Neff KI1513F30 - Reviews

Inhoud koelruimte
247 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff KI1513F30 op Kieskeurig.nl.

Frans 14-03-2018

mooi formaat en zeer fijne verlichting in de koeling

Geschreven voor: Neff KI1513F30

De koelkast is 1 van de 5 apparaten die we van NEFF hebben aangeschaft. De kast is overzichtelijk, goed formaat en mooie perfecte verlichting in de kast. Zeer deugdelijke goed scharnierende deur.
Ook de overige apparaten, vriezer, combi oven, oven en vaatwasser voldoen uitstekend.

Pluspunten

• formaat
  • verlichting
  • stevige deur goed scharnierend

Femke 10-06-2020

Fijne gezinskoelkast

Geschreven voor: Neff KI1513F30

We vinden dit een hele fijne, ruime gezinskoelkast. Voldoende ruimte om alle voorraad, restjes en vaste producten in op te bergen. De temperatuur indicator geeft duidelijk weer hoe koel de kast staat ingesteld.
De groente en fruitla is ook ruim en door de mogelijkheden met het schuifje blijft alles langer goed. Ik heb zelfs een week aardbeien goed gehouden, iets wat normaal in onze oude koelkast met een paar dagen wel ophield.
De lichtpunten geven een helder en duidelijk licht waardoor je goed kunt zien wat er in de koelkast ligt.
Als kers op de taart is er een plank die je iets naar voren kunt uittrekken (lade idee) waardoor je ook gemakkelijk kunt pakken wat er achterop het plankje ligt.

Pluspunten

• Ruim
  • gemakkelijk instelbaar
  • Prettige indeling
  • Producten blijven goed houdbaar

Peer 31-03-2020

Fijne ruime koelkast

Geschreven voor: Neff KI1513F30

Dit is een hele fijne ruime koelkast, met veel inhoud. Ook de groentelade is heel fijn. Alles blijft in goede conditie, [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op neff-home.com

Bram 25-06-2019

top koelkast waar je alles heerlijk koel in kan opbergen!!!

Geschreven voor: Neff KI1513F30

nieuwe keuken gekocht en alle apparaten van Neff gekozen, waaronder deze koelkast.
Lekker groot en goed in te delen.

Pluspunten

• lekker ruim
  • verlichting

Minpunten