Siemens iQ300 HB513ABR1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 HB513ABR1 op Kieskeurig.nl.

wasim soliman 19-03-2021

groot scherm

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

ik beveel dit product aan. zit er heel mooi uit. met led scherm aan de buiten kant.
heel simpel te gebruiken

Antoinette 05-03-2021

Fijne oven! Warmt snel en goed op

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne oven in gebruik.
- Display met tijd is makkelijk in te stellen
- De oven warmt in alle verschillende programma´s snel op.
- Er zit een snelverwarmer op, dan is de oven in ong. 7 minuten op 200 graden, maar eigelijk gebruik ik deze heel zelden omdat de normale opwarmtijd al kort is
- makkelijk schoon te maken
- ik heb er een glij railing bijgekocht, dat maakt het nog makkelijker als er een product in de oven staat wat bijv. omgedraaid moet worden

Joop 04-03-2021

Oven

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele mooie functionele oven waarvan wij mijn vrouw en ik veel van zullen gaan genieten.

Hardop 17-11-2020

aanrader

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen en voelt degelijk aan.Deze vervangen voor ander merk waarvan de deur niet open ging door verhitting.Wat een verschil.

Leon 30-09-2020

Eenvoudige maar krachtige oven

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven heeft alle basisfuncties in zich en werkt gewoon goed. Wat erg prettig is is dat ie heel snel op temperatuur is.
Klein punt van kritiek zijn de waarschuwingssignalen. Deze klinken een beetje vermoeid. Alsof ie er niet veel zin in heeft.

Vtuning 15-05-2020

Werkt super net zoals onze vorige Miele, goed advies

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

Over gebeld met Jolanda , zij ons oude model uitgezocht en advies gegeven voor deze, ook de prijs was erg scherp, nog goedkoper als bij de concurrentie en 2 jaar extra garantie erbij gehad, dus 4 jaar in totaal. Maar als deze net zolang als onze vorige mee gaat (18 jaar!!!) dan hebben we dat niet nodig, top service gehad van Jolanda bij aankoopadvies via de telefoon en ook daarna heeft ze nog netjes terug gebeld! Aanrader dus!!!!

Pluspunten

• Mooi
  • Handig
  • Makelijk zelf te monteren
  • Vriendelijke behulpzame bezorger