Siemens KI51FAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
222 liter
Type/soort
koelkast

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lance7 19-05-2015 Product maand in bezit

Heel blij met deze koelkast. De twee grote lades aan de onderkant zijn fantastisch.
Voordelen: Design binnenzijde, Energiezuinig, Voedsel-behoud, Flexibel interieur, Vershoudlade
Nadelen: Ruimte voor flessen

FrankvG73 07-06-2017

Binnenruimte en mogelijkheden beperkt

In tegenstelling tot onze vorige koelkast is de binnenruimte beperkt. Het verschil tussen een inhoud van 222 liter en 231 liter is in de praktijk toch best wel groot. Ook de mogelijkheden tot het aanpassen van de legplankhoogte zijn beperkt. Maar deze Siemens koelt als een tierelier en daar gaat het uiteindelijk om!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

winkelmolen 11-05-2017

lekker groot en overzichtelijk

hebben deze nu 4 maanden en zijn er blij mee,
Goede verlichting ruim van binnen en goede indeling kan veel kwijt.
de hyper fresh lade doet zijn naam eer aan groente en fruit e.d blijven veel langer goed.
de deur gaat zachtjes dicht dankzij de softclose
gewoon een top koelkast
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

marc 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

ruime zuinige koelkast

Wij zochten een grote ruimen koelkast. Deze hebben wij gevonden. Veel opbergruimte, een vershoudlade en een laag energie verbruik. Wij raden hem iedereen aan.

Kruijssen 29-12-2016 Product paar maanden in bezit

Ruim, langere houdbaarheid

Groente en fruit in de groentela blijven beduidend langer houdbaar. Ruime schappen.
Alle planken zelf in te delen.

ad 28-12-2016 Product paar maanden in bezit

Gemakkelijk te gebruiken en overzichtelijk

Het is een mooie koelkast. De koelkast is ruim en door zijn speciale lades kun je groentes en fruit langer bewaren. Erg fijn!
De schappen zijn alleen aan de kleine kant. Met een gezin van 4 mensen is het passen en meten. Ook omdat wij veel frisdrankflessen koud hebben staan. Deze kunnen er niet goed in.

Pluspunten

• geluidszacht
  • gemakkelijk te gebruiken

Minpunten

• kleine schappen
  • flessen frisdrank kunnen er niet goed in

Jorg 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker groot!

Prima merk natuurlijk, maar werkt ook super. Deur sluit vanzelf (is even wennen, maar wel handig). Als de deur per ongeluk openstaat gaat er een alarm af.

Pluspunten

• Inhoud
  • deursluiting

Hysteria0031 21-11-2016

Fijne koelkast

Dit is een fijne koelkast. Producten blijven goed gekoeld. Ruimte is voldoende echter missen we wel een flessenrek. De twee groenten/fruit lades zijn lekker groot. Het Fresh gedeelte werkt perfect. Producten blijven echt langer vers. Koelkast is lekker stil.

Shirley Jans 30-10-2016

Erg blij met onze aankoop

Wij zijn erg blij met de mogelijkheden van deze koelkast. De koelkast heeft veel inhoud en dus veel opbergmogelijkheden voor een gezin. De Vitafresh lades zijn voor ons een absoluut pluspunt. Wij hebben er veel profijt van en merken daadwerkelijk dat vlees/vis en groentes langer vers blijven. De koelkast maakt geen lawaai en dat is voor ons ook echt een verademing.

Anja van der Harg 03-10-2016 Product paar weken in bezit

heerlijke grote koelkast

Dit is een heerlijke grote koelkast. Hij is reuze handig ingedeeld zodat ook grote flessen makkelijk kunnen staan, en niet altijd in de deur hoeven te staan.
Het aparte koelvak voor groente en fruit en de andere lade voor vlees en vis is helemaal GEWELDIG. Het wordt daar dieper gekoeld, en het produkt blijft écht veeeeel langer goed en vers.
Ik ben heel erg blij met deze koelkast!!

Pluspunten

• genoeg ruimte voor grote flessen
  • apart vleeslade, die super koelt

Mac 08-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne koelkast

Goede standaard indeling, Plankindeling niet vrij in te delen, mooie LED verlichting, koeling groente perfect
schuifplank goed idee, botervakjes werken iets minder

Pluspunten

• verlichting
  • 0 graden bak

Minpunten

• indelingsvrijheid planken

Bossie 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

koelkast KI51FAD3

Ruime overzichtelijke koelkast. Goede verlichting. Heel erg handig zijn de 0 graden schuiflade vakken!

Fab5Freddy 19-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne grote koelkast met grote lades.

Grote koelkast, voldoende ruimte voor alles wat koel dient te blijven. Ook de freshlades zijn groot en alles blijft er lekker in.

MJm 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden over Siemens

In mijn vorige keuken veel Siemens apparaten tot volle tevredenheid gebruikt, daarom daar bewust weer voor gekozen.

Missjoy 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en handig

De koelkast net een paar dagen in gebruik en nu al tevreden. Handige indeling en mooi qua uiterlijk. Eigenlijk net zoals alle Siemens apparaten.

marcella 28-04-2016

hyperfresh

Nooit gedacht dat hyperfresh werkt zoals het werkt. Groente blijft inderdaad veel langer vers. Super, één maal per week de groente inslaan.

JovH 14-04-2016

Ruim en geruisloos

Zoals in de titel is deze koelkast best ruim en je hoort hem nauwelijks.
Tot nu toe (4 weken) bevalt deze goed.

Happy 2016 07-04-2016

De perfecte koelkast voor een gezin!

Mooie ruime koelkast. De maatvoering is perfect als je dat combineert met een diepvrieskast met dezelfde maat en deze in een nis inbouwt. Eventueel met een apothekerskast ertussen of als de ruimte het toelaat een magnetron en/of koffiezetter ertussen geïntegreerd. Spotjes erboven en je hebt een geweldige look!

Richard en Christa 20-12-2015

Ruime, stille energiezuinige koelkast

Koelkast met veel ruimte en voorzien van 2 vita-fresh lades. Groentes blijven inderdaad goed en langer vers, en de lade voor het vlees heeft een mooie bewaartemperatuur van 0 graden. Koelkast heeft een goede led verlichting waardoor je alles goed zichtbaar is.
Niet onbelangrijk, de koelkast is makkelijk en snel hygiënisch te reinigen.
De installatie was snel en makkelijk.
Stil en zuinig in gebruik.
Wij zijn tevreden!!

Peter 03-10-2015 Product paar weken in bezit

Koelkast met een praktische indeling. De 0 gradenzone is erg handig voor het (lang) bewaren van fruit en groente.