De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 74 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit HTR 2.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

j***********@z******* 28-09-2021

Uitstekende Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Uitstekende degelijke hometrainer. Prima zadel, goede verstelmogelijkheden en overzichtelijke bediening.

Pluspunten

• Stevig
  • Goed zadel
  • Goede verstelmogelijkheden
  • Overzichtelijke bediening

l********@d************** 28-09-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Apparaat is bedoeld voor ouderen, was even werk om in elkaar te zetten.

Handleiding m.b.t. het programmeren is niet duidelijk genoeg, ook niet voor de medewerkers.

Verder wordt er fijn gebruik van gemaakt

Pluspunten

• Handzaam
  • Goed instelbaar

Minpunten

• Handleiding kan duidelijker

w*********@k*********** 28-09-2021

Met deze hometrainer heb je zin om te sportten

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Ik heb voor de home trainer gekozen omdat hij er goed uit zag en de prijs
Ik gebruik hem om de dag ,is duidelijk in gebruik,heeft heel veel variatie .ik ben super blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Duidelijk
  • Makkelijk
  • Goeie prijs

Minpunten

• Ik heb nog niets ontdekt

Henk 28-09-2021

Degelijk

Product na verwachting
Makkelijk in elkaar te zetten
Apparaat is geruisloos
Doet niet onder voor de duurdere exemplaren

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar zetten
  • Geruisloos

Minpunten

• Groot

Broeke 27-09-2021

Top product

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Een stevige hometrainer die ook geschikt is voor mensen met een gewicht boven de 130 kilo.
De hometrainer is gemakkelijk in elkaar te zetten en zeer gebruiksvriendelijk.
Hij is stabiel en maakt amper geluid bij gebruik.
Top product voor een goede prijs.

Latoya 27-09-2021

Goed apparaat

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Het is een fijne hometrainer. Makkelijk te verplaatsen door de wieltjes. Ook beschikt het over veel verschillende trainingsprogramma’s. Het enige nadeel vind ik dat de weerstand niet heel zwaar kan. Echt zwaar trainen gaat hierdoor niet goed. Maar voor conditie en goed fietsen is het een fijn apparaat. Ook het zadel zit heel goed!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Verschillende trainingsprogramma’s

Minpunten

• Weerstand mag zwaarder

Kramer 13-10-2020

Prima hometrainer!

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Na intensief gebruik (bijna dagelijks een half uur) scheurde na ca. 5 jaar de aandrijfriem, de garantie was verlopen en factuur had ik niet meer, maar ik kreeg toch kosteloos een nieuwe riem opgestuurd die ik vervolgens zelf heb geïnstalleerd. Hulde voor Virtufit en de afhandeling door de achterliggende service organisatie!

Pluspunten

• Prima prijs/kwaliteit
  • Stil loopwerk
  • comfortabel, verstelbaar zadel
  • Stevig frame
  • Uitstekende klantenservice

Minpunten

• Drukknoppen infoscherm voelen goedkoop aan.

Frank 24-06-2020

Prima aankoop

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Deze home trainer gekozen op basis van reviews en aantrekkelijke prijs. Snelle levering. Montage gaat prima, voor sommige stappen is het wel handig om deze met twee personen uit te voeren. Inmiddels in gebruik genomen. Keuze uit groot aantal programma's, waaronder speciaal vetverbranding of op hartslag. Zeer soepel en geruisloos. Dit geldt niet voor de piepgeluiden als je op de computer een programma instelt, dat zou wat stiller mogen zijn. Ook minder handig dat je iedere keer je leeftijd moet invullen bij programma's, zou fijn zijn als dat opgeslagen werd. Verder is deze hometrainer minder zwaar dan mijn eerdere exemplaar maar desondanks zeer stabiel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Mogelijkheden programma's
  • Werkt soepel en geruisloss

Christian 24-06-2020

Virtufit HTR 2.0

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Geopteerd voor deze hometrainer zoals we hier in Belgie zeggen, voor zijn prijs /kwaliteit en zijn hippe look. Vlotte levering alles prima ingepakt en makkelijk te monteren.
Stabiele hometrainer Soepele draaibewegingen dankzij het zwaardere vliegwiel van 14kg
Vlot programmeerbaar. Zit houding gemakkelijk instelbaar.
Degelijke hometrainer die uitnodigend is om nog even verder te trainer dankzij de tablet
die je op de houder kan plaatsen om virtuele cycling parcours af te werken

Pluspunten

• Makkelijk te monteren
  • Prima zithouding instelling
  • Gemakkelijke programatie
  • Fietst lekker
  • Kwalitatief en bij prijs

Desiree 24-06-2020

Stabiele fiets met fijne opties

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Wij zijn erg blij met dit product en fietsen sinds de aankoop elke dag 45 minuten per persoon. Al geloof ik niet dat de calorieën die worden aangegeven kloppen (zou wel mooi zijn ;-)), ben ik toch heel blij met wat het doet. Aanrader, ook als je wat zwaarder bent. Met de verschillende programma's en de verschillende standen kun je de fiets altijd naar wens instellen.

