Bosch Advanced Aquatak 150 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Advanced Aquatak 150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

f*****************@g******** 21-07-2021

Heel tevreden

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Een goede en gemakkelijke hogedrukreiniger. Het aansluiten voor gebruik is op 1,2,3 gedaan, en elke klus wordt kinderspel omwille van de verschillende spuitstukken.
Ook sterk bevuilde dingen schoonmaken lukt.
Hij is gemakkelijk verplaatsbaar met zijn grote wielen en uitschuifbaar handvat.
Ik vind het veel geld voor een hogedrukreiniger maar hij is de investering waard

KevinM 15-07-2021

Kwaliteit & Kracht

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Bosch staat voor kwaliteit, en dat is met deze hogedrukreiniger weer eens goed bevestigd. Hij komt plug-and-play aan in de doos, oftewel je kan hem meteen al gebruiken en hoeft hem niet zelf in elkaar te zetten. Alles is zeer netjes verpakt.

De machine is zeer makkelijk in gebruik. Zelf heb ik hem getest op de bestrating, schutting, en de muren van mijn huis. Bij alles was het geen enkel probleem om dit te schoon te spuiten. Het is een echte krachtpatser! De machine komt zeer snel op druk.

De machine heeft meerdere functies, zoals bijv. roterende druk, hoge druk, etc. Het is makkelijk om te wisselen en ook dit zorgt voor veel gemak. Naast diverse mondstukken zit er ook een soort zeep/schuimreservoir bij, voor het nog sneller schoonmaken. Dit werkt vooral met velgen afspuiten erg goed.

Al bij al, een prima apparaat dat bijzonder krachtig is voor zijn formaat.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Stil
  • Zeer krachtig
  • Zeepreservoir

Gerard Duinkerken 11-07-2021

Degelijke en stoere krachtpatser

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Ik heb deze machine mogen testen voor de Reviewclub. De machine is netjes verpakt afgeleverd aan mijn huis. Bij het uitpakken voel je de kwaliteit van de machine. Alles klikt degelijk in elkaar en past naadloos op elkaar. De machine is al in elkaar gezet in de doos, iets wat je bij concurrent Karcher allemaal zelf moet doen.

Na het uitpakken begint het testen, de machine komt snel op druk en maakt weinig geluid. Motor levert direct veel kracht op je lans en het verschil met mijn vorige machine in kracht was zeker merkbaar. Het wisselen van de lansen voor hoge druk of roterende druk gaat vrij eenvoudig. Zonder moeite of kracht je lansen wisselen is ideaal. Ook de schuim fles is makkelijk te vullen en te wisselen. Enige nadeel is wel dat de schuimfles niet gecombineerd kan worden met je powerlans. Zodat je dus continu moet wisselen.

Machine is makkelijk in gebruik en geeft veel vermogen. Mijn bestrating, velgen van de auto, muren en schuur zijn weer stralend schoon. Veel vermogen in een kleine maar degelijke machine. De machine voelt degelijk en stevig aan.

Onderdelen zijn goedkoper dan zijn concurrenten en de aanschafprijs is nagenoeg gelijk aan de machines die in kracht en grote vergelijkbaar zijn. Ik zou dit product zeker aanraden.

Pluspunten

• Degelijk
  • weinig geluid
  • krachtig
  • goedkope hulpstukken om aan te schaffen

Minpunten

• De handel van rolhaspel klapt makkelijk in

volki 11-07-2021

Top product

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Dit is mijn tweede hogedrukreiniger in deze prijs categorie. En de Bosch AdvancedAuatak 150 is veel beter dan mijn vorige reiniger. Hieronder kunt de voordelen en nadelen.
* krachtig
* makkelijk in gerbuik
* stevig materiaal gemaakt
* Heeft heel veel mogelijkheden mbt de kopstukken
* Compact

Nadeel
* Oprollen van het slang gaat wat lastiger
* slang blijft krullen bij het uitrollen.

Maar het is echt een top hogedrukreiniger

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk in gebruik
  • Van stevig materiaal gemaakt
  • Heeft veel mogelijkheden mbt de kopstukken
  • Compact

Minpunten

• Oprollen van het slang gaat wat lastiger
  • Slang blijft krullen

m**************@h********** 07-07-2021

Krachtige en handige hogedrukreiniger

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Snel aan de slag met krachtige hogedrukreiniger

De Bosch zit verpakt in een grote doos, waarin de hogedrukreiniger bijna volledig gemonteerd in zit. Het is enkel nog nodig om de benodigde hulpstukken aan te sluiten en je kan aan de slag. Wij hebben de eerst keer het filter moeten doorspelen voordat het apparaat het deed.

Het apparaat wordt geleverd met een aantal hulpstukken. Eén voor het schoonmaken van bijvoorbeeld auto’s, één met een harde, gerichte straal voor bijvoorbeeld onkruid tussen de tegels en het standaard mondstuk.

Naast de mondstukken is er ook een zeepreservoir voor het nog sneller schoonmaken van oppervlakken, dit werkte voor bij schoonmaken van de auto erg prettig. De zeep wordt dan automatisch afgegeven tijdens het spuiten.

Ook het systeem voor het monteren en loskoppelen van de mondstukken werkt erg prettig en snel. In een handomdraai wissel je van mondstuk.

