Siemens KI51FAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
222 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI51FAD30 op Kieskeurig.nl.

winkelmolen 11-05-2017

lekker groot en overzichtelijk

hebben deze nu 4 maanden en zijn er blij mee,
Goede verlichting ruim van binnen en goede indeling kan veel kwijt.
de hyper fresh lade doet zijn naam eer aan groente en fruit e.d blijven veel langer goed.
de deur gaat zachtjes dicht dankzij de softclose
gewoon een top koelkast

Hysteria0031 21-11-2016

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Dit is een fijne koelkast. Producten blijven goed gekoeld. Ruimte is voldoende echter missen we wel een flessenrek. De twee groenten/fruit lades zijn lekker groot. Het Fresh gedeelte werkt perfect. Producten blijven echt langer vers. Koelkast is lekker stil.

Shirley Jans 30-10-2016

Erg blij met onze aankoop

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Wij zijn erg blij met de mogelijkheden van deze koelkast. De koelkast heeft veel inhoud en dus veel opbergmogelijkheden voor een gezin. De Vitafresh lades zijn voor ons een absoluut pluspunt. Wij hebben er veel profijt van en merken daadwerkelijk dat vlees/vis en groentes langer vers blijven. De koelkast maakt geen lawaai en dat is voor ons ook echt een verademing.

marcella 28-04-2016

hyperfresh

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Nooit gedacht dat hyperfresh werkt zoals het werkt. Groente blijft inderdaad veel langer vers. Super, één maal per week de groente inslaan.

Triplef 20-12-2015

Ruime, stille energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Koelkast met veel ruimte en voorzien van 2 vita-fresh lades. Groentes blijven inderdaad goed en langer vers, en de lade voor het vlees heeft een mooie bewaartemperatuur van 0 graden. Koelkast heeft een goede led verlichting waardoor je alles goed zichtbaar is.
Niet onbelangrijk, de koelkast is makkelijk en snel hygiënisch te reinigen.
De installatie was snel en makkelijk.
Stil en zuinig in gebruik.
Wij zijn tevreden!!

Thea Legeland 01-09-2020

Prima koelkast!

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koelkast, veel ruimte en met name de koele 0-graden-laden worden hier gewaardeerd! In de hete zomerdagen heerlijk koele drankjes.

M. van Grootheest 01-08-2020

Fijne koelkast maar maakt te veel lawaai.

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast functioneert prima, heeft een constante temperatuur en de speciale hyper Fresh zone's werken perfect. We kunnen groenten en fruit echt veel langer bewaren dan bij de vorige koelkast.
Deze prachtige eigenschappen worden echter te niet gedaan door een irritante fluittoon zodra de motor aan slaat. Dit lawaai past echt niet bij een koelkast uit deze prijsklasse.

M. van Grootheest 03-07-2020

Koelt prima maar maakt te veel lawaai.

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Qua koeling en koelkastindeling is het een prima koelkast maar deze kast maakt een ittitante fluittoon bij het koelen. Volgens de Siemens monteur valt dit binnen de spec's (zonder meetapparatuur). Het advies opgevolgd om dempings materaal aan te plaatsen maar geeft dit geen enkele verbetering.

Anoniem 21-10-2019

Ruime koelkast met een praktische indeling

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelt goed, groente en vlees blijven lang vers. Veel plek ruim en overzichtelijk

Ebusmartens 08-03-2019

Fijne koelkast!

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Het eerste apparaat gaf al na 3 weken de geest, maar werd zonder discussie door Siemens vervangen. Deze koelkast voldoet helemaal aan de verwachtingen en ik ben er erg blij mee. De hyperfresh laden (op rails) zijn erg fijn en de levensmiddelen zijn hierin inderdaad langer houdbaar.

Herman en Marian Breuer 05-09-2017

Ruime koelkast met handige indeling

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Wij hebben de koelkast in Mei 2016 uitgezocht als onderdeel van onze nieuwe keuken. Hebben hem sinds Juni 2017 in gebruik. Was even wennen qua indeling en qua temperatuur instelling. Werkt nu zo als wij het willen en aan indeling zijn we nu gewend.

FrankvG73 07-06-2017

Binnenruimte en mogelijkheden beperkt

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

In tegenstelling tot onze vorige koelkast is de binnenruimte beperkt. Het verschil tussen een inhoud van 222 liter en 231 liter is in de praktijk toch best wel groot. Ook de mogelijkheden tot het aanpassen van de legplankhoogte zijn beperkt. Maar deze Siemens koelt als een tierelier en daar gaat het uiteindelijk om!

JovH 14-04-2016

Ruim en geruisloos

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Zoals in de titel is deze koelkast best ruim en je hoort hem nauwelijks.
Tot nu toe (4 weken) bevalt deze goed.

Happy 2016 07-04-2016

De perfecte koelkast voor een gezin!

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Mooie ruime koelkast. De maatvoering is perfect als je dat combineert met een diepvrieskast met dezelfde maat en deze in een nis inbouwt. Eventueel met een apothekerskast ertussen of als de ruimte het toelaat een magnetron en/of koffiezetter ertussen geïntegreerd. Spotjes erboven en je hebt een geweldige look!

Luzzie 10-09-2015

Fijne ruime koelkast, vitafresh is ideaal.

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Het vitafresh systeem is erg fijn, ruime laden en alles blijft echt veel langer goed. Een minpuntje: sommige grote (wijn-) flessen passen er niet goed in.

Domino59 04-09-2015

Siemens integreerbare koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Ben zeer tevreden, vooral met de 0 graden zone, waar producten als groente, fruit en vlees veel langer vers blijven.