Miele CVA 6405 - Reviews

espresso machine

6,3

FenE 20-01-2018

Ontevreden gebruiker

Apparaat aangeschaft, omdat we in ons vorige huis ook een Miele koffiemachine met vaste wateraansluiting hadden en dit ontzettend makkelijk was. Inmiddels heeft Miele enkele aanpassingen aan het app. uitgevoerd, waaardoor je het app. meer schoon moet maken en onderdelen moet demonteren. Bovendien zijn er geen RVS schroeven gebruikt, zodat roestvorming al zichtbaar is. Beslist geen verbeteringen, ten opzichte van de meerprijs als ik dit nu vergelijk met de koffiemachine van bv Siemens, die vrienden hebben.

Pluspunten

• Vaste wateraansluiting

Minpunten

• Vaak schoonmaken/ontkalken
  • Uitloop elke dag demonteren en schoonmaken
  • Geeft RVS schroeven gebruikt

FenE 11-04-2018

Nadat Miele op 7 maart een modificatie heeft uitgevoerd, zijn wij weer tevreden gebruikers en voldoet dit apparaat weer aan onze wensen.

J.J. Voornhout 29-04-2017

Goed bedienbare en schoonhoudend koffie apparaat!

Aangesloten op het waternet, je eigen sterkte onder je eigen naam.
Eenvoudig te bedienen, mooie machine!

M. Van Dam 17-01-2017

CVA 6405

Miele CVA 6405 is een prima koffiemachine met goede koffie, cappuccino, latte en espresso. Hij geeft zelf aan welk onderhoud nodig is en dit is goed uit te voeren. Nadeel is de glazen melkkan. Wanneer deze glazen pot is gebroken, kost een nieuwe pot € 99.90! Belachelijke prijs!! (Een vergelijkbare pot kost elders tussen de € 2,- en € 5,-.
Wie weet een goede vervanging?

Pluspunten

• Prima koffie
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Glazen pot
  • Vrij veel meldingen op display
  • afdekplaat afvoerbak is niet van rvs