Liebherr IK 1960 Premium - Reviews

Inhoud koelruimte
181 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IK 1960 Premium op Kieskeurig.nl.

Antoine 21-11-2019

Erg stil, zuiing en praktische indeling

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Deze koelkast gekocht ter vervanging van de vorige inbouw koelkast, welke na 17 jaar niet meer optimaal functioneerde. Gekozen voor Liebherr aangezien deze het beste uit de reviews kwam. Enorm veel zuiniger dan de oude koelkast, maar dat is te verwachten na 17 jaar. Ook de indeling is goed. Deze koelkast is 102 cm hoog en met 2 pubers is een koelkast snel aan de kleine kant. Heb er nog een extra flessenrek bijbesteld, waardoor we wat meer kwijt kunnen in deze koelkast.

Pluspunten

• Zuinig
  • Indeling
  • Netjes afgewerkt

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Ad 06-10-2019

Mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Mooie indeling (met variosafe lade; 2 kleine lade's in de deur; 2 groente lade's), zeer fraaie verlichting en temperatuur indicatie.

Jan Schaap 11-09-2019

Prima koelkast, zeer tevreden!

Geschreven voor: Liebherr IK 1960 Premium

Op basis van wat "onderzoek" op Internet kozen wij uiteindelijk voor deze koelkast in onze nieuwe keuken. En daar hebben wij, bijna 2 maanden na ingebruikname, geen spijt van! Koeling is uitstekend en goed regelbaar, veel ruimte met handige (verplaatsbare) indeling en vakjes en mooie en heldere LED verlichting. Superstil. Een aanrader!

Pluspunten

• indeling
  • ruimte
  • koeling
  • verlichting
  • stil