Nilfisk C 125.7-6 PCAD X-TRA - Reviews

Wateropbrengst
460 liter/uur
Lengte hogedrukslang
6 m

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frans 05-06-2017

Goede compacte hogedrukreiniger

Reinigt krachtig vuil van tegels, uit vuilnisbakken, etc. Minpunt is dat het ontstoppen van bijv. de wc niet lukt. De bijgeleverde rioolreinigingsslang is niet opgewassen tegen de taak.

Pluspunten

• krachtige compacte reiniger

Minpunten

• ontstoppen van bijv. riool lukt niet

Tom Wens 09-05-2017

compleet toestel, voldoende krachtig

Het is een complete set met alle toebehoren die je nodig kan hebben.
Het toestel is voldoende krachtig voor de standaard huis-tuin-keuken activiteiten.
slang had langer gemogen (6m is wat kort om rond de auto te raken zonder het toestel te verplaatsen).
De haspel kan enkel gebruikt worden om de slang op te rollen als je deze telkens los maakt van je toestel. Dit verkort de levensduur van het toestel.
Een zeeptoevoer zou handig geweest zijn.

Pluspunten

• compleet
  • voldoende krachtig
  • compact
  • voelt kwalitatief aan
  • belangrijkste accessoires kunnen opgeborgen worden

Minpunten

• slang is slechts 6m lang
  • haspel niet praktisch
  • geen automatische zeeptoevoer mogelijk
  • geen regelbare druk

Titanium 07-05-2017

All-rounder voor bescheiden gebruik

Uets te weinig power, veel toebehoren. de klinkerreiniger werkt niet goed.
Gewoon meer kracht en minder toebehoren zou beter zijn.

• Toebehoren
  • Handige opzet

Minpunten

• Kracht
  • werking van de toebehoren

bgosseye 06-05-2017

Klein, krachtig maar een beetje onhandig

Prijs/kwaliteit zeker een aanrader. Het is een relatief klein en licht toestel dat toch aan de verwachtingen voldoet. Auto wassen, oprit afspuiten, deze Nilfisk doet het allemaal perfect.
Het toestel is vrij licht, wat het soms onhandig maakt om de kabel op te rollen, je trekt het toestel soms omver bij het op/afrollen. De slang moet ook telkens ontkoppeld voor het oprollen ervan omdat het oprolsysteem niet meedraait.

Klein en krachtig toestel, maar de plastic zorgt voor een (te) licht gevoel.

Perfect voor iemand die dit niet wekelijks nodig heeft en geen industriële reiniging verwacht.

Pluspunten

• klein
  • krachtig

Minpunten

• (te) licht
  • Geen gesofisticeerd oprolsysteem
  • plastic

Luc 06-05-2017

krachtig genoeg voor huis en tuingebruik

Deze hogedrukreiniger doet wat ervan verwacht wordt. Daarenboven zijn alle accessoires aanwezig die nuttig zijn. Enig minpunt is de gebrekkige handleiding, maar het een en ander wijst zichzelf wel uit. Tevreden dus van de aankoop.

Pluspunten

• krachtig voor huis en tuingebruik
  • alle accessoires
  • compact

Minpunten

• handleiding te summier

Patrick Coene 05-05-2017

Topreiniger

Gemakkelijk op te bergen en een aanrader voor iedereen.Is goed hanteerbaar.De terrasborstel voldoet ook aan alles.

Pieter-Marc 03-05-2017

Lekker compact en makkelij op te ruimen

Degelijk apparaat, lekker compact (kleiner dan ik had verwacht) en door de wieltjes en het handvat makkelijk te verrijden. Valt daarentegen niet makkelijk om als je ermee aan het werk bent en een flinke snok aan de slang geeft. Alle accessoires (lans, pistool en spuitmonden) passen op de kar. Ik hoop de rioolslang niet nodig te hebben... :-) Terras reiniger is erg krachtig en slaat weinig over. Je dient deze wel rustig te bewegen. Kracht zetten is niet nodig. Door de waterkracht zweeft hij net boven de tegels. Gebruiksaanwijzing is even puzzelen omdat deze voor meerder types is bestemd maar enkel uit plaatjes en pictogrammen bestaat.
Compleet systeem, makkelijk op te bergen voor een nette prijs/kwaliteit denk ik! Aanrader dus

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • voldoende accesoires meegeleverd

Minpunten

• gebruiksaanwijzig bestaat enkel uit plaatjes

Peter 02-05-2017

Compact en krachtig

Prima apparaat, makkelijk hanteerbaar. Verwisselen van spuitstukken gaat snel. Mis alleen een manier om shampoo tegelijkertijd te gebruiken.

Claes 01-05-2017

Hogedrukspuit die doet wat hij moet doen

Deze hogedruk spuit doet wat hij moet doen. Goed geprijsd en ruim voldoende voor het normale huis, tuin en keuken gebruik. Sommige plastic onderdelen zijn een beetje "flimsy" maar bij normaal gebruik goed genoeg.

Pluspunten

• lage prijs
  • veel accessoires
  • gemakkelijk op te bergen

Minpunten

• sommige plastic onderdelen twijfelachtig

Joel 30-04-2017

Mooi krachtig apparaat

Gekocht voor ons nieuwe huis.
Alles in de achtertuin moest nog worden afgespoten. En dat is goed en snel gegaan met de Nilfisk. Mooi apparaat krachtig en makkelijk hanteerbaar. Aanrader

Pluspunten

• Krachtig
  • Hanteerbaar

Kristof 13-03-2017

Hogedrukreiniger met vele nuttige en nutteloze accessoires

Deze hogedukreiniger gekocht via Ibood.be voor 130€. Mooie prijs, een stuk goedkoper dan andere shops. Deze hogedrukreiniger komt als een eenvoudig bouwpakket, waar je 4 schroeven moet indraaien. Hij heeft voldoende druk om eenvoudige taken aan te kunnen. Het is een lichtgewicht toestel dat toch stevig aanvult. Nadelen: de haspel is niet zo nuttig. Er zit geen aansluiting in het midden van haspel waardoor je dus telkens de volledige slang moet afrollen en dan moet aansluiten. Wél is het nog steeds gemakkelijker dan een natte slang te moeten oprollen met de hand. Tweede nadeel: de compact patiocleaner doet het echt niet goed. Hij draait te traag rond waardoor je gewoon gekrulde lijnen krijgt op het terras. Je moet heel traag in twee richtingen over het terras gaan om een degelijk resultaat te krijgen. Ook kan je geen druk instellen op de patiocleaner waardoor het ding altijd de lucht in wil. Als je niet genoeg terug duwt komt hij al gauw 20cm omhoog. Moeilijk hanteerbaar dus. Ik heb na een kwartier de Patiocleaner er weer afgehaald en de gewone hogedruklans gebruikt. Dit ging sneller.

Pluspunten

• Schuimpotje werkt heel goed.
  • Lange slang
  • Wieletjes
  • Lichtgewicht
  • Alles (behalve patiocleaner) is op te bergen

Minpunten

• Patiocleaner is quasi nutteloos
  • Slang moet volledig van de haspel
  • De lans is wat kort als je mooi rechtop staat
  • Borstel doet hetzelfde als tuinslangvariant