ETNA CM751ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM751ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

CN. 23-04-2020

Etna

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik heb deze Etna nu een tijdje en ik ben zeer tevreden, had de combioven eerder willen hebben echt een aanrader. Veel mogelijkheden zie het boekje wat mee geleverd is, daar moet je je wel even in verdiepen. Het automatisch programma om de oven schoon te maken is mooi maar je moet er zelf dan toch ook nog aan schoonmaken en na drogen dat is een klein min puntje.

Pluspunten

• alles in een (oven / magnetron
  • makkelijk te bedienen
  • verschillende programma,s

Minpunten

• na gebruik moet je altijd je oven droog maken
  • automatisch reinigen ,na drogen,schoommaken

Officiele reactie van Atag 24-04-2020

Beste CN, bedankt voor je review en goed om te lezen dat deze combimagnetron zo goed bevalt. Het aquaclean programma is inderdaad een hulpmiddel om het vuil los te weken en zal hierna zoals je aangeeft handmatig nog nagedroogd moeten worden. Veel plezier nog gewenst met de aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

DeLiMaVi 01-04-2020

Perfecte combi oven/magnetron

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Na 10 jaar was onze Etna combi oven/magnetron aan vervanging toe. Hij werkte nog goed maar de handgreep was afgebroken en laten repareren vond ik niet meer de moeite waard. Zonder enige twijfel hebben weer voor de Etna gekozen. Prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn inzien perfect. Er zitten verschillende programma's op en bediening is eenvoudig. Gezien vorige Etna altijd goed is geweest en prijs ook lager is dan andere A-merken was keuze ook niet zo heel moeilijk. Stoomfunctie zit er ook op maar dat was een tegenvaller, omdat het vrij weinig met oven te maken heeft maar aan de stoommand die bijgeleverd was.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • makkelijk te bedienen
  • verschillende programma's

Minpunten

• touchscreen
  • stoomfunctie
  • kleiner dan onze vorige oven

Officiele reactie van Atag 02-04-2020

Beste DeLiMaVi, wat fijn om te lezen dat u weer voor ETNA heeft gekozen en bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

r horde 28-03-2020

Ruime goedgebouwde combi-oven

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Na grondig onderzoek te hebben gedaan en vergelijk te hebben gedaan gekozen voor dit model,
eerst het verschil tussen een combi-magnetron en een combi-oven (en nee dat is niet hetzelfde)
een combi-magnetron is een magnetron met ovenfunctie maar de focus ligt dus op de magnetron en daar zitten dan ook de meeste functie's van op dus voor de combi-oven gekozen daar we de oven voor van alles gebruiken en de magnetron echt nauwelijks.
pluspunt is dat er een bakje bijgeleverd is waardoor je het ook als stoomoven kunt gebruiken,verder is het één van de grootste is zijn klasse(51 liter de concurrentie vaak maar 41/43liter).
Let goed op je inbouwmaat dan is aansluiten echt een fluitje van een cent je schuift hem er zo in twee schroefjes erin en klaar.
met de tiptoetsen stel je alles in let op het zijn tiptoetsen en dus geen touch ,je moet dus iets harder drukken .
het menu is best eenvoudig maar had wel wat meer submenu s mogen omvatten alles zit achter elkaar op één laag is soms wat onhandig als je een functie wil gebruiken die 'achteraan'zit moet je vaak drukken voordat je er bent.
verder zijn de bak resultaten tot nu toe prima,het stomen moeten we nog proberen.
prijs kwaliteit verhouding dik in orde!
stop maar met twijfelen gewoon kopen hier ga je geen spijt van krijgen.

Pluspunten

• Ruimste in zijn klasse
  • ook stomen

Minpunten

• tiptoetsen ipv touch

Officiele reactie van Atag 30-03-2020

Beste heer/ mevrouw R. Horde,
Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review.Wij vinden het fijn te lezen dat je zeer tevreden bent over de combi-oven van Etna. Wij wensen je dan ook veel kook en bak plezier toe.

Karel 03-03-2020

Degelijk apparaat - helaas werken de touch toetsen slecht

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

De ETNA is oerdegelijk gebouwd. Was behoorlijk zwaar om in te bouwen. Helaas bleek na de installatie dat de touch toetsen slecht reageren. Ik heb een vraag gesteld bij de klanten service maar daar heb ik nog geen antwoord van mogen ontvangen. Het menu is slechts 1 laag. Dat resulteert in heel vaak doordrukken. Met die slechte toetsen is dat een ramp. Jammer van zo'n mooi gebouwd apparaat. Vooral die drukknoppen is een zeer slecht punt.