Pluspunten

• Stabiel
  • Veel mogelijkheden

Mark 24-06-2020

Fijne home trainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Degelijk product, eenvoudig in elkaar te zetten. Veel keuze door de vele programma's.
Eenvoudig te verzetten. Perfect in te stellen.

Pluspunten

• Keuze programma's

Ron 19-06-2020

goede mooie hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

prima werkende hometrainer, met een goed en duidelijk trainingsprogramma
, prima kwaliteit voor een prima prijs

Gerard 12-08-2019

Stabiel, geruisloos en duidelijk scherm

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

De Virtufit HTR 2.0 gekozen omdat deze behoorlijk veel instellingen heeft. Hij heeft een hartslagmeter, elektrische magneet en duidelijk scherm. Hij is wel zwaar maar wordt in 2 pakketten geleverd. Door het gewicht staat hij wel zeer stabiel. Zadel en stuur zijn goed verstelbaar dus er zit altijd een goede stand tussen. Het in elkaar zetten gaat makkelijk omdat er al veel is voor gemonteerd. Gereedschap zit erbij maar voor het zadel vastzetten toch maar even een ringsleutel bij gepakt om meer kracht te kunnen zetten

Het scherm geeft duidelijk bijvoorbeeld je snelheid, afstand, tijd, hartslag en stand van je programmaverloop aan. Per programma is er een verschillend weerstandspatroon die je moet afleggen. Normaal per weerstandsniveau 1 minuut wat in houdt 10 minuten per programma. Je kunt er ook voor kiezen een programma in bijvoorbeeld 5 minuten af te leggen, dan duurt elk niveau 30 seconden. Per 14 programma's/patronen kun je de zwaarte van de weerstand instellen. Zo zou je dus een bepaald programma steeds zwaarder kunnen instellen. Het overschakelen van de weerstand onder het fietsen gaat automatisch door het programma.
Kan al wel melden dat je het zweet wel los krijgt bij een paar tandjes zwaarder instellen.

Voor mijn gevoel heb ik een juiste keuze gemaakt. Niet de goedkoopste (ook niet de duurste) maar wel veel mogelijkheden, stabiel en geruisloos.

Nog geen problemen gehad maar er zit een garantie op van 3 jaar aan huis en dat is naast een positief punt ook wel een teken dat de fabrikant is zijn product geloofd.

Pluspunten

• stabiel
  • geruisloos
  • mogelijkheden

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

mariska 26-05-2019

goede kwaliteit en service

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

goede prijs-kwaliteit verhouding, makkelijk in gebruik en zelf te instaleren. Toen er een onderdeel kapot was is dit super snel en zonder vragen vervangen.

Pluspunten

• service
  • eenvoudige bediening

Jef douven 22-05-2019

Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Heel goede hometrainer voor zo,n prijs,met veel trainingsprogramma,s, en veel weerstandmogelijkheden,
met verlicht display.
Een verstelbaar stuur met bloeddrukmeting sensoren.
De hoogte instelling van het zadel is geschikt voor personen tot 1.80 mtr,met een prettige zit.
Kortom een apparaat om te hebben.

Akkie1957 22-05-2019

Mooi en degelijk.

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Het is een prachtig product: mooie vormgeving, zeer stil en heel degelijk. Mooi scherm en veel programma's.

Nelleke 21-05-2019

Sportgenot en zitcomfort in 1 toestel

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Na zoveel positieve reviews te hebben gelezen, heb ik het eindelijk aangedurfd om dit product te bestellen. En hoe het bevalt? Echt geen dag spijt gehad. Het toestel in elkaar zetten was een fluitje van een cent. De aanwijzingen op de display zijn glashelder en het zadel zit heerlijk. Ik gebruik het toestel om de andere dag voor ongeveer 40 minuten per keer. Na afloop van de training voel ik mij kiplekker en energiek. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Heldere instructies
  • Comfortabel zadel

Jef douven 21-05-2019

Hometrainer

met verlicht display.
Een verstelbaar stuur met bloeddrukmeting sensoren.
Kortom een apparaat om te hebben.

frank de s 21-05-2019

Virtufit HTR 2.0 Hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

deze hometrainer gekocht omdat ik moest revalideren van een heupoperatie en omdat ik verder niets aan sport doe.
de hometrainer moest na ontvangst nog in elkaar gezet worden,maar dit was met de handleiding erbij,goed te doen.
ik heb nog niet alles uitgeprobeerd,maar de hometrainer voldoet tot dusver en is niet te duur.

