Siemens CS856GPS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CS856GPS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ronald 19-08-2018

Ideale stoomoven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

De oven verwarmt snel voor en bevat veel voorgedefinieerde programma's voor de bereiding van gerechten. Het waterreservoir is gemakkelijk bij te vullen. De oven is gemakkelijk schoon te maken en geeft ook zelf aan wanneer het weer tijd is voor een schoonmaakbeurt.

Pluspunten

• Verwarmd snel voor
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Veel programma's voor het bereiden van gerechten

nic 06-08-2018

Het geld zeker waard

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Wij waren erg in twijfel of we een oven moesten nemen met stoom. Maar wat gebruiken wij hem nu vaak! Veelal voor groente en vis. Deze worden perfect gaar (met een bite en met de vitamines). Ook is het super makkelijk, want hij kent elke groente (in ieder geval die wij eten). Je drukt op spruiten of op broccoli en hij geeft aan hoelang het programma duurt.. dan zet ik ze net voor het eten aan. De groentes kunnen er direct in. Het apparaat doet de rest... ik zou niet anders willen. Ook het schoonmaken valt mij reuze mee. Even met een doekje ervoor en dan droogt hij via de droogfunctie! Echt bijna alles gaat vanzelf. Geeft duidelijk aan wat je moet doen, er kan gewoon echt niets meer mis gaan. Bovendien werkt hij ook als oven, dus super praktisch. Echt een juweeltje in mijn keuken.

Pluspunten

• stoomfunctie
  • makkelijk schoon te maken
  • droogfunctie
  • kent zoveel gerechten en groentes

Minpunten

• het display is anders dan de rest van serie

Roela 17-05-2018

Oven en stoomoven in 1

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Een stoomoven en gewone oven in 1. Veel stoomovens hebben geen "gewone" oven functie en deze juist wel, waardoor we hem veel vaker gebruiken. Ben er erg tevreden mee, duidelijke keuzemenu en zeer makkelijk schoon te maken. Wel altijd goed schoonmaken na het stomen, maar dat heb je bij alle stoomovens.

Pluspunten

• meer functies dan alleen een stoomoven
  • mooi design

Minpunten

• de schoonmaak na het stomen

Aagje 05-04-2018

Stoomoven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Een gezonde manier van eten maken in de stoomoven. Snel en eenvoudig door de vele snelkeuze toetsen. Makkelijke bediening.

Pluspunten

• makkelijk display
  • veel voorgeprogrammeerde menu's

Minpunten

• altijd droogfunctie gebruiken na stomen

Wout 27-02-2018

Zeer fijne stoomoven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

De stoomoven werkt goed. Zeer lekkere gerechten mee te maken. Enige onhandigheidje is het bijvullen van water. Dit moet met een niet al te handig bakje. Maar dit is een kleine moeite. Ook de volwaardige ovenfunctie is zeer relaxed.

Pluspunten

• Stomen is lekker
  • volwaardige oven functie

Minpunten

• waterbakje wat onhandig

Pouw 07-02-2018

Mooi design

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Wilde graag een heteluchtballon/stoomoven voor het stomen van o.a. verse groenten.
Apparaat werkt prima, is simpel te bedienen en heeft een duidelijke handleiding.
Groeten worden heerlijk beetgaar.
Tevens is het apparaat een sierraad in de keuken.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Snel op de juiste temperatuur

Cyriel 06-10-2017

tot nu toe prima

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Apparaat nu 2 maanden in huis. Tot nu toe prima en makkelijk in gebruik. Mooi display met duidelijke opties.

Gerard 30-09-2017

Geweldige (stoom)oven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Gewoon een hele fijne oven en door het toevoegen van stoom aan je gerecht word alles net even lekkerder.

Pluspunten

• Stoom toevoegen
  • Makkelijk schoon te maken

Ferrie 12-09-2017

koken met stoom, veel lekkerder dan verwacht. Super

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

perfect resultaat ongeacht het niveau in de oven. Stoom maakt groente lekkerder en broodjes knapperiger. Heeft handige menu's en is makkelijk om in te stellen. Dacht dat ik mijn Falcon Prof. oven zou missen maar dat doe ik niet...

Pluspunten

• goede bak resultaten
  • handig in gebruik

Minpunten

• kan niet meteen volgend stoomprogramma starten

GHPJ Leemans 02-04-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Makkelijk te bedienen oven. Met de duidelijke display kun je stap voor stap de oven bedienen. Ook de stoomfunctie bevalt prima. De magnetron is volledig overbodig. Tevens is er een duidelijk kookboek in het apparaat waar je kunt opzoeken wat en hoelang je bepaalde produkten moet bereiden. Prima aankoop. We hebben nog geen minuut spijt gehad van deze aankoop

Bart 02-04-2017

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Fantastisch keukenapparaat. Door het eenvoudige gebruiksgemak is koken en bakken een kinderspel. Nog niet alle mogelijkheden geprobeerd.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• formaat

Bernadette klein Gunnewiek 21-03-2017

inbouwoven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Deze steamer/bakoven had ik al 10 jaar eerder moeten hebben. ik gebruik deze steamer nu enkele weken intensief, ik heb al ove(n)heerlijke gerechten kunnen maken. Ook de tijdsduur van de gerechten die voorgeprogrammeerd zijn kloppen precies. Geweldig apparaat en eveneens een mooi sieraad in de keuken.

