Bosch KIR81SD30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR81SD30 op Kieskeurig.nl.

8,9

Janneke 02-03-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch grote koelkast! Veel ruimte. Daarnaast is de koelkast bijna geruisloos!

Mark 24-12-2020

Ideaal

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi, groot, ruim, luxe. De fresh boxen werken ook op de één of andere manier.

Arie 13-10-2020

Ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Géén ruimte verlies door vriesgedeelte bijpassende viezer staat ernaast. Koelkast doet waar hij voor gemaakt is. Geeft signaal wanneer de deur te lang open staat. Dit voorkomt dat je veel kou verliest als eens de deur niet goed dicht zit.

De Steur 08-10-2020

Wederom een grote koelkast van Bosch

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat we in mei dit jaar verhuisd zijn, hebben we bewust weer gekozen voor deze lekkere grote koelkast van Bosch, deze hadden we 3jaar geleden in onze oude woning ook bij de keuken aangeschaft. Deze zeer praktische koelkast is echt een aanrader als je de ruimte hebt.

Corine 23-08-2020

Ruimte, overzicht en verse groenten

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel ruimte, een prettige indeling en de Vita Fresh lade houdt de sla en andere groenten lekker vers en knapperig.

Mzeebregts 09-08-2020

Koelkast bosch

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker groot, overzichtelijk en helder. Maar ook in deze koelkast eigenlijk ook te weinig ruimte voor veel limonadeglazen. Die zijn soms te breed of te lang voor in de koelkast.

Ulker 27-07-2020

mijn liefde

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] supper groot, houd goed vers en gebruikvriendlijk

Gerard 18-07-2020

prima goedwerkende koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede kwaliteit met voldoende opruimmogelijkheden

Marou 04-05-2020

Heerlijk veel ruimte

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een ruimte in deze koelkast. Zeer tevreden en erg prettig dat je alles in kunt delen naar hoe je dit zelf praktisch vind. Zeker een aanrader

Yvonne 29-03-2020

super fijne grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een grote koelkast. er zitten 2 groenteladen in. Bij ons één voor de groenten en één voor het bier. Erg handig is het wijnrek wat in de koelkast zit. Daarnaast kan je de ruimte zelf indelen.

Anoniem 24-03-2020

Top Koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer veel ruimte. Goede indeling en praktisch in onderhoud. Mooi ook de diverse koelzones bij de groenteladen

Anoniem 01-01-2020

Uistelende koeler

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koel uitstekend maar wat een ruimte. Uitstekende keuze.

Anoniem 27-11-2019

Ruime koelkast met veel comfort

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ten opzichte van onze vorige tafelmodel koelkast biedt dit model een zee van ruimte. Ook koelt dit product zeer gelijkmatig, waardoor producten langer vers lijken te blijven. Wij zijn erg tevreden met de koelkast.

Enige minpuntje is dat de demping van de deur vrij strak lijkt, waardoor de deur soms niet helemaal sluit als je een te zacht zetje hebt gegeven.

serie6 inbouwkoelkast 01-11-2019

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de produkten blijven inderdaad dagen lager goed.

Erik 28-07-2019

Wat een ruimte!

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fantastisch apparaat! Nu enkele weken in bezit en tot de conclusie gekomen dat we de keuken veel eerder hadden moeten vervangen. Een zee aan ruimte. Heel veel slimmigheden in de koelkast, zoals uittrekklades.
één klein minpuntje is dat de verlichting een paar seconden na het openen van de deur pas aangaat. Niet heel erg, maar valt net een beetje op.

Ralph 15-01-2019

Erg stil

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

Geluidsinvo zeker acceptabel. Deur sluit goed (Softclose). Piepje bij te lang open staan is irritant genoeg. Indeling is goed. Flessenrek kan enige frisdrank flessen aan. Die passen ook prima op de onderste glasplaat.

Koos Daems 03-04-2018

VitaFresh plus

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

Ik ben helemaal weg van de VitaFresh plus lades. in eerste instantie was ik sceptisch over de houdbaarheid maar het werkt echt het houdt verse levensmiddelen zeker langer vers. Verder een mooi grote koelkast die goed overzichtelijk is.

Joost LSO 16-03-2018

Zeer ruime koelkast!

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

Koelkast is erg ruim en licht met veel verschillende ruimtes om producten te bewaren, daarnaast zeer stil

JeroenM 16-01-2018

In 1 woord geweldig

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

Sinds een aantal weken maken we gebruik van deze geweldige koelkast. Er past door zijn formaat veel producten in en de groenten blijven door de twee vitafresh lades lang vers. De verlichting binnenin is prettig en de deur sluit zacht.

Sander_Sch 17-12-2017

Ruime koelkast met slimme en flexibele indeling

Geschreven voor: Bosch KIR81SD30

Mooi ruime koelkast, voldoende mogelijkheden om hem aan te passen naar eigen wens. VitaFresh Plus lades houden de producten heerlijk vers. Verlichting is goed geplaatst waardoor alles in de koelkast goed zichtbaar is. Koelkast is fluisterstil. EasyAccess Shelves zijn ietwat stroef.