het instellingen nog instellen dat de vaatwasser altijd extra droogt. De indeling was even wennen maar nu heeft alles waar een plekje gevonden in de vaatwasser. Ik ben zeer tevreden over het geluid wat deze vaatwasser produceert. Ik heb zelf gevoelige oren. Ik ben erg blij met de functie dat de vaatwasser na 1 minuut uit gaat als de hij klaar is dus je kunt rustig aanzetten als je naar bed gaat want hij blijft niet de gehele nacht aanstaan. Dus kost minder energie dus minder geld.Het enige is dat plaatjes in de handleiding niet over één komen. Dus dat was even zoeken om diverse instellingen te kunnen veranderen. Maar verder een vaatwasser die ik veel eerder had moeten kopen. Hij is dan misschien wat duurder in de aanschaf dan andere merken Maar je krijgt het dubbel en dwars terug.

Fransbo 13-07-2013

Top-product

Geschreven voor: Bosch SBV98M00NL

Nu 4 wkn in gebruik en alleen maar lof. Indeling is bijzonder handig door de flexibele mogeljkheden. Info light op de grond, ook een handig middel, om te zien of de machine nog bezig is. Dit omdat de machine heel stil is. Makkelijke programmakeuze-mogelijkheden en geen overbodige functies. De besteklade, geeft voldoende mogelijkheden, door ook de flexibele indeling. Al met al een goede koop, idd technologie voor het [vaatwas]leven.

Fransbo 30-06-2013

Simpelweg DE vaatwasser, welke een ieder nodig heeft, de bestek lade bovenin, welke simpel te verstellen is en waardoor ook grote opscheplepels passen. Prima was- en droog- resultaat, zelfs plastic bekers goed droog.
Handig ook de sproeikracht, in te stellen