Pluspunten

• zeer degelijk
  • hetelucht oven is snel op temperatuur
  • prima bakresultaat

Minpunten

• touch toetsen reageren slecht of helemaal niet !!
  • onhandig keuze menu ( 1 laag )

Officiele reactie van Atag 04-03-2020

Beste Karel,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Het menu is aangepast aan het aantal programma's die deze combi bevat. Helaas is daar niets aan te veranderen. Voor wat betreft de tiptoets bediening, het is een kwestie van wennen , te hard drukken heeft geen effect. Het goed plaatsen van de vinger op (tip) toets is van groter belang. Oefening baart kunst.
Veel plezier gewenst van deze mooie combi-magnetron.

Ronny 02-03-2020

Fijne oven/magnetron

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Lekker ruime (50liter) oven/magnetron voor in de moderne keuken. Meerdere accessoires meegeleverd. Tiptoetsen werken prima. En nu maar bakken met deze combi.

Pluspunten

• Mat zwart
  • Tiptoetsen
  • Ruim

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 03-03-2020

Beste Ronny,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de combi. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook- en bakplezier!

Webcareteam ETNA.

Hobby bakker 26-02-2020

Eenvoudige bediening en toch zo veelzijdig !

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Moderne uitstraling welke in vele interieurs past. Ondanks de vele mogelijkheden zeer eenvoudig te bedienen. Het eigen schoonmaak programma werkt fantastisch. Een mooi en praktisch apparaat, kortom een echte aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Schoonmaakprogramma
  • Stoomfunctie

Officiele reactie van Atag 27-02-2020

Beste Hobby, bedankt voor je mooie beoordeling en fijn om te lezen dat de combimagnetron zo goed bevalt. We wensen je veel plezier met deze aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Joke de Vries 24-02-2020

Fijne combi oven

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik he het gekocht omdat de reviews goed waren. Het is inderdaad een fijne over\n, makkelijk te bedienen en heel stil wat fijn is omdat we een open keuken hebben.

Pluspunten

• Stil
  • Grote inhoud
  • Op verschillende niveaus te bakken
  • 2 bakplaten, een stoompan en een rooster erbij
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing

Officiele reactie van Atag 25-02-2020

Beste Joke,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Op alle fronten is deze mooie combi helemaal naar wens. Dat is goed te lezen. Heel veel plezier gewenst met deze aankoop.

Ilona 21-02-2020

Mooi design, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Vorige maand deze combi magnetron gekocht en tot dusver zeer tevreden. Het heeft een mooi design en het bedieningspaneel werkt heel makkelijk. Ik had in sommige reviews gelezen dat mensen problemen met de tip toetsen hebben, maar daar heb ik totaal geen last van. Omdat ik alleen normale ovens gewend ben, is het voor mij even zoeken naar de juiste standen. Er zit een hele duidelijke handleiding bij die je de weg wijst hierin. Al met al heel tevreden.

Pluspunten

• Overzichtelijk bedieningspaneel
  • Handig stoommandje

Minpunten

• Even wennen aan gebruik t.o.v. oven

Officiele reactie van Atag 24-02-2020

Beste Ilona,
Bedankt voor het delen van deze review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron zo naar wens is. Zoals je al schrijft, via de handleiding kom je er echt wel uit. Veel kook en bak plezier gewenst.

van Oevelen 16-02-2020

Super Combi

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Na jaren een ander merk in onze keuken te hebben gehad wilden we een ander merk proberen en na zoeken kwamen we bij deze Etna CM751ZT uit .
De combi is lekker ruim , mooi van ontwerp en gewoon makkelijk en simpel in gebruik , de tiptoets bediening werkt ook gewoon goed , niet hard drukken wat we zo en nu hadden gelezen , gewoon je vinger er op en het werkt .
Ook dat je er mee kan stomen is een voordeel vinden wij , gewoon simpel met een kunststof bakje , zit er gewoon bij als je deze combi aanschaft , de groentjes smaken er in ieder geval goed uit .
Ook warmt deze combi snel op en ook staan er genoeg voor geprogrammeerde programma`s op .
Nu 3 weken in (dagelijks) gebruik vooral het stomen en voor is dit een goede aankoop geweest , niet voor niets dat deze combi al meerdere keren in de prijzen is gevallen , gewoon een super combi .

