Siemens CS856GPS1

• Inhoud ovenruimte 51 liter
  • Boven -en onderwarmte Ja
  • Inbouwhoogte 4,5 cm
ATAG ZX4592DN

Beoordeling op basis van 30 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

GHPJ Leemans 02-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Makkelijke bediening

Makkelijk te bedienen oven. Met de duidelijke display kun je stap voor stap de oven bedienen. Ook de stoomfunctie bevalt prima. De magnetron is volledig overbodig. Tevens is er een duidelijk kookboek in het apparaat waar je kunt opzoeken wat en hoelang je bepaalde produkten moet bereiden. Prima aankoop. We hebben nog geen minuut spijt gehad van deze aankoop

Bart 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

Fantastisch keukenapparaat. Door het eenvoudige gebruiksgemak is koken en bakken een kinderspel. Nog niet alle mogelijkheden geprobeerd.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• formaat

Bernadette klein Gunnewiek 21-03-2017 Product paar weken in bezit

inbouwoven

Deze steamer/bakoven had ik al 10 jaar eerder moeten hebben. ik gebruik deze steamer nu enkele weken intensief, ik heb al ove(n)heerlijke gerechten kunnen maken. Ook de tijdsduur van de gerechten die voorgeprogrammeerd zijn kloppen precies. Geweldig apparaat en eveneens een mooi sieraad in de keuken.

Leende 19-03-2017 Product paar weken in bezit

stoomoven

Zeer functioneel en eten blijft echt vers. Zeer veel mogelijkheden voor bakken stomen (groente behoud echt verse smaak)

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• scroll menu

J T Dekker 09-03-2017 Product paar weken in bezit

uitgebreide menu keuze

mooie uitstraling en eenvoudig en uitgebreid menu.Zonder gebruiksaanwijzing gelijk te gebruiken iedereen kan hier mee overweg.Maaltijden lijken op die uit een restaurant.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • water reservoir zit apart geen warmte verlies

Goedhart 05-03-2017 Product paar dagen in bezit

Strak design, mooie afwerking

Blij dat we voor onze nieuwe keuken gekozen hebben voor 2 inbouwovens van Studioline Siemens, zowel de combi oven (oven/magnetron) als de stoomoven gekocht. Apparaten hebben dezelfde lijnen dus staan mooi naast elkaar, en toch verschillende functies. Mooie afwerking aan de zijkant - in onze inbouwkeuken met greeploze deuren en verticalen lijsten is de zijkant van inbouwapparatuur ook zichtbaar, en bij deze apparaten is de zijkant mooi afgewerkt (in tegenstelling tot sommige andere merken).
Functioneel design, niet teveel toeters en bellen, bediening zeer eenvoudig en wijst zichzelf.

• Afwerking zijkanten
  • Makkelijke bediening

Bieleman 02-03-2017 Product paar weken in bezit

Fijne 'alleskunner'

Eerder schaften we een stoomoven van Siemens aan. Het apparaat voldeed niet echt aan de wensen. We wilden geen nieuwe stoomoven. Een demonstratie van dit type bracht ons op andere gedachten. En eenmaal in gebruik zijn we vol lof. We kunnen nog veel leren, beheersen ook nog niet alle functies, maar zijn echt blij met dit apparaat. Als we het toestel een paar maanden echt goed gebruikt hebben volgen we een cursus in het gebruik ervan bij Siemens om de finesses te leren. Maar wat smaakt een afbakbroodje, een pizza of een geregenereerde oliebol veel beter. Een rest overgebleven Chinese maaltijd of wat macaroni of de hutspot, zuurkoolstamppot of boerenkoolstamppot? Zo weer warm gemaakt met behoud van de smaak.
Maar ook een zelf gebakken cake of gestoomde groenten: perfect van smaak. Een mooie gratin maak je eveneens zonder al teveel moeite.
We zijn aangenaam verrast door de vele mogelijkheden van de oven en vinden de kernthermometer een toegevoegde waarde.
Het zou helemaal af zijn, had het toestel een draaigrill...

Pluspunten

• grillmogelijkheden (groot of klein)
  • hoveelheid stoom aan te passen
  • Veel instellingen in het menu.

Minpunten

• feitelijk geen. Draaispit4grill zou fijn zijn.

