Neff KI1513F30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff KI1513F30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Femke 10-06-2020

Fijne gezinskoelkast

Geschreven voor: Neff KI1513F30

We vinden dit een hele fijne, ruime gezinskoelkast. Voldoende ruimte om alle voorraad, restjes en vaste producten in op te bergen. De temperatuur indicator geeft duidelijk weer hoe koel de kast staat ingesteld.
De groente en fruitla is ook ruim en door de mogelijkheden met het schuifje blijft alles langer goed. Ik heb zelfs een week aardbeien goed gehouden, iets wat normaal in onze oude koelkast met een paar dagen wel ophield.
De lichtpunten geven een helder en duidelijk licht waardoor je goed kunt zien wat er in de koelkast ligt.
Als kers op de taart is er een plank die je iets naar voren kunt uittrekken (lade idee) waardoor je ook gemakkelijk kunt pakken wat er achterop het plankje ligt.

Pluspunten

• Ruim
  • gemakkelijk instelbaar
  • Prettige indeling
  • Producten blijven goed houdbaar

Bram 25-06-2019

top koelkast waar je alles heerlijk koel in kan opbergen!!!

Geschreven voor: Neff KI1513F30

nieuwe keuken gekocht en alle apparaten van Neff gekozen, waaronder deze koelkast.
Lekker groot en goed in te delen.

Pluspunten

• lekker ruim
  • verlichting

Minpunten

• geen
  • geen

Frans 14-03-2018

mooi formaat en zeer fijne verlichting in de koeling

Geschreven voor: Neff KI1513F30

De koelkast is 1 van de 5 apparaten die we van NEFF hebben aangeschaft. De kast is overzichtelijk, goed formaat en mooie perfecte verlichting in de kast. Zeer deugdelijke goed scharnierende deur.
Ook de overige apparaten, vriezer, combi oven, oven en vaatwasser voldoen uitstekend.

Pluspunten

• formaat
  • verlichting
  • stevige deur goed scharnierend