Siemens KI18RV51 - Reviews

kastmodel
A+
Inhoud koelruimte (netto)
150 liter

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

Jos 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Variabele indeling deurbakjes

Ik heb een oudere model Siemens koelkast gehad met in de deur gesplitste bakjes die je in de deur op verschillende hoogte kon vastzetten. Deze koelkast heeft dit niet waardoor halfhoge flessen niet passen in de bovenbakjes en deze dus of in de onderste bak of op een legplank geplaatst moeten worden. Erg jammer. Ook de groentelade is nu 1 grote bak , dat was in mijn oude koelkast ook verdeeld waardoor je bv appels in de kleinere bak kon leggen met ander fruit en de groenten en grotere producten b,v, bleekselderij in de grotere bak. Nu rolt alles door elkaar of je met er weer bakjes in gaan zetten waardoor veel ruimte verloren gaat.

Pluspunten

• energiezuinig
  • zeer stil

Minpunten

• vaste indeling koelkastdeur
  • 1 grote groentenbak
  • deur slaat erg hard dicht

Otto123 21-10-2016

Fijn formaat koelkast

Ipv 1 grote koelkast hebben we ervoor gekozen om twee kleinere koelkasten in onze keuken te plaatsen en dat bevalt erg goed. Koelkast is energiezuinig en praktisch
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Guido1981 01-05-2015 Product paar weken in bezit

Lekker ruime koelkast met handige indeling. We hebben hem pas net, maar hij voelt stevig en duurzaam.

Master1978 14-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ben er zeer tevreden mee, voldoet volledig aan mijn verwachtingen, kan al mijn boodschappen die gekoeld moeten worden kwijt.