Het reinigen gaat erg gemakkelijk en het apparaat heeft voldoende kracht om hardnekkig vuil te kunnen verwijderen. Het jammere vond ik wel dat vliegen, die tijdens het autorijden op de auto zijn gekomen, niet verwijderd kunnen worden zonder borstel.

Verder een prima apparaat die mobiel en makkelijk in gebruik is.

Pluspunten

• Krachtig
  • Haspel
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Waterfilter kan verstopt raken

Fleur11 06-07-2021

Geweldig, een echte krachtpatser!

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Geweldig! Wat een krachtpatser! Er worden verschillende spuitstukken meegeleverd om het vuile werk nog makkelijker te maken. Lees even rustig de beschrijving door en je gaat zo aan de slag. Voor ons was het erg makkelijk maar ik kan begrijpen dat het voor de mensen die nog niet eerder met een hogedruk gewerkt hebben een duidelijkere beschrijving handig zou zijn. De prestaties van deze Bosch AdvancedAquatak 150 zijn echt top! Alles wordt nog beter schoon dan van te voren verwacht. Wij hebben zelf de auto's eerst schoongemaakt maar zijn daarna meteen door gegaan naar ons terras. Wij zijn fan! Een minpunt wat wij konden ontdekken, de slang blijft krullen bij het uitrollen. Misschien na vaker gebruik wordt dit spoeler.

Pluspunten

• krachtig
  • handig
  • makkelijk in gebruik
  • veel handige spuitstukken

Minpunten

• slang krult
  • beschrijving

Petra1990 04-07-2021

Top product.

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Sinds 2 weken zijn wij de Bosch Advanced Aquatak 150 aan het testen.
Het eerste wat wij wilden doen was de auto wassen.
De gebruiksaanwijzing was niet geheel duidelijk voor ons en het duurde even voor wij hem aan de praat hadden. Toen hij eenmaal werkte, was het echt fantastisch!
Binnen de kortste keren was de auto weer prachtig schoon.
We waren zo nieuwsgierig dat wij direct doorgingen met tegels op de openbare weg. We hadden er drie afgespoten en het is niet normaal wat voor verschil er tussen de tegels zit nu.
Wat echt heel fijn is, zijn de verschillende spuitstukken die erbij zijn geleverd zodat je voor iedere klus een juist stuk kunt gebruiken.
Ook is de lengte van zowel de stroomkabel als de waterslang perfect, op deze manier kan je overal gemakkelijk bij.
Inmiddels hebben wij beide auto's 2 keer gewassen, ons looppad naar de voordeur schoon gespoten en een heel deel onkruid weg gespoten.

Kortom: Wij zijn enorm tevreden over de Bosch Advanced Aquatak 150!

Michelle1302 02-07-2021

Krachtige en fijne hogedrukreiniger

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Het is een krachtige en makkelijk te bedienen hogedrukreiniger. Er zitten veel accessories bij. Het haspel is erg handig. Het apparaat is makkelijk uit elkaar te halen en vriendelijk in gebruik. Het is fijn dat je de slang makkelijk los kan maken van het handvat zodat je het makkelijk op kan bergen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtige hogedruk

Minpunten

• Haspel rolt niet automatisch

h*********@c******** 28-06-2021

Een hogedrukreiniger die Bosch waardig is

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Ik kende alleen als hogedrukreiniger het merk Archer en niet Bosch. Wel het merk Bosch natuurlijk. Het apparaat heeft een robuuste uitstraling. Is behoorlijk van gewicht. Maar daardoor blijft hij in gebruik goed om zijn plaats. Ik heb diverse zaken ermee inmiddels schoongemaakt. Tegels, fietsen, stoelen. Het is jammer dat er geen goede productomschrijving mee geleverd wordt. Je moet het zelf dus een beetje uitvinden hoe het e.e.a. Werkt. Van 1 mondstuk kan ik nog steeds het gebruik niet achterhalen. Maar de bekende hogedrukspuit doet het geweldig. Wat mij ook is opgevallen dat met de hogedruk de verdeling van het water met enorme kracht, weg blijft van jezelf. Je krijgt natuurlijk wel wat spetters te voorduren, maar je zit niet helemaal onder het vuil. Zeker met de stenen schoonspuiten een voordeel.

Pluspunten

• Compact
  • Alles goed op het apparaat op te bergen
  • Geluidsniveau valt mee

Minpunten

• Geen goede productomschrijving

Mamsie 27-06-2021

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch Advanced Aquatak 150

Een krachtpatser, dat is deze Bosch advanced aquatak 150 zeker. Ik was benieuwd hoe schoon ik mijn terras kon krijgen, maar dit maakt hij zonder moeite schoon. Er zit een lange slang aan waardoor je niet heel dicht bij de tank zelf hoeft te staan. De installatiestappen staan kort aangegeven in de doos en op internet zijn filmpjes te zien die ik ook nog even heb bekeken voor ik hem ging gebruiken. Het voordeel is dat er verschillende spuitmonden zijn. In het begin was het een beetje zoeken wat ik waar het beste voor kon gebruiken. Ik heb wel goede gehoorbescherming gedragen want door de kracht van het water in combinatie met de tank, vond ik het geluid wel hard. De tank is als een soort trolley te vervoeren door zijn wieltjes en hengsel. Dit werkt heel handig aangezien hij behoorlijk zwaar is. Een deel van de muren en het terras is hier inmiddels schoon en er komen nog een boel projecten aan.

Pluspunten

• Krachtig
  • Doet wat hij moet doen

Minpunten

• Luidruchtig