Nilfisk C 125.7-6 PCAD X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk C 125.7-6 PCAD X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frans 05-06-2017

Goede compacte hogedrukreiniger

Geschreven voor: Nilfisk C 125.7-6 PCAD X-TRA

Reinigt krachtig vuil van tegels, uit vuilnisbakken, etc. Minpunt is dat het ontstoppen van bijv. de wc niet lukt. De bijgeleverde rioolreinigingsslang is niet opgewassen tegen de taak.

Pluspunten

• krachtige compacte reiniger

Minpunten

• ontstoppen van bijv. riool lukt niet

Pieter-Marc 03-05-2017

Lekker compact en makkelij op te ruimen

Geschreven voor: Nilfisk C 125.7-6 PCAD X-TRA

Degelijk apparaat, lekker compact (kleiner dan ik had verwacht) en door de wieltjes en het handvat makkelijk te verrijden. Valt daarentegen niet makkelijk om als je ermee aan het werk bent en een flinke snok aan de slang geeft. Alle accessoires (lans, pistool en spuitmonden) passen op de kar. Ik hoop de rioolslang niet nodig te hebben... :-) Terras reiniger is erg krachtig en slaat weinig over. Je dient deze wel rustig te bewegen. Kracht zetten is niet nodig. Door de waterkracht zweeft hij net boven de tegels. Gebruiksaanwijzing is even puzzelen omdat deze voor meerder types is bestemd maar enkel uit plaatjes en pictogrammen bestaat.
Compleet systeem, makkelijk op te bergen voor een nette prijs/kwaliteit denk ik! Aanrader dus

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • voldoende accesoires meegeleverd

Minpunten

• gebruiksaanwijzig bestaat enkel uit plaatjes

Peter 02-05-2017

Compact en krachtig

Geschreven voor: Nilfisk C 125.7-6 PCAD X-TRA

Prima apparaat, makkelijk hanteerbaar. Verwisselen van spuitstukken gaat snel. Mis alleen een manier om shampoo tegelijkertijd te gebruiken.

Joel 30-04-2017

Mooi krachtig apparaat

Geschreven voor: Nilfisk C 125.7-6 PCAD X-TRA

Gekocht voor ons nieuwe huis.
Alles in de achtertuin moest nog worden afgespoten. En dat is goed en snel gegaan met de Nilfisk. Mooi apparaat krachtig en makkelijk hanteerbaar. Aanrader

Pluspunten

• Krachtig
  • Hanteerbaar