Dirk 20-05-2019

Degelijke fiets voor mooie prijs

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Degelijk apparaat, eenvoudig te installeren. Trapt mooi gelijkmatig. zadel is goed instelbaar ook de zithoek.

Ferdinand1947 20-05-2019

Fietsen zonder tegenwind

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Eindelijk een hometrainer gekocht om het (dagelijkse) fietstochtje door weer en wind te vervangen. Ik ben er zeer tevreden over en inmiddels een dankbare gebruiker. Het model is comfortabel en degelijk en deze hometrainer ziet er daarnaast ook nog eens mooi uit. Het instellen gaat heel gemakkelijk en is per keer aan te passen aan wat je wil/kan die dag. Kortom, had hem veel eerder moeten kopen. Een uitstekende hometrainer voor een betaalbare prijs die aan mijn verwachtingen voldoet.

Pluspunten

• stabiel
  • degelijk
  • comfortabel zadel

Minpunten

• geen geheugen

Salvatore 20-05-2019

Hometrainer met 24 programma's

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Ik vind het een comfortabele fiets zit lekker.
Stap er daarom met veel plezier op om lekker in beweging te blijven.

Pluspunten

• Veel programma's 24
  • Veel niveau's 24
  • Zit lekker
  • Geruisloos

Minpunten

• Niet ondekt

wim19a46 20-05-2019

Stabiele hometrainer

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Bij mijn speurwerk naar een hometrainer op o.a. Kieskeurig stuitte ik op de Virtufit HTR 2.0. Na de reviews gelezen te hebben heb ik deze besteld en tot nu toe geen spijt van mijn keuze. Ik heb de hometrainer gemonteerd laten bezorgen op 2 hoog tegen een geringe meerprijs.
Na meer de 20 jaar in de sportschool krachttraining gedaan te hebben werd het tijd om op mijn leeftijd van 72 jaar en met artrose van de knieën het wat rustiger aan te gaan doen.
De Vitufit HTR 2.0 is heel geschikt omdat de weerstand is in te stellen op 24 niveaus en er vele programma’s te trainen zijn, zodat je er voorlopig niet snel op uit gefietst bent.
De hometrainer staat heel stabiel, fietst lekker en omgaan met de computer is snel geleerd. Ik heb de voetriempjes en het zadel wat bijgesteld. Een klein minpuntje is de hartslagmeter door middel van de handsensoren, dit fluctueert heel erg. Dit was echter bij de sportschool niet veel beter en daarom werd daar gewerkt met een borstband plus speciale testfiets. Ik heb er om die reden een sporthorloge met pols-hartslagmeter bij gekocht, dat is wat accurater. Over de fiets ben ik verder zeer tevreden en deze is dan ook voor deze prijs een aanbeveling waard.

Pluspunten

• zeer stabiel
  • vele programma's
  • weerstand goed regelbaar

Minpunten

• hartslagmeter

DR.Mark 24-03-2019

Een 100% tevreden klant...lees hier waarom.

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

De hometrainer maakte soms tijdens het fietsen een vervelend geluid (een soort geklop) dat ik dacht van binnen in de kast kwam.
Ik nam contact met de klantenservice en stuurde een geluidsopname van het geklop.
Met behulp van de klantenservice kreeg ik enkele tips waar uiteindelijk ook de oplossing in zat.
Het geluid kwam namelijk niet van binnen in maar van de riempjes aan de trappers die soms tegen de cranks aanbotste. Door de riempjes aan te spannen en beter schoeisel aan te trekken tijdens het fietsen is dit opgelost. Nu is de hometrainer geluidsarm en bijzonder prettig om te gebruiken. Ik gebruik de hometrainer een 3-tal x per week één uur en mijn vrouw eveneens. We ervaren deze hometrainer als zeer professioneel. We hebben al ervaring met verschillende hometrainers zowel als in de fitnessclub als thuis. Als je een goede prijs-kwaliteit hometrainer wil is de Virtufit HTR 2.0 zonder enige twijfel een zeer goede keuze. Komt daar nog eens de goede ervaring met de klantenservice bij en de snelle levering… wat kan je nog meer verwachten van Fitwinkel.nl. Een 100% tevreden klant.

Pluspunten

• Alles wat je van een Hometrainer mag verwachten
  • en meer...

Nicole 08-03-2019

Prima aankoop

Geschreven voor: Virtufit HTR 2.0

Beantwoord helemaal aan de verwachtingen .Meer dan voldoende bijbehorende programma’s en trainingsmogelijkheden. Trapt vlot , soepel en quasi geruisloos.Mooi design .
Uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding .

Pluspunten

• Diverse trainingsmogelijkheden
  • Soepele werking

Minpunten

• Bij montage kon 1 schroef niet vastgezet worden .