Miele CVA 6405 - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

FenE 29-07-2017 Product paar maanden in bezit

Miele CVA 6405 aanraden of afraden

Heb voor dit product gekozen, omdat we in ons vorige huis ook een MIELE met een vaste waterafsluiting hadden, echter wat blijkt: ze hebben iets in het productiesysteeem vervangen, waardoor minder onderdelen gebruikt hoeven worden (goedkoper dus qua productie, maar geen verlaging verkoopprijs) maar de koffieuitloop van het het apparaat na een paar kopjes losgemaakt moet worden om schoon te maken. BESLIST GEEN AANRADER NU

Pluspunten

• Prima koffie
  • Vaste wateraansluiting

Minpunten

• Blokkeert bij ontkalken
  • Koffieuitloop snel vuil
  • Verschil in koffie hoeveelheid

Officiele reactie van Miele 02-08-2017

Beste FenE, wat vervelend dat u tot nu toe geen goede ervaring met ons koffiezet apparaat heeft. Graag zouden we dit nader met u bespreken. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens naar webcare@miele.nl te sturen zodat wij u telefonisch kunnen benaderen? Alvast bedankt.

Miele

FenE 10-08-2017

Nu 2 weken verder en 10 x de koffieuitloop moeten verwijderen om schoon te maken ( kan toch niet goed zijn!!!!!), 1 week geleden mijn gegevens op verzoek van MIELE doorgegeven, zodat ze contact op kunnen nemen met ons. NOG STEEDS GEEN REACTIE. Ik vraag me af, MIELE ZIJN ER BETERE?

J.J. Voornhout 29-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goed bedienbare en schoonhoudend koffie apparaat!

Aangesloten op het waternet, je eigen sterkte onder je eigen naam.
Eenvoudig te bedienen, mooie machine!

M. Van Dam 17-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

CVA 6405

Miele CVA 6405 is een prima koffiemachine met goede koffie, cappuccino, latte en espresso. Hij geeft zelf aan welk onderhoud nodig is en dit is goed uit te voeren. Nadeel is de glazen melkkan. Wanneer deze glazen pot is gebroken, kost een nieuwe pot € 99.90! Belachelijke prijs!! (Een vergelijkbare pot kost elders tussen de € 2,- en € 5,-.
Wie weet een goede vervanging?

Pluspunten

• Prima koffie
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Glazen pot
  • Vrij veel meldingen op display
  • afdekplaat afvoerbak is niet van rvs