De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 208 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM751ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

c**s@g**l.com 09-08-2022

Mooi design

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Onze eerste inbouwcombi. Hiervoor hebben wij altijd een losse combi gehad. We hebben deze gekozen vanwege de grote inhoud en de emaille binnenkant.
We hebben hem eind vorige week geplaatst in onze nieuwe keuken en alleen nog maar de magnetronfunctie gebruikt.
In de handleiding staat helaas niet vermeld hoe we de oven moeten voorverwarmen. (Minpuntje)
Gelukkig via Google nu wel gevonden op een forum van een handleidingensite.

• Formaat
  • Emaille binnenkant

Minpunten

• Voorverwarmen staat niet in de handleiding

Officiele reactie van Atag 10-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de ruimte en het onderhoudsvriendelijke emaille aan de binnenzijde van de oven.
Goed dat jij deze tip over de handleiding doorgeeft, deze nemen wij mee in het verbeteren van onze service.

Wij wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron!

Dirk 06-08-2022

Goede oven met magnetronfunctie + mooie looks

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

We hebben deze oven met magnetron functie gekozen na goede bestudering van de reviews op het internet. Van de regelmatig gehoorde opmerking dat de tiptoetsen niet goed zouden werken hebben we geen last. Die werken uitstekend en dragen bij aan de looks van het apparaat. De oven is bij ons ter vervanging van een veel duurdere Siemens die ophield met functioneren. De Etna werkt echter minstens zo fijn als de Siemens, dus de prijs/kwaliteit is in het voordeel van de Etna. Wel blijkt de Etna net iets hoger dan onze maximale inbouwhoogte van 45 cm. We moeten nu wat klussen met het bovenliggende plankje om het alsnog passend te krijgen. Let dus svp goed op de maximale inbouwhoogte.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Looks
  • Veelzijdigheid

Minpunten

• Even goed opletten met inbouwhoogte

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste Dirk,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn om te lezen dat de tiptoetsen en de bediening goed werkt en dat jij zo tevreden bent met het gebruik van de combimagnetron.
Een goede tip die je meegeeft over de inbouwmaten, dit is inderdaad erg belangrijk om goed te bekijken.
Gelukkig gaat het bij jou mooi passen met een kleine aanpassing.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Jochem 01-08-2022

Prijs kwaliteit, perfect!

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Prijskwaliteit een prachtig product! Nog maar kort in het bezit, maar hij bevalt goed!

Pluspunten

• Ruim
  • Veel opties/programma's

Minpunten

• Toetsknopjes

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste Jochem,

Dank je wel voor deze review. Leuk om te lezen dat de combimagnetron naar verwachting werkt.

v**k@g**l.com 01-08-2022

Erg tevreden

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Goed functionerende combimagnetron die perfect past en meer inhoud heeft dan onze vorige (met dezelfde buitenmaten). Ziet er mooi uit, duidelijke handleiding, en ruim voldoende functies. Leuk energiebesparend foefje dat het licht na een tijdje uitgaat (kun je zelf weer aanzetten als je wil kijken). Kleine minpuntjes die ik kan bedenken zijn: de tiptoetsen werken niet altijd direct mee (even handigheid in krijgen..), het vermogen van de magnetron is niet superhoog (800W), en je kunt het rooster niet los gebruiken (alleen icm bakplaat, maar ik moet zeggen dat mijn afbakbroodjes er net zo goed uitkomen als voorheen op een los rooster en het geeft wel minder zooi).

