Siemens KI51FAD30 - Reviews

koelkast

9,1

Jorg 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker groot!

Prima merk natuurlijk, maar werkt ook super. Deur sluit vanzelf (is even wennen, maar wel handig). Als de deur per ongeluk openstaat gaat er een alarm af.

Pluspunten

• Inhoud
  • deursluiting

Anja van der Harg 03-10-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke grote koelkast

Dit is een heerlijke grote koelkast. Hij is reuze handig ingedeeld zodat ook grote flessen makkelijk kunnen staan, en niet altijd in de deur hoeven te staan.
Het aparte koelvak voor groente en fruit en de andere lade voor vlees en vis is helemaal GEWELDIG. Het wordt daar dieper gekoeld, en het produkt blijft écht veeeeel langer goed en vers.
Ik ben heel erg blij met deze koelkast!!

Pluspunten

• genoeg ruimte voor grote flessen
  • apart vleeslade, die super koelt

Mac 08-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne koelkast

Goede standaard indeling, Plankindeling niet vrij in te delen, mooie LED verlichting, koeling groente perfect
schuifplank goed idee, botervakjes werken iets minder

Pluspunten

• verlichting
  • 0 graden bak

Minpunten

• indelingsvrijheid planken

Bossie 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

koelkast KI51FAD3

Ruime overzichtelijke koelkast. Goede verlichting. Heel erg handig zijn de 0 graden schuiflade vakken!

Fab5Freddy 19-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne grote koelkast met grote lades.

Grote koelkast, voldoende ruimte voor alles wat koel dient te blijven. Ook de freshlades zijn groot en alles blijft er lekker in.

MJm 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden over Siemens

In mijn vorige keuken veel Siemens apparaten tot volle tevredenheid gebruikt, daarom daar bewust weer voor gekozen.

Missjoy 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en handig

De koelkast net een paar dagen in gebruik en nu al tevreden. Handige indeling en mooi qua uiterlijk. Eigenlijk net zoals alle Siemens apparaten.

Peter 03-10-2015 Product paar weken in bezit

Koelkast met een praktische indeling. De 0 gradenzone is erg handig voor het (lang) bewaren van fruit en groente.

Charlotte 25-08-2015 Product maand in bezit

Een koelkast met mogelijkheden zoals onderin twee lades met extra koelzones. Perfect voor groente en fruit.wij zijn zeer tevreden.

naam1458 13-07-2015 Product paar weken in bezit

In de showroom van Siemens waren we meteen enthousiast over deze koelkast. Nu staat de koelkast een paar weken bij ons in huis en hij doet het fantastisch. We zijn met name erg te spreken over de Vita Fresh lades, ons vlees/groente en fruit is veel langer houdbaar dan in onze vorige koelkast. Ook is de indeling ideaal, alles kan er met gemak in.

Kor12 23-06-2015 Product paar weken in bezit

Fijne, ruime, praktische inbouwkoelkast.Je kunt er alles in kwijt. Twee ruime fresh-lades, waar je groentes en fruit heerlijk in koel blijven. Ook de ruimte voor flessen en pakken drinken is super! Kortom, prima koelkast voor een groot gezin!

Lance7 19-05-2015 Product maand in bezit

Heel blij met deze koelkast. De twee grote lades aan de onderkant zijn fantastisch.
Voordelen: Design binnenzijde, Energiezuinig, Voedsel-behoud, Flexibel interieur, Vershoudlade
Nadelen: Ruimte voor flessen