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Ruime Combi
  • Stomen en snel warm
  • genoeg voor geprogrammeerde programma`s
  • geweldige prijs en 5 jaar garantie via Etna

Minpunten

• tot nu toe nog geen

Officiele reactie van Atag 18-02-2020

Beste heer/mevrouw Van Oevelen,

Wat leuk om te lezen dat jullie zijn overgestapt op ETNA en dat jullie nu zo tevreden zijn over combi-magnetron. Bedankt voor deze mooie uitgebreide review en waardering. Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

JvD 15-02-2020

Mooi strak

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Magnetron en oven met veel mogelijkheden, mooi strak past in elke keuken, mooi disign .
In 2018 is de CM751ZT voor het derde jaar op rij door de Consumentenbond bekroond met het predicaat ‘Beste Koop’, en voor het tweede jaar op rij ook nog als ‘Best Getest’

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • doet wat hij doen moet als je weet hoe hij werkt

Minpunten

• handleiding is niet gelijk te snappen
  • geen instructiefilmpje voor gebruik
  • wordt van onderen in het midden warm in de kast

Officiele reactie van Atag 17-02-2020

Beste JvD,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat onze mooie combi zo goed bevalt.
We proberen in de handleiding zo goed mogelijk uit te leggen hoe of wat. Soms vergt dat wat meer leestijd ;-)
Voor wat betreft de inbouw van deze combi, zouden we u willen verwijzen naar de installatiehandleiding.

Mochten er toch nog vragen zijn dan zou u nog contact kunnen opnemen met de keukenvakzaak of onze klantenservice. ( telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur)

louise 07-02-2020

fijne magnetronfunctie

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

heb veel beoordelingen doorgelezen en heb de knoop doorgehakt. geen draaischijf en de binnenafwerking sprak mij aan toen ik het apparaat in de eerste instantie bekeek. was zeer benieuwd naar mijn ervaring met de bediening, aangezien er nogal wat over geschreven werd. ik vindt het super makkelijk in zijn werk gaan. het geluidsniveau is prettig laag. heb nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, maar heb geen enkele twijfel dat het allemaal naar verwachting werkt. ben blij met mijn aankoop

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • gemak bediening

Minpunten

• nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 08-02-2020

Beste Louise,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het leuk te lezen dat je zo tevreden bent over de CM751ZT van ETNA en wensen je veel kook en bak plezier toe!

van Helvoort 05-02-2020

mooie en makkelijke combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

mooie en makkelijke combi magnetron mooie prijs kwaliteit verhouding en hebben deze gekocht omdat deze werd aanbevolen als beste koop 2019

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • ruim van binnen

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Geachte heer/mevrouw van Helvoort,

Wat ontzettend leuk te lezen dat u zo tevreden bent met deze mooie combi-magnetron.
En dan hebben we het nog niet eens over de technische eigenschappen, deze zijn uitmuntend: met 20 automatische programma’s en een speciale functie voor het stomen van groente.
Zeker weten dat u daar ook veel plezier van gaat hebben.

Ramon van der Ben 03-02-2020

Heel veel mogelijkheden voor een goede prijs!

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Aangezien onze oude combi-magnetron kapot was, werd het tijd voor een nieuwe. We merkten bij de oude combi, dat we een echte goede ovenfunctie misten. We hebben voor de ETNA CM751ZT gekozen, omdat deze machine veel meer een echte oven is, ondanks dat het als combi-magnetron verkocht wordt. Er is veel ruimte binnenin en geen ronddraaiend plateau meer, waardoor grote ovenschalen en taarten makkelijk in de oven passen. De oven is ook snel heet.

Op andere vergelijkingssites lazen we dat de touchscreen-knoppen op het display niet goed zouden werken. Wij zijn het daar niet mee eens, ze werken prima. Je moet het alleen niet vergelijken met de touchscreen zoals op je telefoon, waarbij je een icoontje met het puntje van je vinger kunt aanraken en het reageert al. Dat is bij deze combi niet het geval, maar als je je volle vinger op de knoppen drukt, reageert het precies zoals het moet doen!