Pluspunten

• Werkt goed
  • Mooi uiterlijk
  • Ruim voldoende functies
  • Veel inhoud
  • Duidelijke handleiding

Minpunten

• Tiptoetsen werken niet altijd direct mee
  • Rooster niet los te gebruiken
  • Vermogen magnetron niet heel hoog

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de werking en uitstraling van de combimagnetron.
We wensen je bakplezier toe.

h**l@g**l.com 29-07-2022

Een hele fijne combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Een hele fijne combimagnetron zoals ik van Etna gewend ben. De positieve revieuws zijn waar, 'n stijlvol strak apparaat en goed hanteerbaar, ik ben er zeer content mee!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Heb ik nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw,

wat een mooie score, een 10! Bedankt!
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het mooie design en gebruiksgemak van de combimagnetron.
Zoals jij van ETNA gewend bent, dat klinkt ons als muziek in de oren!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier.

d**s@g**l.com 16-07-2022

prima espresso-apparaat

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

het apparaat werkt goed en is eenvoudig te bedienen; prima koffie en geen problemen

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • prima koffie

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wij vermoeden dat u een review heeft achtergelaten bij een verkeerd toestel. Wel leuk om te lezen dat u heerlijk kan genieten van de koffie ;)

Martin 08-07-2022

Fantastische apparaat met een luxe uitstraling.

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Super oven voor een geweldige prijs / kwaliteit.
apparaat werkt super snel zeer nette afwerking.
en bezit alle functies voor in de keuken.

Pluspunten

• Snel warm
  • ruime oven
  • geen draaischijf in de magnetron
  • afwerking

Minpunten

• Er had een extra oven rooster bij mogen zijn.

Officiele reactie van Atag 11-07-2022

Beste Martin,

Wow, een 10! Bedankt voor deze topscore!
Erg leuk om te lezen dat het mooie design, gebruiksgemak en de verschillende functies jou zo goed bevallen.
Tevreden klanten, dat is natuurlijk waar wij het allemaal voor doen!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier toe!

R.horde 04-07-2022

Tweede maal Etna Cm 751ZT

Die €250 ga ik niet krijgen,
Ik heb nu voor de tweede maal dit zelfde type aangeschaft de Etna Cm751ZT
Op zich is het een prima product voor een prima prijs bij ons klapte zeer onverwacht de buitenste ruit eruit,overal glas! Oven word netjes schoon gehouden en zit zo hoog geplaatst dat wij er niet tegenaan stoten,na contact met Etna kregen wij door de vriendelijke medewerker verteld dat er geen garantie zit op glas schade!? (Vind maar eens een (combi)oven zonder glazen deur? Het is mij niet gelukt,😉)Die 5 jaar garantie stellen in deze dus niet veel voor.
Gelukkig hebben wij Wel een goede verzekering die keurig de schade vergoede en hebben we weer dezelfde oven aangeschaft.
Omdat wij over het apparaat zelf wel tevreden waren en omdat de verzekering heeft betaald.als ik opnieuw een keuken met apparatuur uit mag zoeken in geen Etna ATAG of pelgrim meer en alle andere merken die daar onder vallen.
Fijne dag allemaal!

Pluspunten

• Goede bakresultaten
  • Scherp geprijsd

Minpunten

• Slechte kwaliteit deur
  • Geen garantie

Officiele reactie van Atag 05-07-2022

Beste heer/mevrouw Horde,

Bedankt voor de feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er bij de eerst oven glasschade is ontstaan. Glasschade valt inderdaad buiten de garantie neemt niet weg dat wij het goed kunnen voorstellen dat dit als een teleurstelling wordt ervaren. Fijn om te lezen dat de combi verder wel aan jouw wensen voldoet.

m**x@h**l.com 04-07-2022

Goed product met prima kwaliteits/prijs verhouding

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Vanwege kapot gaan andere combi oven, gekeken naar nieuwe. Na onderzoek deze Etna gekocht vanwege goede kwaliteit/ prijs verhouding. Deze Etna doet alles naar behoren met voldoende opties, maar ook niet overbodig veel. Ook mooi design zodat goed in onze keuken past.
Prijs is erg goed en zowel bij gebruik grill, heteluchtoven als de magnetron komt het eten er goed uit. Leuk dat er ook stoommandje bij zit. Gewoon compleet en goed. Goede schoonmaakprogramma, zodat we zelf niet moeilijk hoeven te doen om schoon te krijgen.
Ook makkelijk te monteren.

