Polk Audio T15 boekenplankspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Polk Audio T15 boekenplankspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank M 27-12-2020

Klein in formaat, groot in geluid

Ik zocht voor in de slaapkamer een compacte stereoset maar wel met goed geluid, ben als aufiofiel best kritisch.
Deze luidsprekers kwam ik tegen als 2e hands aangeboden.
De verkoper wilde upgraden vandaar dat hij deze niet meer nodig had. Hij verzekerde me dat het geluid super goed was en daarmee had hij niet gelogen. Thuis aangesloten op een Philips MCM-710 en nadat ik de juiste geluidsinstelling had gekozen, was ik verbaasd hoe goed deze set klinkt. Ook bij hogere volumes (rekening houdend met de buren) blijft het geluid goed. Midden, hoog en bas klinken goed uitgebalanceerd. De prijs/kwaliteit verhouding is mijn inziens bijzonder goed. Dus als je budget beperkt is maar je wilt wel goed geluid.. kies dan voor Polk Audio !

Pluspunten

• Relatief goedkoop
  • Goed gebalanceerd geluid
  • Strak design
  • Max musicpower 150 Watt
  • Versterker 20 - 100 Watt

Minpunten

• Geen bi-amp aansluiting