Siemens KI51FAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
222 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI51FAD30 op Kieskeurig.nl.

winkelmolen 11-05-2017

lekker groot en overzichtelijk

hebben deze nu 4 maanden en zijn er blij mee,
Goede verlichting ruim van binnen en goede indeling kan veel kwijt.
de hyper fresh lade doet zijn naam eer aan groente en fruit e.d blijven veel langer goed.
de deur gaat zachtjes dicht dankzij de softclose
gewoon een top koelkast

marc 29-12-2016

ruime zuinige koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Wij zochten een grote ruimen koelkast. Deze hebben wij gevonden. Veel opbergruimte, een vershoudlade en een laag energie verbruik. Wij raden hem iedereen aan.

Kruijssen 29-12-2016

Ruim, langere houdbaarheid

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Groente en fruit in de groentela blijven beduidend langer houdbaar. Ruime schappen.
Alle planken zelf in te delen.

ad 28-12-2016

Gemakkelijk te gebruiken en overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Het is een mooie koelkast. De koelkast is ruim en door zijn speciale lades kun je groentes en fruit langer bewaren. Erg fijn!
De schappen zijn alleen aan de kleine kant. Met een gezin van 4 mensen is het passen en meten. Ook omdat wij veel frisdrankflessen koud hebben staan. Deze kunnen er niet goed in.

Pluspunten

• geluidszacht
  • gemakkelijk te gebruiken

Minpunten

• kleine schappen
  • flessen frisdrank kunnen er niet goed in

Jorg 27-11-2016

Lekker groot!

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Prima merk natuurlijk, maar werkt ook super. Deur sluit vanzelf (is even wennen, maar wel handig). Als de deur per ongeluk openstaat gaat er een alarm af.

Pluspunten

• Inhoud
  • deursluiting

Hysteria0031 21-11-2016

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Dit is een fijne koelkast. Producten blijven goed gekoeld. Ruimte is voldoende echter missen we wel een flessenrek. De twee groenten/fruit lades zijn lekker groot. Het Fresh gedeelte werkt perfect. Producten blijven echt langer vers. Koelkast is lekker stil.

Shirley Jans 30-10-2016

Erg blij met onze aankoop

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Wij zijn erg blij met de mogelijkheden van deze koelkast. De koelkast heeft veel inhoud en dus veel opbergmogelijkheden voor een gezin. De Vitafresh lades zijn voor ons een absoluut pluspunt. Wij hebben er veel profijt van en merken daadwerkelijk dat vlees/vis en groentes langer vers blijven. De koelkast maakt geen lawaai en dat is voor ons ook echt een verademing.

Anja van der Harg 03-10-2016

heerlijke grote koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Dit is een heerlijke grote koelkast. Hij is reuze handig ingedeeld zodat ook grote flessen makkelijk kunnen staan, en niet altijd in de deur hoeven te staan.
Het aparte koelvak voor groente en fruit en de andere lade voor vlees en vis is helemaal GEWELDIG. Het wordt daar dieper gekoeld, en het produkt blijft écht veeeeel langer goed en vers.
Ik ben heel erg blij met deze koelkast!!

Pluspunten

• genoeg ruimte voor grote flessen
  • apart vleeslade, die super koelt

Mac 08-09-2016

Fijne koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Goede standaard indeling, Plankindeling niet vrij in te delen, mooie LED verlichting, koeling groente perfect
schuifplank goed idee, botervakjes werken iets minder

Pluspunten

• verlichting
  • 0 graden bak

Minpunten

• indelingsvrijheid planken

marcella 28-04-2016

hyperfresh

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Nooit gedacht dat hyperfresh werkt zoals het werkt. Groente blijft inderdaad veel langer vers. Super, één maal per week de groente inslaan.

Triplef 20-12-2015

Ruime, stille energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Koelkast met veel ruimte en voorzien van 2 vita-fresh lades. Groentes blijven inderdaad goed en langer vers, en de lade voor het vlees heeft een mooie bewaartemperatuur van 0 graden. Koelkast heeft een goede led verlichting waardoor je alles goed zichtbaar is.
Niet onbelangrijk, de koelkast is makkelijk en snel hygiënisch te reinigen.
De installatie was snel en makkelijk.
Stil en zuinig in gebruik.
Wij zijn tevreden!!

Lance7 19-05-2015
  • Product maand in bezit

Heel blij met deze koelkast. De twee grote lades aan de onderkant zijn fantastisch.
Voordelen: Design binnenzijde, Energiezuinig, Voedsel-behoud, Flexibel interieur, Vershoudlade
Nadelen: Ruimte voor flessen

Thea Legeland 01-09-2020

Prima koelkast!

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koelkast, veel ruimte en met name de koele 0-graden-laden worden hier gewaardeerd! In de hete zomerdagen heerlijk koele drankjes.

Ruud 17-08-2020

Fijne koelkast!

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Hele fijne en grote koelkast. In de 2 grote lades onderin past meer dan voldoende groente en fruit en het blijft wat langer vers dan normaal.
Frisdrankflessen zijn goed te leggen in de lengte.

Pluspunten

• Groot
  • Mooi

Anita 03-08-2020

Nul graden lades

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

De nul graden lades zijn een echte aanwinst. Groente, fruit en vlees blijven veel langer houdbaar en smakelijk

M. van Grootheest 01-08-2020

Fijne koelkast maar maakt te veel lawaai.

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast functioneert prima, heeft een constante temperatuur en de speciale hyper Fresh zone's werken perfect. We kunnen groenten en fruit echt veel langer bewaren dan bij de vorige koelkast.
Deze prachtige eigenschappen worden echter te niet gedaan door een irritante fluittoon zodra de motor aan slaat. Dit lawaai past echt niet bij een koelkast uit deze prijsklasse.

M. van Grootheest 03-07-2020

Koelt prima maar maakt te veel lawaai.

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Qua koeling en koelkastindeling is het een prima koelkast maar deze kast maakt een ittitante fluittoon bij het koelen. Volgens de Siemens monteur valt dit binnen de spec's (zonder meetapparatuur). Het advies opgevolgd om dempings materaal aan te plaatsen maar geeft dit geen enkele verbetering.

Esmi Koenen 22-12-2019

gewoon goed

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Makkelijk in gebruik. Alarm knopje er op. 1 grotere lade erbij, erg handig. Stil in gebruik, zelfs eerste keer met alles nog in te vriezen en dus hard werken. Heb hem nog niet zo lang dus kan niets zeggen over schoonmaken.

Anoniem 21-10-2019

Ruime koelkast met een praktische indeling

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelt goed, groente en vlees blijven lang vers. Veel plek ruim en overzichtelijk

A Hogenhout 13-03-2019

Super stille SIEMENS KI51FAD30

Geschreven voor: Siemens KI51FAD30

Sinds een paar dagen in huis..zo een stille koelkast heb ik nog nooit gehad..verder moi afgewerkt en ziet er top uit..wel mis ik een vleeswaren rekje met schaal..is die al op dé markt?

• Mooie afserking

Minpunten

• Geen vleeswarenbakje