De ingebouwde functies zijn legio! Goede magnetronfunctie! Hete oven! Diverse ontdooiprogramma's, diverse automatische kookprogramma's voor ovenschalen, groente, vlees en vis. Het zijn er zo veel dat je er wel een overzichtje bij moet houden. Zeker omdat al deze voorgeprogrammeerde automatische menufuncties d.m.v. een codering met een letter en twee cijfers wordt weergegeven op het display. A02 is bijv. het programma voor een diepvriespizza. Dat vraagt dus wel wat van het geheugen van de gebruiker. Maar na verloop van tijd zullen we wel door hebben wat de codes voor de favoriete programma's zijn en zal dit wel makkelijker worden.

Andere handige functies zijn de zgn. 'aqua clean'-functie, wat schoonmaken een stuk makkelijker maakt en het kinderslot. Ook heel goed is de lengte van de voedingskabel; ruim 2 meter! Zeer handig als je stopcontact net wat verder weg is.

Wat we niet zo handig vinden is dat het rooster niet op zichzelf in de combi geschoven kan worden. Het moet altijd in combinatie met een van de beide bakplaten gebruikt moet worden. Het rooster is namelijk te smal om alleen in de oven gebruikt te worden, maar past wel precies in de sparing van beide bakplaten. Het lijkt er op dat dit gedaan is om de gebruiker zo te verplichten de bakplaten te verwisselen tussen de oven- (metalen bakplaat) en de magnetronfunctie (keramische bakplaat). In de handleiding wordt ook meerdere malen aangegeven dat dit voor de levensduur van de combi noodzakelijk is. Maar het blijft toch wat onhandig.

Ook de vermeende stoomfunctie is wat misleidend. Er wordt een kunststof stoombakje meegeleverd en deze vormt, in combinatie met de magnetronfunctie, de stoomoven. Op deze manier is natuurlijk van elke magnetron een stoomoven te maken.

Al met al zijn we heel erg blij met deze ETNA CM751ZT combi-magnetron. Het is echt een verademing t.o.v. onze oude combi. Qua functionaliteit kan deze machine echt met de duurdere merken wedijveren. Qua gebruiksgemak kan het misschien een klein beetje beter, maar dan betaal je echt heel snel meer dan het dubbele van wat deze machine kost!

Pluspunten

• prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed
  • grote binnenruimte en geen ronddraaiend plateau
  • snel heet
  • helder display
  • heel veel programma's

Minpunten

• rooster dat enkel m.b.v. bakplaat in de oven past
  • stoomfunctie is wat misleidend
  • automatische menufuncties m.b.v. codering

Beste Ramon van der Ben,
Wow, wat een mooie en uitgebreide review, hartelijk dank hiervoor! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over grootte van de ovenruimte (51 liter) en de vele functies van de CM751ZT zoals; automatische kookprogramma’s, automatische ontdooiprogramma’s en stoomprogramma’s. Heel veel kook- en bakplezier!

Sylvia van der Maat 03-02-2020

Geweldig design

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Na een lange zoektocht naar een geschikte vervanging van onze vorige oven/magnetron zijn we er in geslaagd, een fraai uitgevoerde en perfect bij onze wensen passend toestel te vinden. Het gebruiksgemak is voortreffelijk, het design bijzonder geslaagd en de resultaten van de verschillende functies geheel naar verwachting. Niet verwonderlijk dat we daar graag een review aan wijden!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • design

Beste Sylvia van der Maat,
Wat leuk om te lezen dat je na een uitgebreide zoektocht hebt gekozen voor de CM751ZT. Fijn dat je niet alleen zo tevreden bent over het uiterlijk van combi- magnetron maar ook over het gebruiksgemak.
Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel kook- en bakplezier!

Peggy van Erp 02-02-2020

Combi magnetron, strak model (zonder knoppen)

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Mooi strakke moderne uitstraling (zonder knoppen). Makkelijk in gebruik. Het enige minpunt is dat je bij het voorverwarmen de graden "niet ziet oplopen".

Beste Peggy van Erp,
Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat tevreden bent over design en het gebruiksgemak. Wij wensen je heel veel kook- en bakplezier!

