Virtufit HTR 2.0 Hometrainer - Reviews

Gewicht vliegwiel
19 kg
Remsysteem/weerstand
magneet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,6

Te Morsche 30-12-2017

Fiets heerlijk en snelle levering

Afgelopen zaterdag besteld en zondag voor kerst nog geleverd. Heel top en hij fiets ook heerlijk. Heb zelf 2 linkerhanden maar deze had ik zo in elkaar. Het kerstdiner inmiddels al weggetraind. De hometrainer heeft ook een fijn zadel, trapt soepel en veel verschillende weerstandsniveaus waardoor ik heel specifiek trainen kan. Dat voor 300 euro is meer dan het geld waar met de goede service.

Pluspunten

• Fietst heerlijk
  • Snelle levering
  • Comfortabel zadel

Bertus 29-12-2017

Boven verwachting

De virtufit hometrainer werkt boven verwachting. Ik kan kiezen uit voorgeprogrammeerde programma’s en mijn eigen oefeningen instellen. Alle prestaties die ik lever zijn ook zichtbaar op een mooi display, alleen de hartslagsensoren zijn niet perfect. Heb daarom een borstband bij besteld met horloge. Het in elkaar zetten was even wat lastigeren maar de handleiding hielp daar goed bij. Verder is die erg gebruiksvriendelijk en in totaal gezien een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Weergave prestaties
  • Veel programma’s
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Niet compatible met borstband

T. Kemerink 14-12-2017

Mooie hometrainer voor mij en mijn vrouw

Heel tevreden over de Virtufit hometrainer. Ik en mijn vrouw kunnen er beide op trainen doordat hij makkelijk verstelbaar is. Het brede zadel is ook erg prettig voor ons. Wat ik graag ook nog wil bedrukken is dat hij een groot genoeg vliegwiel heeft. Wij hadden zelf eerst een hometrainer met een kleiner vliegwiel, maar dit trainde totaal niet prettig

Pluspunten

• Zadel
  • Verstelbaarheid
  • Vliegwiel

Van Gennep 05-12-2017

Veel programma's, zwaar belastbaar en schitterend product.

De reden dat ik dit product wil aanbevelen is dat er een grote variatie zit in het aantal programma's en deze hometrainer zwaar belastbaar is. De vorige hometrainer die ik had aangeschaft in dezelfde prijsklasse kon mijn gewicht niet aan (130 kg), maar deze kan dat zeker wel. Daarnaast ben ik ook zeer tevreden over de service. Ik had dit product namelijk met montage aangeschaft, maar de serviceafdeling raadde mij aan het zelf te monteren en zo te besparen en hem sneller te kunnen gebruiken. Verder zit deze hometrainer er ook gewoon mooi uit.

Pluspunten

• Belasting
  • Uitstraling
  • Aantal programma's

Alessio 31-12-2017

Blij met deze keuze

Ik heb voor de product gekozen omdat ik hem op meerdere websites goed naar voren zag komen en de htr niet al te duur is. Weinig geluid maakt die en dat vind ik vooral belangrijk, onze vorige konden we niet in de woonkamer gebruiken. Omdat we hem met meerderen gebruiken is het belangrijk voor ons dat hij goed verstelbaar is, deze verwachting wordt goed voldaan. Ook moet ik nog even benadrukken dat hij er in het echt net zo mooi uitziet als op de foto!

Pluspunten

• Mooi
  • Goed verstelbaar
  • Geluidloos

Wim 18-12-2017

Mooie en functionele hometrainer

Ik ben erg tevreden over de hometrainer. Zit er dagelijks op en heb nog geen mankementen ontdekt. Het brede display leest mooi af, zelfs met mijn ogen die wat minder goed zijn. Waarom ik deze gekozen heb is omdat er verschillende weerstanden op zitten, kan heel licht trainen wat goed voor mij is

Pluspunten

• Weerstandniveau's
  • display
  • Mooi display

Minpunten

• Niet in andere kleur leverbaar

Sander 12-12-2017

Fijne en betaalbare hometrainer

Ik heb deze hometrainer nu een aantal weken in bezit en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik heb deze hometrainer gekocht omdat ik in beweging moet blijven en aangezien dit een low-intensity hometrainer is, kan ik het lang volhouden zonder helemaal uitgeput te raken. Ook is hij erg stabiel en het zadel zit lekker! Dankzij de 24 verschillende weerstand niveaus, kan ik veel variatie inbrengen in mijn oefeningen! Kortom.. erg tevreden!

Pluspunten

• Zeer stabiel
  • Verlicht display

Jordy 10-12-2017

Uitgebreide hometrainer en super advies

Kreeg deze hometrainer geadviseerd en hij voldoet aan alle verwachtingen. Wat ik verder top vind is dat hij makkelijk te gebruiken is samen met een tablet. Verder heeft hij veel goede en leuke trainingsprogramma’s voldoende weerstandniveau’s. Tevens is de vormgeving erg mooi, goede kleurstelling

Pluspunten

• Tablet standaard
  • Goede prijs kwaliteit
  • Mooie vormgeving
  • Veel trainingsschema’s
  • Goede hoeveelheid weerstandniveau’s

Bert 09-12-2017

Goed om te revalideren

Topding. Ben aan het revalideren en dat gaat heel goed. Zit lekker en een natuurlijke beweging. Had een gebruikte gekocht, maar merk geen verschil met een nieuwe

Pluspunten

• Groot zadel
  • Mooie beweging
  • Goed voor mijn revalidatie

Bas 08-12-2017

Makkelijk te installeren

Blij met deze hometrainer. Zat zo in elkaar en fiets lekker. Was ook snel in huis, de dood was wel licht beschadigd.

Pluspunten

• Fiets goed
  • Snelle levering
  • Installeren

Minpunten

• Doos beschadigd lichtelijk

Fransen 06-12-2017

Goede prijs en mooi voor in de woonkamer

Fiets heel fijn en de prijs is ook nog is goed. Hij staat in de woonkamer en is daar mooi genoeg voor.

• Kleuren & vorm