Enige wat mij betreft duidelijker kon zijn de functies van de twee ovenschalen. Hier staan wel symbooltjes op, maar niet heel duidelijk (ook niet icm handleiding). Waarom staat er niet gewoon simpel ingegraveerd 'oven' 'magnetron'?

Officiele reactie van Atag 05-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat je na onderzoek hebt gekozen voor de CM751ZT en dat de combi nu zo goed bevalt. Bedankt voor de enthousiaste feedback en het vertrouwen. De feedback wat betreft de symbolen/functies van de oven toebehoren nemen wij mee.

g.mol50@upcmail.nl 29-06-2022

Terecht bestempeld als beste koop

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

De combi-oven verwarmd behoorlijk vlot voor en bereid het eten goed. De binnenmaten zijn ruim voldoende om allerlei verschillende maaltijden klaar te kunnen maken. Ook de magnetronfunctie werkt goed. Er is geen draaiplateau, maar daar kozen wij juist voor omdat die in een vorige combi-oven vrij snel stuk ging, en het eten wordt toch goed verwarmd. Er zitten veel niveaus in de oven waar je bakplaat of rooster kan plaatsen. De emaillen binnenzijde kan goed gereinigd en dat geldt ook voor de gehele voorzijde van glas. Het instellen van functies en tijd is in het begin iets meer wennen dan ik met andere ovens heb ervaren, maar met de duidelijke handleiding erbij, heb je het heel snel onder de knie. Als je het eenmaal weet, is het wel eenvoudig. Alles bij elkaar ben ik zeer tevreden over deze combi-oven / magnetron.

Pluspunten

• ruimte in de oven
  • gladde voorzijde goed schoon te maken
  • oven verhit echt goed

Minpunten

• bediening is even wennen

Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Erg leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak van de combimagnetron. En natuurlijk erg fijn dat het schoonmaken zo eenvoudig is.
Dat jij tevreden bent over jouw aankoop is waar wij het allemaal voor doen.

i**e@i**d.com 27-06-2022
Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Mooie combimagnetron met duidelijke tiptoetsen. En als extraatje nog stoommogelijkheden.
Ben er blij mee
Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het gebruiksgemak en het design, en dat kun je er ook nog lekker mee stomen!
Wij wensen je nog veel kook- en bakplezier!

lj_lurkin@hotmail.com 16-06-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Prima apparaat met veel ruimte waardoor grote bakvormen/schalen gebruikt kunnen worden gebruikt Bedieningpaneel aan bovenzijde , even wennen aan programmering maar snel aan gewend Goed schoon te houden en fijn dat aangegeven wordt op welk niveau de bakplaten geplaatst moeten worden Echt een aanrader

Pluspunten

• Ruim
  • Bedieningspaneel bovenkant
  • Goede richtlijn plaats bakplaten

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 17-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de nieuwe combimagnetron en deze snel onder de knie had 😉 Dat jij tevreden bent over jouw aankoop is waar wij het allemaal voor doen.

j**6@g**l.com. 14-06-2022

goede combimagnetron met mooi design

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

fijne combimagnetron met mooi design . oven werkt goed zonder voorverwarmen.
doet precies wat we ervan verwachten.

Pluspunten

• geen draaiknoppen dus mooi design

Officiele reactie van Atag 15-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Wat fijn dat de oven/magnetron aan je verwachtingen voldoet en je tevreden bent over het design en de mogelijkheden. Wij wensen je veel kook- en bakplezier!

