De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB513ABR1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

e****************@g******** 18-01-2022

Teleurstellend

Geschreven voor: Siemens HB513ABR1

We hebben zorgvuldig gezocht op een oven met zo min mogelijk fratsen en toeters en bellen. Ik ben meer dan tevreden met een over die gewoon boven- en onderwarmte geeft. Dat is tenslotte de functie waarvoor je een oven gebruikt.
Helaas kan je bij de Siemens iQ300 HB513ABR1 de koelventilator niet uitzetten waardoor we niks kunnen bakken zonder in de herrie te zitten. Daarmee is de lol van het bakken er wel helemaal af!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Koelventilator kan niet uitgeschakeld

wasim soliman 19-03-2021

groot scherm

Geschreven voor: Siemens HB513ABR1

ik beveel dit product aan. zit er heel mooi uit. met led scherm aan de buiten kant.
heel simpel te gebruiken

Vtuning 15-05-2020

Werkt super net zoals onze vorige Miele, goed advies

Geschreven voor: Siemens HB513ABR1

Over gebeld met Jolanda , zij ons oude model uitgezocht en advies gegeven voor deze, ook de prijs was erg scherp, nog goedkoper als bij de concurrentie en 2 jaar extra garantie erbij gehad, dus 4 jaar in totaal. Maar als deze net zolang als onze vorige mee gaat (18 jaar!!!) dan hebben we dat niet nodig, top service gehad van Jolanda bij aankoopadvies via de telefoon en ook daarna heeft ze nog netjes terug gebeld! Aanrader dus!!!!

Pluspunten

• Mooi
  • Handig
  • Makelijk zelf te monteren
  • Vriendelijke behulpzame bezorger