Liebherr IK 1960 Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IK 1960 Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Rik 29-04-2021

Zeer luxe mooie kast

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Heb meerdere reden gehad om deze kast te kopen. Allereerst ik wou graag biofresh. Hierdoor blijven mijn groente fruit en zuivel en vlees producten veel langer vers waardoor ik ook veel minder hoef weg te gooien. Daarnaast heb ik een handje om de deur open te laten staan. Deze valt bij beetje openstaan van zelf dicht. Daarnaast vind ik de alarm melding als de deur open blijft erg prettig. Het kersje op de taart is de ledzuil mijn god wat een hemel als je de kast open trekt.

Liebherr's blijven gewoon de beste koelkasten kan geen ander merk aan tippen.

Pluspunten

• Biofresh
  • Ledzuil
  • Flexibele laden
  • Zuinig
  • Deur alarm

Annie 23-04-2020

Geruisloos

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Via leverancier van nieuwe keuken geattendeerd op dit type, met als grootste pluspunten, efficiënte indeling, energie zuinig en zeer geruisloos.

Pluspunten

• Efficiënt.
  • Geruisloos.
  • Energie zuinig.

Peter 23-01-2020

Liebherr IK 1960 Premium

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Bij Liebherr weet je dat je een goed product koopt, dat ook nog eens energiezuinig is, praktisch ingericht en een mooi ontwerp heeft. Kortom een goede aankoop.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Praktisch ingericht
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Niet goedkoop

Antoine 21-11-2019

Erg stil, zuiing en praktische indeling

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Deze koelkast gekocht ter vervanging van de vorige inbouw koelkast, welke na 17 jaar niet meer optimaal functioneerde. Gekozen voor Liebherr aangezien deze het beste uit de reviews kwam. Enorm veel zuiniger dan de oude koelkast, maar dat is te verwachten na 17 jaar. Ook de indeling is goed. Deze koelkast is 102 cm hoog en met 2 pubers is een koelkast snel aan de kleine kant. Heb er nog een extra flessenrek bijbesteld, waardoor we wat meer kwijt kunnen in deze koelkast.

Pluspunten

• Zuinig
  • Indeling
  • Stil
  • Netjes afgewerkt

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Ad 06-10-2019

Mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Mooie indeling (met variosafe lade; 2 kleine lade's in de deur; 2 groente lade's), zeer fraaie verlichting en temperatuur indicatie.

Jan Schaap 11-09-2019

Prima koelkast, zeer tevreden!

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Op basis van wat "onderzoek" op Internet kozen wij uiteindelijk voor deze koelkast in onze nieuwe keuken. En daar hebben wij, bijna 2 maanden na ingebruikname, geen spijt van! Koeling is uitstekend en goed regelbaar, veel ruimte met handige (verplaatsbare) indeling en vakjes en mooie en heldere LED verlichting. Superstil. Een aanrader!

Pluspunten

• indeling
  • ruimte
  • koeling
  • verlichting
  • stil