Leende 19-03-2017

stoomoven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Zeer functioneel en eten blijft echt vers. Zeer veel mogelijkheden voor bakken stomen (groente behoud echt verse smaak)

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• scroll menu

J T Dekker 09-03-2017

uitgebreide menu keuze

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

mooie uitstraling en eenvoudig en uitgebreid menu.Zonder gebruiksaanwijzing gelijk te gebruiken iedereen kan hier mee overweg.Maaltijden lijken op die uit een restaurant.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • water reservoir zit apart geen warmte verlies

Goedhart 05-03-2017

Strak design, mooie afwerking

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Blij dat we voor onze nieuwe keuken gekozen hebben voor 2 inbouwovens van Studioline Siemens, zowel de combi oven (oven/magnetron) als de stoomoven gekocht. Apparaten hebben dezelfde lijnen dus staan mooi naast elkaar, en toch verschillende functies. Mooie afwerking aan de zijkant - in onze inbouwkeuken met greeploze deuren en verticalen lijsten is de zijkant van inbouwapparatuur ook zichtbaar, en bij deze apparaten is de zijkant mooi afgewerkt (in tegenstelling tot sommige andere merken).
Functioneel design, niet teveel toeters en bellen, bediening zeer eenvoudig en wijst zichzelf.

• Afwerking zijkanten
  • Makkelijke bediening

Bieleman 02-03-2017

Fijne 'alleskunner'

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Eerder schaften we een stoomoven van Siemens aan. Het apparaat voldeed niet echt aan de wensen. We wilden geen nieuwe stoomoven. Een demonstratie van dit type bracht ons op andere gedachten. En eenmaal in gebruik zijn we vol lof. We kunnen nog veel leren, beheersen ook nog niet alle functies, maar zijn echt blij met dit apparaat. Als we het toestel een paar maanden echt goed gebruikt hebben volgen we een cursus in het gebruik ervan bij Siemens om de finesses te leren. Maar wat smaakt een afbakbroodje, een pizza of een geregenereerde oliebol veel beter. Een rest overgebleven Chinese maaltijd of wat macaroni of de hutspot, zuurkoolstamppot of boerenkoolstamppot? Zo weer warm gemaakt met behoud van de smaak.
Maar ook een zelf gebakken cake of gestoomde groenten: perfect van smaak. Een mooie gratin maak je eveneens zonder al teveel moeite.
We zijn aangenaam verrast door de vele mogelijkheden van de oven en vinden de kernthermometer een toegevoegde waarde.
Het zou helemaal af zijn, had het toestel een draaigrill...

Pluspunten

• grillmogelijkheden (groot of klein)
  • hoveelheid stoom aan te passen
  • Veel instellingen in het menu.

Minpunten

• feitelijk geen. Draaispit4grill zou fijn zijn.

Familie Cremers 22-02-2017

Strak design, duidelijke programma's, mooi display

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

De oven heeft een mooi design en de programma's zijn duidelijk. Het display is helder en duidelijk. De stoomoven voldoet aan onze verwachtingen. Prijs- kwaliteit verhouding is zeer goed.

• Gebruikersgemak

estella 25-01-2017

Prettige voorinstellingen

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

We hebben nog niet eerder een stoomoven gehad. Deze combinatieoven neemt je letterlijk mee door het kookproces dankzij de voorinstellingen. Handig ook dat stoommand etc wordt bijgeleverd. De oven denkt goed mee.

Pluspunten

• Stoomfunctie
  • Bijgeleverde stoommanden
  • De voorinstellingen (menus)
  • snel voorverwarmen

Alwin 20-01-2017

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Hele fijne combi stoom / bakoven. Heeft heel veel mogelijkheden. Niet alleen stoom functie maar ook stoom toevoegen tijdens de bakfunctie werkt erg goed. Aanrader is de stoom workshop om de vele mogelijkheden te ontdekken en te benutten

Pluspunten

• Vele functies
  • Strak design

Minpunten

• Lucht afvoer aan de voorkant

Wesley 07-01-2017

Grote ruime bakstoom oven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Mooie ruime bak stoom oven.
Mooi water reservoir boven de oven ingebouwd waardoor je veel ruimte in je oven krijgt ipv de oudere stom ovens van vroeger.
het fijne is ook de voor in gestelde menus die je kan kiezen. een echte aanrader

loes 29-12-2016

mooie vormgeving en compact

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

De combinatie van compacte bakoven en stoomoven is optimaal. je hebt verder geen andere oven nodig.
Bij het opwarmen behoudt het eten haar smaak.

Maarten 10-12-2016

Makkelijk in gebruik, heerlijk gestoomd eten

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Makkelijk in gebruik, overzichtelijk scherm. Stoomdeel is eenvoudig te gebruiken. Heerlijk gestoomd eten, zonder omkijken. Ideaal!

Pluspunten

• Bediening is eenvoudig
  • Scherm overzichtelijk

Sande 04-12-2016

Stoomoven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Ben je op zoek naar een stoomoven, kies voor Siemens. Vanaf het eerst moment is het duidelijk, zeer gebruiksvriendelijker

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Kruijff 24-11-2016

Eenvoudige bediening

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Heel snel was ik bekend met het apparaat. Het werkt erg makkelijk. Stomen in combi met bakken zorgt voor extra malse gerechten.

Heel blij mee

Pluspunten

• Bediening
  • Schuiflades
  • Stoom combi oven
  • Schoonmaakfunctie

JR87 23-11-2016

Compacte oven

Geschreven voor: Siemens CS856GPS1

Perfecte compacte oven van Siemens. Werkt prima en zeer intiutief in bediening. Er zijn veel mogelijkheden om te koken.