Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA - Reviews

9,9

jn 03-09-2016 Product paar weken in bezit

Overtreft verwachtingen

Heerlijk als een aanschaf je verwachtingen overtreft. De nilfisk E 150 is een doorontwikkeld apparaat met allerlei handigheidjes waaruit blijkt dat goed naar de gebruiker is gekeken. De slang rolt makkelijk op, accessoires hebben een handige plek en het is een compact geheel.

Voornaamste is natuurlijk dat ie doet wat ie doen moet: schoonmaken. En dat is een feest. Ik had het terras al opgegeven maar het is weer als nieuw. En dat zonder dat de buren gek werden van het lawaai.

De service van VVS is prima en straalt een geruststellende vakmanschap uit. Ik had een probleem met de slang met staalinleg en die werd midden in de zomer zonder vragen vervangen.

In 1 zin: stille kracht en subtiliteit ineen.

Pluspunten

• wisselen accesoires
  • groot bereik
  • geluidsarm
  • ergonomie
  • krachtig

Minpunten

• gewicht

M. Tonino 15-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na een paar karchers gehad te hebben een paar jaar geleden voor nilfisk gekozen, bouwmarktaanbieding van €79.-, daarover al meer te spreken dan die gele ellende. De nilfisk 110 doet het nog steeds alleen vorig jaar een flinke knik in de slang getrokken en dus lek. Op zoek naar een slang bij vvs in Dordrecht uitgekomen. Helaas niet op voorraad maar kom maar even langs dan krijg je een leenapparaat zodat je je klus af kan maken. Nou dat is nog eens service!!!
En wat een apparaat was dat, 145 bar en dat verschil merk je wel. Slang nooit gekocht (30 euro) en dit voorjaar weer naar vvs voor een nieuwe. Goede en bovenal eerlijke voorlichting, wat extra tips gekregen die je niet in de gebruiksaanwijzingen leest maar wel zorgen voor een langere levensduur.
De nilfisk werkt perfect, is krachtig maar toch stil. Ter vergelijk, waar ik met 110 bar (mijn oude karchers en mijn vorig nilfisk) een vuilfrees nodig had kan ik nu af met de normale nozzle en voor de vervuiling waarvan je dacht dat komt nooit meer goed heb ik nu de roterende nozzle. Mooie en robuuste koppelingen, robuuste slang, built to last. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik nog heel lang plezier ga hebben van deze machine. Ook de winkel (tevens de reparateur van nilfisk voor nl) een dikke tien, gewoon ouderwetse service, zeldzaam..