Familie Cremers 22-02-2017 Product paar dagen in bezit

Strak design, duidelijke programma's, mooi display

De oven heeft een mooi design en de programma's zijn duidelijk. Het display is helder en duidelijk. De stoomoven voldoet aan onze verwachtingen. Prijs- kwaliteit verhouding is zeer goed.

• Gebruikersgemak

estella 25-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prettige voorinstellingen

We hebben nog niet eerder een stoomoven gehad. Deze combinatieoven neemt je letterlijk mee door het kookproces dankzij de voorinstellingen. Handig ook dat stoommand etc wordt bijgeleverd. De oven denkt goed mee.

Pluspunten

• Stoomfunctie
  • Bijgeleverde stoommanden
  • De voorinstellingen (menus)
  • snel voorverwarmen

Alwin 20-01-2017 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden

Hele fijne combi stoom / bakoven. Heeft heel veel mogelijkheden. Niet alleen stoom functie maar ook stoom toevoegen tijdens de bakfunctie werkt erg goed. Aanrader is de stoom workshop om de vele mogelijkheden te ontdekken en te benutten

Pluspunten

• Vele functies
  • Strak design

Minpunten

• Lucht afvoer aan de voorkant

Wesley 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

Grote ruime bakstoom oven

Mooie ruime bak stoom oven.
Mooi water reservoir boven de oven ingebouwd waardoor je veel ruimte in je oven krijgt ipv de oudere stom ovens van vroeger.
het fijne is ook de voor in gestelde menus die je kan kiezen. een echte aanrader

loes 29-12-2016 Product paar weken in bezit

mooie vormgeving en compact

De combinatie van compacte bakoven en stoomoven is optimaal. je hebt verder geen andere oven nodig.
Bij het opwarmen behoudt het eten haar smaak.

Maarten 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik, heerlijk gestoomd eten

Makkelijk in gebruik, overzichtelijk scherm. Stoomdeel is eenvoudig te gebruiken. Heerlijk gestoomd eten, zonder omkijken. Ideaal!

Pluspunten

• Bediening is eenvoudig
  • Scherm overzichtelijk

Sande 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Stoomoven

Ben je op zoek naar een stoomoven, kies voor Siemens. Vanaf het eerst moment is het duidelijk, zeer gebruiksvriendelijker

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Kruijff 24-11-2016 Product paar maanden in bezit

Eenvoudige bediening

Heel snel was ik bekend met het apparaat. Het werkt erg makkelijk. Stomen in combi met bakken zorgt voor extra malse gerechten.

Heel blij mee

Pluspunten

• Bediening
  • Schuiflades
  • Stoom combi oven
  • Schoonmaakfunctie

JR87 23-11-2016 Product paar maanden in bezit

Compacte oven

Perfecte compacte oven van Siemens. Werkt prima en zeer intiutief in bediening. Er zijn veel mogelijkheden om te koken.

Graaf 21-11-2016 Product paar weken in bezit

fijne (stoom)oven

ben erg blij met deze combi. Werkt prettig en gerechten komen lekker en mooi uit de oven.
Apparaat is mooi vorm gegeven en menu werkt prima.

Pluspunten

• Gebruik
  • vormgeving

Minpunten

• watertankje is snel leeg

Nicole Peters 10-11-2016 Product paar weken in bezit

mooi design, makkelijke bediening

Fijne stoom oven, makkelijke bediening en zeer overzichtelijk. Hier komen in de toekomst vast een hoop mooie gerechten uit. Nu nog even de cursus doen zodat ik er alles uit kan halen.

M. Meijer 09-11-2016 Product paar maanden in bezit

Heerlijke stoomgerechten

Wat een heerlijke stoomgerechten kun je met deze oven bereiden, daarnaast goed te gebruiken als "gewone" oven. Duidelijke display met handig menu. Ook de handleiding is goed geschreven en staan duidelijke bereidingstips in. Makkelijk schoon te maken, even doekje erdoorheen en daarna automatisch laten drogen door middel van het droogprogramma. Wij zijn tot op heden super tevreden!

Pluspunten

• Duidelijk menu
  • Mooie uitstraling
  • multifunctioneel

Keukenprins 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Alleskunner!!

Wát een apparaat! een digitaal receptenboek ter ondersteuning van het te bereiden gerecht en daardoor ideaal voor de amateur die een etentje moet voorbereiden. De stoom maakt de gerechten hemels en zorgt voor een sappig stuk vlees op je bord. Wij zijn blij met deze keukenprins!