Miele CVA 6405 - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CVA 6405 op Kieskeurig.nl.

5,4

• Slecht

Teunis 16-08-2018

Mooi design verder waardeloos

Geschreven voor: Miele CVA 6405

Meest slechte koffieapparaat wat we ooit gehad hebben. Je bent continu aan schoonmaken. Even een bakkie koffie nemen is er niet bij. Minimaal 10 minuten onderhoud per dag. Ingewikkelde demontage en allerlei meldingen wat gewoon niet klopt.

Pluspunten

Minpunten

• Duurt lang voor je cappuccino hebt
  • Veel onderhoud
  • Langzame werking
  • Slechte voorlichting bij aankoop

FenE 20-01-2018

Ontevreden gebruiker

Geschreven voor: Miele CVA 6405

Apparaat aangeschaft, omdat we in ons vorige huis ook een Miele koffiemachine met vaste wateraansluiting hadden en dit ontzettend makkelijk was. Inmiddels heeft Miele enkele aanpassingen aan het app. uitgevoerd, waaardoor je het app. meer schoon moet maken en onderdelen moet demonteren. Bovendien zijn er geen RVS schroeven gebruikt, zodat roestvorming al zichtbaar is. Beslist geen verbeteringen, ten opzichte van de meerprijs als ik dit nu vergelijk met de koffiemachine van bv Siemens, die vrienden hebben.

Pluspunten

• Vaste wateraansluiting

Minpunten

• Vaak schoonmaken/ontkalken
  • Uitloop elke dag demonteren en schoonmaken
  • Geeft RVS schroeven gebruikt

FenE 11-04-2018

Nadat Miele op 7 maart een modificatie heeft uitgevoerd, zijn wij weer tevreden gebruikers en voldoet dit apparaat weer aan onze wensen.

mariette 18-10-2019

koffiezet apparaat

Geschreven voor: Miele CVA 6405

Ik heb achteraf spijt dat ik deze heb aangeschaft, vooral met het maken van cappuccino veel problemen met melk opschuimen.
Vraagt veel onderhoud, meestal moet je eerst weer een handeling uitvoeren als je net zin hebt in een kopje koffie.
Geeft veel irritatie en wat ook irritant is dat er veel koffie verloren gaat als je weer eens problemen hebt. Echt spijt van deze aankoop verwacht je niet voor zo'n prijs.

Monique 30-08-2019

Koffiemachine

Geschreven voor: Miele CVA 6405

Heel lekkere koffie. Apparaat is in te stellen op verschillende sterkte en alle soorten koffie. Goed en makkelijk schoon te houden. Voor onderhoud krijg je meldingen. De koffieschuimer is erg makkelijk en maakt goed schuim

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Heerlijke koffie.
  • Goed in te stellen

Minpunten

• Melkleiding moet vaak worden gereinigd

Teddy 19-03-2019

Tja, wat je al niet over hebt voor een lekker kopje koffie

Geschreven voor: Miele CVA 6405

Flink af gezien van vorig koffie apparaat van Miele, erg veel reparatiekosten. Maar het gehele rijtje apparatuur was al Miele, dus maar weer een Miele ertussen gezet. Apparaat heeft heel onduidelijke display, je moet er echt een lamp op zetten anders zie je niet wat voor koffie je zet. Ook is het apparaat er niet mooier op geworden, plaat waar kopje op staat krast heel erg, was vroeger anders en voorkant lijkt vuil door materiaal wat er gebruikt is. Ook bij laatste kopjes koffie voor schoonmaak, moet je nu steeds eerst op ok drukken voor dat je koffie kunt zetten. Al met al, weinig vooruit gang in de 10 jaar, het is juist achteruit gegaan in mijn ogen.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• duur in onderhoud
  • zeer onduidelijk display

Teddy 29-11-2018

oogt goed

Geschreven voor: Miele CVA 6405

Gekocht zonder garantie van 10 jaar en eigenlijk altijd ellende gehad. Monteur toch minimaal
15 keer langs geweest. Het reinigen is heel gedoe, maar dat heb ik wel over voor een lekker kopje koffie, want de koffie is heerlijk. Maar als je bekijkt met de aankoopprijs en de reparaties wat een kopje koffie kost......., schandalig veel, veel te veel.

J.J. Voornhout 29-04-2017

Goed bedienbare en schoonhoudend koffie apparaat!

Geschreven voor: Miele CVA 6405

Aangesloten op het waternet, je eigen sterkte onder je eigen naam.
Eenvoudig te bedienen, mooie machine!

M. Van Dam 17-01-2017

CVA 6405

Geschreven voor: Miele CVA 6405

Miele CVA 6405 is een prima koffiemachine met goede koffie, cappuccino, latte en espresso. Hij geeft zelf aan welk onderhoud nodig is en dit is goed uit te voeren. Nadeel is de glazen melkkan. Wanneer deze glazen pot is gebroken, kost een nieuwe pot € 99.90! Belachelijke prijs!! (Een vergelijkbare pot kost elders tussen de € 2,- en € 5,-.
Wie weet een goede vervanging?

Pluspunten

• Prima koffie
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Glazen pot
  • Vrij veel meldingen op display
  • afdekplaat afvoerbak is niet van rvs