Met vriendelijke groet, Chantal

Iemand uit Grootebroek 08-06-2022

Combimagnetron die je even moet leren kennen

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

We zochten een combimagnetron waarin verschillende gerechten tegelijk kunnen worden bereid maar deze moest qua maat wel passen in onze bestaande keuken. (oude gaf na 5 jaar de geest :-( ) Magnetron binnen 2 dagen geleverd en makkelijk te installeren. Het was even ervaren hoe de oven werkt met name bij de afbakbroodjes. Deze kwamen in het begin of nat of zwart eruit. Tip bestel een extra rooster die zelf in het midden kan plaatsen en blijf er in het begin even bij als je de oven net gebruikt. Het is handig als Etna een paar filmpjes zou maken hoe je de oven het beste kan gebruiken.

Pluspunten

• mogelijkheid om meerdere gerechten te bereiden
  • Geen draaiplateau meer

Minpunten

• Ontbreken van een extra rooster
  • Te weinig productinformatie

Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat de installatie makkelijk verliep. Bedankt voor uw tips, deze zullen wij doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling.
Wij wensen u nog veel bakplezier!

p**p@u**l.nl 05-06-2022

Prima combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Prima combi-magnetron met grote inhoud.
Wat er aan ontbreekt is een losse ovenrooster die apart ingeschoven kan worden. Er is nu alleen een ovenplaat en een smal rooster

-------------------------------------------------------------------------------

Review 21-4
Stijlvol apparaat met uitstekende handleiding. Alle functies werken naar behoren
Officiele reactie van Atag 08-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.
Leuk dat je ons een update geeft over jouw ervaring.
Fijn dat je zo tevreden bent over de inhoud en mogelijkheden van de combimagnetron.
Wij hebben ook een los ovenrooster voor dit model,
als jij jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review stuurt naar webcare@atagbenelux.com help ik jou hier graag mee.

m**l@n**c.nl 04-06-2022

Bevalt super, erg blij mee

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Super apparaat, alles werkt naar wens en ziet er van de buitenkant ook mooi uit

Pluspunten

• doet wat er gevraagd wordt van een combi magnetron
  • erg mooi en handig display

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de CM751ZT. Bedankt voor de mooi feedback.

a**n@z**o.nl 01-06-2022
Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Zeer gebruiksvriendelijk zonder allerlei overbodige knoppen en toetsen. Mooi vormgegeven en een ruime inhoud.
Aangenaam verrast ook door de 3 jaar extra garantie aangeboden door ETNA, super!
Officiele reactie van Atag 02-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat de combimagnetron op alle fronten aan je verwachtingen voldoet!
Wij wensen je nog veel kook- en bakplezier toe!

m**n@h**l.com 26-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Deze combi-magnetron gebruiken we nu ruim een jaar en zijn erg tevreden. De magnetron doet wat hij moet doen en de oven werkt prima. De inhoud van de oven is ruim voldoende. Een plaatpizza, ovenschotel alles past er in.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening oven magnetron
  • Ruime binnenruimte

Minpunten

• Klok bijzetten, is niet zo gemakkelijk

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat leuk dat jij al een jaar met plezier gebruik maakt van de combimagnetron.
Fijn dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak en de ruimte van de CM751ZT.

Wij wensen jou nog vele jaren plezier van jouw aankoop.

Limbo 25-05-2022

ziet er strak uit, perfecte maatvoering

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Vandaag product gekregen. Voldoet aan onze verwachting. Bediening even uitzoeken met boekje erbij, daarna vanzelfsprekend. geluid magnetron is voor ons gevoel zacht in vergelijking tot vorige combi oven.

alles ziet er degelijk uit, precies volgens beschrijving, ook de maatvoering.

wij zijn tevreden

Pluspunten

• uitstraling
  • prijs / kwaliteit

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste Limbo,

Wat leuk dat jij voor ETNA gekozen hebt en meteen een review geschreven hebt.
Fijn dat jij nu al zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier toe!

j**s@z**o.nl 23-05-2022

Prima, praktisch en uitdagend

Geschreven voor: ETNA CM751ZT

Prima combi oven, simpel in gebruik en veel mogelijkheden om geweldig te koken

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk in bediening
Officiele reactie van Atag 24-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over combi.
Wij wensen je nog vele geweldige kookmomenten toe.