Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Eric 30-09-2017

Heel eenvoudige in gebruik

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA

Een gebruiksaanwijzing heb je niet nodig.Je klikt alles in elkaar door middel van de snelkoppelingen, waterslang eraan, stekker in het stopcontact en spuiten maar.Je bent in 2 minuten aan het werk.Door de krachtige straal heb je zo een groot oppervlak gereinigd.Werkt echt geweldig.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • kompact
  • Zeer krachtig
  • Gemakkelijke snelkoppelingen

Minpunten

• Zijn er niet

Cees 15-05-2017

Overtreft de verwachting!

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA

Na enkele gele hogedrukreinigers te hebben gehad, welke keer op keer een teleurstelling bleken, is het een verademing om deze nu te hebben. Mijn vorige gele hogedrukreinigers hebben het respectievelijk 1 en 6 gebruiksbeurten volgehouden. Op service hoef je niet te rekenen wanneer je ermee terug gaat naar de winkel/fabrikant.
Ik heb de Nilfisk gekocht samen met een Nilfisk Power Patio Cleaner. Hier had ik geen hoge verwachting van gezien de ervaringen uit het verleden, maar dat was onterecht. Grindtegels welke al 4 jaar niet gereinigd waren zien er weer als nieuw uit. Op de tegels waar een dikke laag mos groeide, ca 2-3cm, is de patiocleaner ontoereikend. Hiervoor heb ik de vuilfrees gebruikt.
De kracht van het apparaat is uitstekend. Erg fijn is de in kracht verstelbare Tornado Nozzle. Hierdoor is een power grip overbodig. Van een slappe sproeistand tot een heel krachtige harde straal. Ideaal.
Er is goed nagedacht over de opbouw van het apparaat. Een speciale houder voor het pistool en voor de lans. Twee houders voor de nozzles. Een goede haspel om de slang op te rollen. En er is ook nagedacht over het elektrische snoer. Deze kan goed opgerold worden en vervolgens vast gemaakt worden.
Ook de mogelijkheid om het handvat uit te trekken is heel erg handig!
Kortom, een fantastisch apparaat! En ook niet onbelangrijk, de service van VVS! Ik had in eerste instante de D140 4.9 op het oog. Na enkele vragen van mij werd geadviseerd om toch de E 150 te nemen. Deze is, door hun actie, ook nog eens voordeliger.

Pluspunten

• Kracht
  • Opbouw apparaat
  • Haspel
  • Uittrekbaar handvat
  • Grote wielen

Minpunten

• Gewicht

Rob 06-01-2017

Een apparaat die de verwachtingen waarmaakt.

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA

Gisteren 2 auto's gewassen in de tijd van 1 auto. Mijn vorige gele apparaat had het begeven. De nilfisk is vele malen stiller.Maar ook veel krachtiger, erg handig het losse zeep hulpstuk werkt snel en erg goed. Ook gelijk de grindtegels schoongemaakt wat een gemak. Je kunt hem ook gebruiken als bladblazer gaat perfect.

Pluspunten

• Krachtig,,.
  • stil
  • zeer handig alles aan het apparaat op bergen

Minpunten

• tot nu toe geen

jn 03-09-2016

Overtreft verwachtingen

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA

Heerlijk als een aanschaf je verwachtingen overtreft. De nilfisk E 150 is een doorontwikkeld apparaat met allerlei handigheidjes waaruit blijkt dat goed naar de gebruiker is gekeken. De slang rolt makkelijk op, accessoires hebben een handige plek en het is een compact geheel.

Voornaamste is natuurlijk dat ie doet wat ie doen moet: schoonmaken. En dat is een feest. Ik had het terras al opgegeven maar het is weer als nieuw. En dat zonder dat de buren gek werden van het lawaai.

De service van VVS is prima en straalt een geruststellende vakmanschap uit. Ik had een probleem met de slang met staalinleg en die werd midden in de zomer zonder vragen vervangen.

In 1 zin: stille kracht en subtiliteit ineen.

Pluspunten

• wisselen accesoires
  • groot bereik
  • geluidsarm
  • ergonomie
  • krachtig

Minpunten

• gewicht

M. Tonino 15-05-2015
Geschreven voor: Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA

Na een paar karchers gehad te hebben een paar jaar geleden voor nilfisk gekozen, bouwmarktaanbieding van €79.-, daarover al meer te spreken dan die gele ellende. De nilfisk 110 doet het nog steeds alleen vorig jaar een flinke knik in de slang getrokken en dus lek. Op zoek naar een slang bij vvs in Dordrecht uitgekomen. Helaas niet op voorraad maar kom maar even langs dan krijg je een leenapparaat zodat je je klus af kan maken. Nou dat is nog eens service!!!
En wat een apparaat was dat, 145 bar en dat verschil merk je wel. Slang nooit gekocht (30 euro) en dit voorjaar weer naar vvs voor een nieuwe. Goede en bovenal eerlijke voorlichting, wat extra tips gekregen die je niet in de gebruiksaanwijzingen leest maar wel zorgen voor een langere levensduur.
De nilfisk werkt perfect, is krachtig maar toch stil. Ter vergelijk, waar ik met 110 bar (mijn oude karchers en mijn vorig nilfisk) een vuilfrees nodig had kan ik nu af met de normale nozzle en voor de vervuiling waarvan je dacht dat komt nooit meer goed heb ik nu de roterende nozzle. Mooie en robuuste koppelingen, robuuste slang, built to last. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik nog heel lang plezier ga hebben van deze machine. Ook de winkel (tevens de reparateur van nilfisk voor nl) een dikke tien, gewoon ouderwetse service, zeldzaam..