ETNA EEK263VA - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
204 liter
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EEK263VA op Kieskeurig.nl.

4,5

Fam. Loeve 23-09-2018

Grote opbergcapaciteit, maar erg luidruchtig

Geschreven voor: ETNA EEK263VA

Inbouwkoelkast is halve week geleden geplaatst, in boekje van gebruiksaanwijzing staat dat koelkast in het begin luidruchtig kan zijn. Lawaai blijft echter en wordt zeker niet minder, helaas!

Pluspunten

• Grote opbergcapaciteit
  • Verlichting

Minpunten

• Lawaai

Officiele reactie van Atag 24-09-2018

Beste Familie Loeven,
Vervelend te lezen dat de (inspuit) geluiden nog aanwezig zijn. Ondanks dat dit vaak wel even tijd nodig heeft, ontvang ik graag jullie gegevens via webcare@atagbenelux.com zodat ik met jullie mee kan kijken in het systeem, wellicht kan ik hierin nog iets voor jullie betekenen. Gr Ursula Webcare Team Etna

JP 22-08-2018

Goede opbergmogelijkheden maar helaas veel bijgeluiden

Geschreven voor: ETNA EEK263VA

Prima koelkast in de zin van opbergmogelijkheden, verlichting en koelcapaciteit echter hebben wij nog nooit zo'n luidruchtige koelkast gehad. Kraken, piepen en "zandstorm"-geluiden komen allemaal voorbij. Na controle van de Etna-monteur blijkt dit allemaal volstrekt normaal te zijn en maakt iedere koelkast tegenwoordig lawaai vanwege de huidige milieu-eisen. Zal best, maar dit is onze eerste en tevens laatste Etna-koelkast.

Pluspunten

• Verlichting
  • Indeling

Minpunten

• Zeer luidruchtig

Officiele reactie van Atag 23-08-2018

Beste JP, wat vervelend om te lezen dat je de inspuitgeluiden als lawaai ervaart. Graag ontvang ik je gegevens via webcare@atagbenelux.com zodat ik met je mee kan kijken in het systeem, wellicht kan ik hierin nog iets voor je betekenen. Gr Priscilla Webcare Team Etna