Siemens KI18RV51

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI18RV51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

v******@z******* 24-01-2022

Koelkast stopt er al snel mee

Geschreven voor: Siemens KI18RV51

In het verleden verving ik mijn werkende koelvriescombinaties eens in de 10 jaar.
In december kocht ik als onderdeel van mijn nieuwe keuken bij WOONING o.a. een Siemens inbouw koelkast type KI18RV51.
Helaas werkt de koelkast na drie jaar en een maaand al niet meer. Dat is wel heel snel !
Jammer, mijn 4 andere Siemens apparaten werken wel geheel volgens wens.

Minpunten

• Koelkast gaf het na 3 jaar al op.

Yvonne 29-09-2019

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI18RV51

Super fijne koelkast heeft een makkelijke indeling. Je kunt de ligplanken op verschillende hoogtes leggen. Licht wat er in zit is ook niet te fel.

Pluspunten

• Goed licht
  • Plankjes verleggen

Jos 24-06-2017

Variabele indeling deurbakjes

Geschreven voor: Siemens KI18RV51

Ik heb een oudere model Siemens koelkast gehad met in de deur gesplitste bakjes die je in de deur op verschillende hoogte kon vastzetten. Deze koelkast heeft dit niet waardoor halfhoge flessen niet passen in de bovenbakjes en deze dus of in de onderste bak of op een legplank geplaatst moeten worden. Erg jammer. Ook de groentelade is nu 1 grote bak , dat was in mijn oude koelkast ook verdeeld waardoor je bv appels in de kleinere bak kon leggen met ander fruit en de groenten en grotere producten b,v, bleekselderij in de grotere bak. Nu rolt alles door elkaar of je met er weer bakjes in gaan zetten waardoor veel ruimte verloren gaat.

Pluspunten

• energiezuinig
  • zeer stil

Minpunten

• vaste indeling koelkastdeur
  • 1 grote groentenbak
  • deur slaat erg hard dicht

Guido1981 01-05-2015
Geschreven voor: Siemens KI18RV51

Lekker ruime koelkast met handige indeling. We hebben hem pas net, maar hij voelt stevig en duurzaam.

Master1978 14-12-2014
Geschreven voor: Siemens KI18RV51

Ben er zeer tevreden mee, voldoet volledig aan mijn verwachtingen, kan al mijn boodschappen die gekoeld moeten worden kwijt.