Siemens iQ300 HB513ABR1 - Reviews

Inbouwhoogte
56,8 cm
Inbouwbreedte
59,5 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 HB513ABR1 op Kieskeurig.nl.

Hardop 17-11-2020

aanrader

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen en voelt degelijk aan.Deze vervangen voor ander merk waarvan de deur niet open ging door verhitting.Wat een verschil.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Leon 30-09-2020

Eenvoudige maar krachtige oven

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven heeft alle basisfuncties in zich en werkt gewoon goed. Wat erg prettig is is dat ie heel snel op temperatuur is.
Klein punt van kritiek zijn de waarschuwingssignalen. Deze klinken een beetje vermoeid. Alsof ie er niet veel zin in heeft.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Vtuning 15-05-2020

Werkt super net zoals onze vorige Miele, goed advies

Geschreven voor: Siemens iQ300 HB513ABR1

Over gebeld met Jolanda , zij ons oude model uitgezocht en advies gegeven voor deze, ook de prijs was erg scherp, nog goedkoper als bij de concurrentie en 2 jaar extra garantie erbij gehad, dus 4 jaar in totaal. Maar als deze net zolang als onze vorige mee gaat (18 jaar!!!) dan hebben we dat niet nodig, top service gehad van Jolanda bij aankoopadvies via de telefoon en ook daarna heeft ze nog netjes terug gebeld! Aanrader dus!!!!

Pluspunten

• Mooi
  • Handig
  • Makelijk zelf te monteren
  • Vriendelijke behulpzame bezorger