Keukenprins 01-02-2020

Mooie oven

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Moest mijn oude combi magnetron vervangen en kwam er achter dat ik in dezelfde ruimte een oven met een veel grotere capaciteit kwijt kon. Deze mooie Etna met 51 liter waar ik eerst maar 28 liter inhoud had en voor een mooie prijs. Over de bak resultaten kan nog niet echt een oordeel geven. daarvoor heb ik hem nog niet lang genoeg. Tot nog toe wel erg tevreden. Het feit dat Etna 3 jaar extra garantie geeft bij registratie geeft, zegt naar mijn mening ook iets over de kwaliteit van het product. Voelt in ieder geval degelijk aan en door de tiptoetsen heb je geen knopjes meer waar vuil achter kan gaan zitten.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk schoon te maken/ houden
  • Voor een OVEN met magnetronfunctie GOEDE prijs

Officiele reactie van Atag 03-02-2020

Beste Keukenprins,

Wat goed te lezen dat je zo tevreden bent over onze combi-magnetron. En de extra ruimte zal ook zeker gaan bevallen. Veel kook, stoom en bak plezier. En bedankt voor het plaatsen van deze review.

Mini Weber 28-01-2020

Goede aankoop

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Onze Etna magnetron (type weet ik niet) was 10 jaar oud en toen?........helaas defect. Een nieuwe besteld...eerst reviews gelezen...de meeste problemen met de tiptoetsen... zelf geplaatst en...werd verrast door de eenvoudige bediening. Wel even het boekje goed gelezen. Conclusie...prima apparaat.

Pluspunten

• Mooi design/toch wel eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 30-01-2020

Beste Mini Weber, wat leuk om te lezen dat de CM751ZT goed bevalt! De technische eigenschappen van het apparaat zijn uitmuntend: met 20 automatische programma’s en een speciale functie voor het stomen van groente, dus het boekje lezen is inderdaad wel handig om na te gaan wat je allemaal met deze oven met magentronfunctie kunt doen. Veel plezier ervan! Groet Heidi van webcareteam ETNA

Suus 28-01-2020

Veelzijdige combi oven

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Na vele reviews gelezen te hebben heb ik gekozen voor deze combi oven ven Etna.
Nu twee weken in huis en ik ben er super blij mee. Duidelijke menukeuzes. Grote ovenruimte waardoor ik een grote ovenschaal ook nog in kwijt kan. Stomen met het meegeleverde stoommandje ging ook heel gemakkelijk.
Een optie op deze oven die ik handig vind is dat ik de verlichting van de klok/ het menu bij geen gebruik uit kan zetten. Al die extra verlichtingen van alle elektrische apparaten hoeven niet van me.
Zeker gezien de prijs een goede aankoop geweest.
Enig nadeel aan deze oven is dat er geen losse rooster bijgeleverd is. De meegeleverde rooster leg je op de bakplaat. Een losse rooster is absoluut handig geweest.

Pluspunten

• Grote ovenruimte
  • Verlichting aan / uit
  • Stomen
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Geen losse rooster meegeleverd
  • Geen volume regeling voor de piep

Officiele reactie van Atag 30-01-2020

Beste Suus,
Bedankt voor de mooie en uitgebreide review.
Wij lezen dat je het losse rooster erg mist. Er zit inderdaad geen los rooster bij, deze is wel te bestellen.Indien gewenst kan je contact opnemen via webcare@atagbenelux.com. Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Erik 24-01-2020

Zeer ruim en eevoudig te bedienen

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik zocht een combimagnetron die in een bestaande nis past. De CM751ZT had niet alleen de juiste afmetingen, maar was ook veruit de goedkoopste in de categorie zonder draaiplatform.

De oven is zeer ruim en simpel te bedienen. Het vermogen is meer dan voldoende en er zijn voldoende functies voor elke soort bereiding. Er zitten twee bakplaten bij, een speciaal voor de magnetron, een inzetrooster en een stoomschaal.

De oven is snel warm, maar wat niet helemaal duidelijk is, is wanneer de oven klaar is met voorverwarmen. Sommige ovens geven dit aan met een indicator en/of geluidsindicatie. De CM751ZT lijkt dit niet te doen.

Pluspunten

• Ruim
  • Snel warm
  • Veel functies
  • Eenvoudig te bedienen
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Geen indicatie dat voorverwarmen klaar is

Officiele reactie van Atag 27-01-2020

Beste Erik,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Fijn dat je zo tevreden bent. Voor wat betreft het geluidssignaal. In de gebruikershandleiding staat hier de instelling ervan uitgelegd. (mocht je nog vragen hebben, onze serviceafdeling is van ma-vrij van 8.00-20.00 uur telefonisch bereikbaar 088-8821803)
Wens je veel kook- en bakplezier.

