Virtufit HTR 2.0 Hometrainer - Reviews

Gewicht vliegwiel
19 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,6

Te Morsche 30-12-2017

Fiets heerlijk en snelle levering

Afgelopen zaterdag besteld en zondag voor kerst nog geleverd. Heel top en hij fiets ook heerlijk. Heb zelf 2 linkerhanden maar deze had ik zo in elkaar. Het kerstdiner inmiddels al weggetraind. De hometrainer heeft ook een fijn zadel, trapt soepel en veel verschillende weerstandsniveaus waardoor ik heel specifiek trainen kan. Dat voor 300 euro is meer dan het geld waar met de goede service.

Pluspunten

• Fietst heerlijk
  • Snelle levering
  • Comfortabel zadel

Bertus 29-12-2017

Boven verwachting

De virtufit hometrainer werkt boven verwachting. Ik kan kiezen uit voorgeprogrammeerde programma’s en mijn eigen oefeningen instellen. Alle prestaties die ik lever zijn ook zichtbaar op een mooi display, alleen de hartslagsensoren zijn niet perfect. Heb daarom een borstband bij besteld met horloge. Het in elkaar zetten was even wat lastigeren maar de handleiding hielp daar goed bij. Verder is die erg gebruiksvriendelijk en in totaal gezien een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Weergave prestaties
  • Veel programma’s
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Niet compatible met borstband

T. Kemerink 14-12-2017

Mooie hometrainer voor mij en mijn vrouw

Heel tevreden over de Virtufit hometrainer. Ik en mijn vrouw kunnen er beide op trainen doordat hij makkelijk verstelbaar is. Het brede zadel is ook erg prettig voor ons. Wat ik graag ook nog wil bedrukken is dat hij een groot genoeg vliegwiel heeft. Wij hadden zelf eerst een hometrainer met een kleiner vliegwiel, maar dit trainde totaal niet prettig

Pluspunten

• Zadel
  • Verstelbaarheid
  • Vliegwiel

Van Gennep 05-12-2017

Veel programma's, zwaar belastbaar en schitterend product.

De reden dat ik dit product wil aanbevelen is dat er een grote variatie zit in het aantal programma's en deze hometrainer zwaar belastbaar is. De vorige hometrainer die ik had aangeschaft in dezelfde prijsklasse kon mijn gewicht niet aan (130 kg), maar deze kan dat zeker wel. Daarnaast ben ik ook zeer tevreden over de service. Ik had dit product namelijk met montage aangeschaft, maar de serviceafdeling raadde mij aan het zelf te monteren en zo te besparen en hem sneller te kunnen gebruiken. Verder zit deze hometrainer er ook gewoon mooi uit.

Pluspunten

• Belasting
  • Uitstraling
  • Aantal programma's

Elisexx 25-08-2018

De pedaalbandjes zijn fijn

Wegens mijn lichamelijke handicap kan ik mijn linkerbeen niet zelfstandig bewegen. Dit is een probleem aangezien er bij veel (goedkopere) hometrainers geen pedaalbandjes worden meegeleverd. Bij deze hometrainer worden zij wel meegeleverd waardoor ik hier prima op kan trainen. De gegevens op de computer komen alleen niet helemaal overeen met de realiteit maar in de winkel is dit gebleken bij meerdere hometrainers

Pluspunten

• Pedaalbandjes

Minpunten

• Gegevens

Heidi 22-08-2018

Goedegoede hometrainer

Binnen 15 uur geleverd en ook gemakkelijk te monteren. Een super service en de hometrainer is echt aan te raden. Ziet er goed uit en trapt stabiel door. De tegenkracht is simpel te bedienen.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niks

Feetje 15-08-2018

Top aankoop

Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik voor dit bedrag zo veel hometrainer kreeg. We hebben er altijd een van een supermarkt aanbieiding gehad maar dit is toch stukken beter! Fiets soepel en heeft programma’s voor voldoende variatie. Zeker geen spijt van deze aankoop.

• Kwaliteit
  • Trainingsprogramma’s

Marja 26-07-2018

Super trainer

Deze hometrainer gekocht voor mijn zoon. Na een ongelukje ben ik gaan revalideren en ben ik gebruik gaan maken van de HTR2.0 en kan niet anders zeggen dan TOP! Hometrainer doet wat het moet doen en is gemakkelijk in gebruik. Door de wielen is de trainer makkelijk te verrijden. Nu al vele km's gemaakt en verwacht er nog heel veel te maken :)

Pluspunten

• Stabiel
  • Mooi display
  • Comfortabel

Esmee 26-07-2018

Uitstekende hometrainer!!

