ETNA CM751ZT - Reviews

Kleur(en)
zwart

7,6

Harry 10-02-2017 Product paar weken in bezit

Eg blij met deze aankoop

Erg blij met deze aankoop. Apparaat ziet er goed uit en functioneert prima. Zoals meerdere reviews al hebben aangegeven is het veel doordrukken op de tiptoetsen die soms ook niet reageren. Het zal onze eigen onhandigheid zijn, maar het gebeurt bij ons te vaak dat na instellen we op start drukken en het apparaat toch niet gaat beginnen, dan moeten we weer opnieuw instellen.

Pluspunten

• "Stoomfunctie"
  • Snel warm
  • Nederlands merk/product
  • Erg goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Tiptoetsen soms vaak indrukken
  • Kan niet alleen een ovenrooster in

combimagnetron Etna CM 751 ZT 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

combimagnetron

werkt prima ziet er mooi uit en gemakkelijk schoon te houden sinds een paar dagen in bezit verder moeten wij het nog uitproberen

Yvonne 19-10-2016 Product paar weken in bezit

Prima product, voor goede prijs.

Was enige tijd op zoek naar een nieuwe combimagnetron, ben afgegaan op de uitslag van de cosumentenbond, en besteld via internet. Heb het product nu enkele weken in mijn bezit en ben tot nu toe heel erg blij met deze aankoop.
De bediening is even wennen met tiptoetsen maar eenmaal onder de knie is het makkelijk om de oven of magnetron in te stellen. De oven is snel opgewarmd, en geeft een signaal wanneer deze op temperatuur is.
het nadeel vond ik dat er wel een rooster in zit maar dat deze niet los in de oven kan worden geschoven, het rooster kan alleen op de keramische plaat of de bakplaat worden gezet. Ik kan bij Etna wel een los rooster kopen voor 38,- dat vind ik wel duur, misschien dat ik later nog een uitschuifbaar bakrooster koop, maar ik mis deze nu nog niet.
De inhoud van de oven is groot maar de bakplaat vult niet het hele oppervlak, helaas.
Maar al met al is het niet de duurste combi magnetron, dus ben ik zeer tevreden met het gebruiksgemak van deze combi-magnetron. Ik heb na registratie bij Etna, er ook nog eens drie jaar extra garantie bij gekregen, dus in totaal vijf jaar garantie.
Ook is hij makkelijk schoon te houden door de glazen deur.
Er zit ook nog een plastic stoompannetje bij, deze heb ik nog niet gebruikt.

Pluspunten

• Goeie prijs
  • Makkelijk in gebruik
  • Snel schoon
  • Snel opgewarmd
  • Veel programma's

Minpunten

• Bakrooster past alleen op bakplaat, kan niet los
  • Inhoud is groot maar bakplaat vult de ruimte niet

Peter 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en makkelijke bedieding

Fijn apparaat en makkelijke bediening. In oven stand zeer snel opgewarmd naar de juiste temperatuur. Ook de reeds diverse voor geprogrammeerde programma's zijn zeer handig. Begrijpelijk dat dit apparaat is uitgeroepen tot beste koop 2016! Is niets aan gelogen en maakt de verwachtingen waar.

Fam Talle

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijke bediening
  • Prijs / kwaliteit

asjanse 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Kleine roosters/platen

Besteld via internet vanwege beste koop predikaat. Verwachtingen van de inhoud vielen sterk tegen. De inhoud is weliswaar 51 liter, maar het rooster en de bakplaat zjjn opvallend klein. Geen optimaal gebruik hierdoor van de inhoud. Dit viel zo tegen dat in de aankoop heb teruggedraaid.