Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Siemens KI18RV51

Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI18RV51 op Kieskeurig.nl.

7,3

Yvonne 29-09-2019

Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI18RV51

Super fijne koelkast heeft een makkelijke indeling. Je kunt de ligplanken op verschillende hoogtes leggen. Licht wat er in zit is ook niet te fel.

Pluspunten

• Goed licht
  • Plankjes verleggen

Jos 24-06-2017

Variabele indeling deurbakjes

Geschreven voor: Siemens KI18RV51

Ik heb een oudere model Siemens koelkast gehad met in de deur gesplitste bakjes die je in de deur op verschillende hoogte kon vastzetten. Deze koelkast heeft dit niet waardoor halfhoge flessen niet passen in de bovenbakjes en deze dus of in de onderste bak of op een legplank geplaatst moeten worden. Erg jammer. Ook de groentelade is nu 1 grote bak , dat was in mijn oude koelkast ook verdeeld waardoor je bv appels in de kleinere bak kon leggen met ander fruit en de groenten en grotere producten b,v, bleekselderij in de grotere bak. Nu rolt alles door elkaar of je met er weer bakjes in gaan zetten waardoor veel ruimte verloren gaat.

Pluspunten

• energiezuinig
  • zeer stil

Minpunten

• vaste indeling koelkastdeur
  • 1 grote groentenbak
  • deur slaat erg hard dicht

Guido1981 01-05-2015

Lekker ruime koelkast met handige indeling. We hebben hem pas net, maar hij voelt stevig en duurzaam.

Master1978 14-12-2014

Ben er zeer tevreden mee, voldoet volledig aan mijn verwachtingen, kan al mijn boodschappen die gekoeld moeten worden kwijt.