Ik zocht een hometrainer waarop ik rustig conditie kon opbouwen. Deze hometrainer is hier perfect voor. Hij is makkelijk in gebruik en heeft genoeg trainingsniveaus om de intensiteit langzaam op te bouwen. Daarnaast fietst en zit hij super comfortabel. Deze hometrainer is zeker een aanrader voor anderen.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Groot zadel
  • Genoeg trainingsniveaus
  • Wieltjes

Gerjan W 13-07-2018

Prijs/kwaliteit

In mijn zoektocht naar een hometrainer ben ik op deze gestuit. Deze was relatief goedkoop en voldeed aan alle wensen. Ben er erg blij mee en hoop er nog jaren plezier van te hebben!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Sterk

Minpunten

• Niks op te merken

F. Postma 25-06-2018

Dikke 9

Was opzoek naar een hometrainer voor mijn vrouw ivm met haar conditie. Voor niet al te veel geld kwam ik de htr 2.0 fiets tegen. Voor de prijs was de verwachting niet hoog maar sta versteld welke kwaliteit je krijgt voor zo’n lage prijs. De hometrainer is goed instelbaar voor kleine mensen en is erg stevig. De computer heeft veel trainingsmogelijkheden

• Stevigheid

Bart 22-06-2018

10!!

Gave fietstrainer. Een duurde rproduct konden we ons helaas niet veroorloven. Zelf ga ik er af en toe ook wel op zitten en heb ook hele andere instellignen dan mijn zoon in lengte enzo. De trappers zitten goed om mijn schoenen en de beweging rondom gaat ook goed. programma's doen wen iks mee, manueel is ook goed zonder alle poespats

Sassenheim 09-06-2018

Goede hometrainert

Zeer vlotte levering. Gemakkelijk te monteren door 1 persoon en met een half uur in elkaar. De programmas geven voldoende variatie.

Pluspunten

• Handleiding
  • Kwaliteit
  • Programmas

Alessio 31-12-2017

Blij met deze keuze

Ik heb voor de product gekozen omdat ik hem op meerdere websites goed naar voren zag komen en de htr niet al te duur is. Weinig geluid maakt die en dat vind ik vooral belangrijk, onze vorige konden we niet in de woonkamer gebruiken. Omdat we hem met meerderen gebruiken is het belangrijk voor ons dat hij goed verstelbaar is, deze verwachting wordt goed voldaan. Ook moet ik nog even benadrukken dat hij er in het echt net zo mooi uitziet als op de foto!

Pluspunten

• Mooi
  • Goed verstelbaar
  • Geluidloos

Wim 18-12-2017

Mooie en functionele hometrainer

Ik ben erg tevreden over de hometrainer. Zit er dagelijks op en heb nog geen mankementen ontdekt. Het brede display leest mooi af, zelfs met mijn ogen die wat minder goed zijn. Waarom ik deze gekozen heb is omdat er verschillende weerstanden op zitten, kan heel licht trainen wat goed voor mij is

Pluspunten

• Weerstandniveau's
  • display
  • Mooi display

Minpunten

• Niet in andere kleur leverbaar

Petra 22-02-2018

Beste Wim,
Sinds twee dagen ben ik in het bezit van deze hometrainer. Ik heb 'm aangeschaft omdat ik graag dagelijks licht wilde trainen, maar ik vind 'm heel zwaar gaan.
Ik train op Manual niveau 1.
Doe ik iets verkeerd?
Hebt u voor mij

Sander 12-12-2017

Fijne en betaalbare hometrainer

Ik heb deze hometrainer nu een aantal weken in bezit en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik heb deze hometrainer gekocht omdat ik in beweging moet blijven en aangezien dit een low-intensity hometrainer is, kan ik het lang volhouden zonder helemaal uitgeput te raken. Ook is hij erg stabiel en het zadel zit lekker! Dankzij de 24 verschillende weerstand niveaus, kan ik veel variatie inbrengen in mijn oefeningen! Kortom.. erg tevreden!

Pluspunten

• Zeer stabiel
  • Verlicht display

Jordy 10-12-2017

Uitgebreide hometrainer en super advies

Kreeg deze hometrainer geadviseerd en hij voldoet aan alle verwachtingen. Wat ik verder top vind is dat hij makkelijk te gebruiken is samen met een tablet. Verder heeft hij veel goede en leuke trainingsprogramma’s voldoende weerstandniveau’s. Tevens is de vormgeving erg mooi, goede kleurstelling

Pluspunten

• Tablet standaard
  • Goede prijs kwaliteit
  • Mooie vormgeving
  • Veel trainingsschema’s
  • Goede hoeveelheid weerstandniveau’s

Bert 09-12-2017

Goed om te revalideren

Topding. Ben aan het revalideren en dat gaat heel goed. Zit lekker en een natuurlijke beweging. Had een gebruikte gekocht, maar merk geen verschil met een nieuwe

Pluspunten

• Groot zadel
  • Mooie beweging
  • Goed voor mijn revalidatie

Bas 08-12-2017

Makkelijk te installeren

Blij met deze hometrainer. Zat zo in elkaar en fiets lekker. Was ook snel in huis, de dood was wel licht beschadigd.

Pluspunten

• Fiets goed
  • Snelle levering
  • Installeren

Minpunten

• Doos beschadigd lichtelijk

Fransen 06-12-2017

Goede prijs en mooi voor in de woonkamer

Fiets heel fijn en de prijs is ook nog is goed. Hij staat in de woonkamer en is daar mooi genoeg voor.

• Kleuren & vorm