J.a. Adema 21-01-2020

Combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Prachtig produkt met snelle combifunctie om broodjes af te bakken. Dit ging heel snel. Ook de magnetron had een glas melk uit de koelkast ook in 1 minuut goed op temperatuur.

Officiele reactie van Atag 22-01-2020

Beste Adema,
Fijn te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen en wij wensen je nog veel kook en bakt plezier toe.

Frank's loftrompet 18-01-2020

Grote inhoud, veel opties, handige bediening. Topaankoop!

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Zo'n grote inhoud had ik niet voor mogelijk gehouden. De hoogteverstelmogelijkheden zijn super handig. Het bedieningspaneel is kraakhelder. Gunstige prijs. Ik ben súper (met streepje op de u) enthousiast!

Pluspunten

• grote inhoud
  • hoogteverstelmogelijkheid
  • keuzeopties
  • gunstige prijs
  • Strak design

Officiele reactie van Atag 20-01-2020

Beste Frank,

Daar zijn wij héél (met de streepjes op de ee) blij mee:-) Fijn dat deze mooie combi-magnetron helemaal naar wens is. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier ermee.

Corine 16-01-2020

Top Service van Etna!

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Waarom schrijf ik dat Ertna Topservice heeft? Om een of andere reden hadden wij het getroffen dat we tot drie keer toe een oven in huis kregen waarvan we zagen dat de deur ten opzichte van het bedieningspaneel scheef zat. Na uiteindelijk een telefoontje werd kosteloos een monteur gestuurd die het letterlijk binnen 10 minuten voor elkaar had. De eerste twee ovens hadden wij zonder probleem terug kunnen sturen naar Cool blue. Dus deze bij Bol.com besteld met hetzelfde euvel. Toen dus rechtstreeks naar de Etna met deze sublieme oplossing. Verder bevalt mij de oven uitstekend met een prettige interface van bedienen. Zelfs mijn man (:-) snapt het apparaat. Dus ik zeg DOEN

Officiele reactie van Atag 17-01-2020

Beste Corine, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de oven met magnetron en onze service.
Misschien gaat je man je nog verrassen, met zijn kookkunst. Heel veel kookplezier samen!
Groet Heidi van webcareteam ETNA

Joep 10-01-2020

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
mooi modern design
de ovenruimte van 51 liter is groter dan gemiddeld
door de Consumentenbond bekroond met het predicaat ‘Beste Koop’.
Dit heeft mij doen besluiten de Etna CM751ZT te kopen

Pluspunten

• Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
  • modern design
  • 51 liter ovenruimte
  • door consumentenbond bekroond

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Joep,

Dat lezen we graag! Fijn dat je zo tevreden bent en dat je de moeite hebt genomen deze review te plaatsen.
Veel plezier met deze mooie combi-magnetron.

CN. 04-01-2020

Etna

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik was op zoek naar een nieuwe combi oven die een beetje betaalbaar is en redelijk veel mogelijkheden heeft, wat doe je dan overal op internet zoeken en review lezen en daar kwam ik op de Etna uit. hier voor had ik een Zanussi maar daar was ik niet tevreden over. De Etna durfde ik wel aan omdat ik andere producten van dit merk heb waar ik zeer tevreden over ben, Nu ervaring op doen met de combi oven en hopelijk gaat dat lukken.

Pluspunten

• mooi van prijs.
  • strak model.
  • geen grote knoppen er op.
  • alles in een (oven / magnetron
  • eco energie/ spaarenergie.

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste CN,
Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u zo tevreden bent. Wens u heel veel en lang plezier van onze mooie combi-magnetron. Met vriendelijke groet, Ursula

Jill 03-01-2020

grote inhoud

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Ik heb dit product gekocht naar aanleiding van de positieve reviews die ik las en de tips van de verkopers als beste koop!
Prijs/Kwaliteit.
Veel opties voor een zeer goede prijs.

Pluspunten

• Ruim
  • Veel functies
  • all-round

Minpunten

• geen tot nu toe

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Hallo Jill,
Dat klinkt als de juiste keus! Dat horen we graag! Veel plezier van deze aankoop.